Ik dacht dus morgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef placebeau het volgende:
Het is morgen al koers, niet vergeten hè mensen
Als Valverde er nou bij had gezeten..Nu eigenlijk maar weinig punten met zoveel man in de top. Even hoopte ik nog dat Caruso zou gaan winnen, maar helaas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
1. Valverde
2. Bettini
3. Simoni
4. Schleck
5. Fischer
Top drie goed, jammer dat Cunego het af liet weten in de sprint van de groep, want ik had eigenlijk verwacht dat 'ie die ging winnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Wombcat het volgende:
1. Bettini
2. Simoni
3. Schleck
4. Valverde
5. Cunego
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
1. Allesandro Ballan
2. Rémy Di Gregorio
3. Andy Schleck
4. Pieter Weening
5. Domenico Pozzovivo
Ze heeft geen kont verstand van wielrennen maar misschien kan ik zelfs nog wel wat punten pakken met deze 5...
als t die mystieke dame is wil k dr wel overnemenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:46 schreef placebeau het volgende:
Wombcat 16
Wombcat had de top drie helemaal geraden
Waarom deed ik dit niet? Nu maar twee punten, terwijl ik anders 1 en 2 goed had..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef NRH het volgende:
Volgende week lekker save spelen (Bettini, Simoni, Cunego ofzo) om mijn derde plaats vast te houden!
Whehe, ik zal het doorgeven...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als t die mystieke dame is wil k dr wel overnemen![]()
dat van de grote rondes is inderdaad een goed idee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef placebeau het volgende:
Ik zie het wel zitten om het volgend seizoen opnieuw te doen, zodanig veel werk is het niet.
Maar als jullie kritiek hebben op het systeem of de kalender, of andere ideeën, laat het vooral weten.
Ik vind het puntensysteem vrij geslaagd, die zou ik bewaren.
Het enige wat ik zou veranderen is de einduitslag bij grote rondes, die op dubbele punten staat. Het is niet echt nodig, en de grote rondes worden teveel belang toegekend. Ook zou ik volgend jaar de agenda op voorhand vastleggen, zodat vergetelheen, of vergissingen vermeden kunnen worden.
Ik vind het persoonlijk wel belangrijker dat iemand de nummer één raad dan de nummer twee. Dus die differentiatie mag wel, ook omdat er anders veel minder verschil zou zijn tussen de verschillende scores.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:06 schreef AirRaid het volgende:
dubbele puntentelling bij rondes zou wegkunnen ja en puntensysteem zou ik toch wat veranderen
elke juist geraden positite 5 punten
Je hebt een renner genoemd die wel in de top vijf eindigde maar niet op de voorspelde positie: 2 punten
Je hebt een renner genoemd die niet in de top vijf eindigde maar wel in de top tien: 1 punt
eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel belangrijker dat iemand de nummer één raad dan de nummer twee. Dus die differentiatie mag wel, ook omdat er anders veel minder verschil zou zijn tussen de verschillende scores.
ook eens, maar misschien niet voor het hele jaar meteen de hele agenda vastleggen. Ik neem aan dat je wilt beginnen met Milaan-San Remo, leg dan de kalender vast tot of tot en met de Giro, Vervolgens de kalender tot en met de Tour, of misschien al wel tot en met het eind van het jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef placebeau het volgende:
Ik zie het wel zitten om het volgend seizoen opnieuw te doen, zodanig veel werk is het niet.
Maar als jullie kritiek hebben op het systeem of de kalender, of andere ideeën, laat het vooral weten.
Ik vind het puntensysteem vrij geslaagd, die zou ik bewaren.
Het enige wat ik zou veranderen is de einduitslag bij grote rondes, die op dubbele punten staat. Het is niet echt nodig, en de grote rondes worden teveel belang toegekend. Ook zou ik volgend jaar de agenda op voorhand vastleggen, zodat vergetelheen, of vergissingen vermeden kunnen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |