PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
Maar nu weet ik wel beter!
Picture this: Lisa Bonnet met cup C.
quote:racistisch is zonder "s" ( zeker in de war met fascistisch, want dat schrijf je wel met een "s")
Op zaterdag 03 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
rascistisch
Ps: je trekt je wel veel aan van wat anderen van je zeggen!!
Poeh hee, wat kan jij je druk maken om een loze kreet van iemand die klaarblijkelijk niet zoveel meer hersencellen heeft dan een pantoffeldiertje.
Iemand met wat meer gage had dit nooit beweerd.
Je valt waar je op valt, toch?
quote:Ja, je bent een enorme racist.
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
On topic:
Tuurlijk ben je geen rascist. Je bent gewoon eenkennig.
quote:Ze kreeg er niet voor betaald hoor. En ik trek me er niks van aan, ik open alleen een discussie. En idd, die s mag weg, ook uit de titel. Iemand?
Op zaterdag 03 november 2001 18:32 schreef hoogl298 het volgende:Iemand met wat meer gage had dit nooit beweerd.
Maarre, jij viel dus vroeger ook niet op Esther van de Dolly Dots?
Hopeloos...
Zeg, waneer is je coming out?
quote:Met "gage" bedoel ik geestelijke gage, lijkt me logisch.
Op zaterdag 03 november 2001 18:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze kreeg er niet voor betaald hoor. En ik trek me er niks van aan, ik open alleen een discussie. En idd, die s mag weg, ook uit de titel. Iemand?
Toegeven is nooit zo'n sterke kant van de man geweest, dus ook niet van jou (daarmee toon je ook meteen je zwakte) Waar ben je bang voor?
quote:Voor jou.
Op zaterdag 03 november 2001 19:08 schreef hoogl298 het volgende:
Waar ben je bang voor?
quote:Wat ben jij een zeurkut zeg. Gelukkig ken ik jou niet.
Op zaterdag 03 november 2001 19:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Met "gage" bedoel ik geestelijke gage, lijkt me logisch.
Tuurlijk trek je je er geen zak van aan!Toegeven is nooit zo'n sterke kant van de man geweest, dus ook niet van jou (daarmee toon je ook meteen je zwakte) Waar ben je bang voor?
quote:Ow geil.
Op zaterdag 03 november 2001 19:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Voor jou.
Ja, want volgens iemand die het weet, krijg je daar toevallig WEL gigantische erecties van...
quote:done
Op zaterdag 03 november 2001 18:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze kreeg er niet voor betaald hoor. En ik trek me er niks van aan, ik open alleen een discussie. En idd, die s mag weg, ook uit de titel. Iemand?
quote:en terecht. Gelukkig durf je dit toe te geven.
Op zaterdag 03 november 2001 19:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Voor jou.
quote:Jij voelt je dus ook al aangesproken.
Op zaterdag 03 november 2001 19:15 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Wat ben jij een zeurkut zeg. Gelukkig ken ik jou niet.
Lekker dom om zo te reageren, je laat jezelf wel kennen zeg!
(zorg jij er nou maar voor dat mama je slabbetjes goed wast)
Je valt toch op uitstraling, karakter, intelligentie en persoonlijkheid Ik snap wel dat hele dikke negerinnen (bijvoorbeeld) niet jouw kopje thee is, maar als ze nou bijna blank is maar wel net uit Mexico komt ??
Maw (afkorting met andere woorden) Val jij echt puur op wit en in dat geval: val je dan ook alleen op blond of ook op rood/wit. Zeg maar.
Dit is een vraag, dus.
quote:In jouw geval niet
Op zaterdag 03 november 2001 19:46 schreef hoogl298 het volgende:[..]
---------------------------
Ach, het kan nog veel erger..
quote:Ik ken jou niet, maar jij schijnt mij wel te kennen.
Op zaterdag 03 november 2001 19:51 schreef Wolk het volgende:[..]
In jouw geval niet
En ik ken je beter dan je denkt. Toch wist ik niet dat je ook Engels kan! Al is 'remote viewen' natuurlijk maar een klein beginnetje! Ga zo door
quote:Nee hoor, je kent mij niet.
Op zaterdag 03 november 2001 20:01 schreef Wolk het volgende:En ik ken je beter dan je denkt.
quote:Nazi!
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
Of je racistisch bent hangt er een beetje vanaf hoe je naar vrouwen kijkt. Vallen vrouwen gelijk al af omdat ze niet blank zijn, of heb je gewoon nog nooit een echte aantrekkelijke buitenlandse vrouw gezien?
In dat eerste geval vind ik je namelijk redelijk racistisch. Niet dat het wat uitmaakt, maar jij wou de discussie voeren
quote:Zal best, maar je kent mij niet.
Op zaterdag 03 november 2001 20:09 schreef Wolk het volgende:
Ik ken jouw SOORT!!
Hier weer iets on-topic-achtigs:
Ik val ab-so-luut NIET op negroide mannen of vrouwen en ook niet op chinezen en ook niet op vietnamezen en ook niet op Joegoslaven en ook niet op marokkanen en ook niet op turken en ook niet op kaaskopperige nederlanders, maar bijvoorbeeld WEL op Indianen (maar die zijn zo'n beetje uitgestorven)
Ik ben gewoon hartstikke racistisch en dat wil ik ook zo houden.
[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 03-11-2001 20:15]
quote:Ik zei precies hetzelfde vriend, maar er wordt niet op gereageerd..
Op zaterdag 03 november 2001 20:10 schreef Tijn het volgende:
*hopeloze poging om een flame-war te voorkomen en weer een beetje on-topic te blijven*Of je racistisch bent hangt er een beetje vanaf hoe je naar vrouwen kijkt. Vallen vrouwen gelijk al af omdat ze niet blank zijn, of heb je gewoon nog nooit een echte aantrekkelijke buitenlandse vrouw gezien?
In dat eerste geval vind ik je namelijk redelijk racistisch. Niet dat het wat uitmaakt, maar jij wou de discussie voeren
quote:Van Barry geleerd
Op zaterdag 03 november 2001 19:55 schreef hoogl298 het volgende:Vertel eens, waar heb jij deze gave van het remote-viewen getraind??
quote:Oh, niet gezien... maar zoals ik al zei: ik wou alleen maar proberen een grote flame-war te voorkomen
Op zaterdag 03 november 2001 20:11 schreef Wolk het volgende:[..]
Ik zei precies hetzelfde vriend, maar er wordt niet op gereageerd..
(of SunChaser zich racistisch voelt of niet boeit me geen drol )
quote:Volgens mij ben jij iemand die het laatste woord wil hebben.. Of niet? Zal mij benieuwen..
Op zaterdag 03 november 2001 20:11 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Zal best, maar je kent mij niet.
quote:Ik weet dat Barry dat niet kan. Ik ken hem beter dan jij, Jomanda...
Op zaterdag 03 november 2001 20:12 schreef Jomanda het volgende:[..]
Van Barry geleerd
quote:Ik wil niet het laatste woord hebben. Ik KRIJG altijd het laatste woord. (misschien uit een soort hoffelijkheid naar vrouwen toe...
Op zaterdag 03 november 2001 20:14 schreef Wolk het volgende:[..]
Volgens mij ben jij iemand die het laatste woord wil hebben..
quote:Ha ha, mij ook niet, eerlijk gezegd. Het is weer lekker Fok! ken zo.
Op zaterdag 03 november 2001 20:13 schreef Tijn het volgende:of SunChaser zich racistisch voelt of niet boeit me geen drol
quote:Right on
Op zaterdag 03 november 2001 20:19 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ha ha, mij ook niet, eerlijk gezegd. Het is weer lekker Fok! ken zo.
quote:Sta je droog ofzo?
Op zaterdag 03 november 2001 20:19 schreef Wolk het volgende:
..vrolijker word ik er niet van..
quote:Net zoals jij?
Op zaterdag 03 november 2001 20:25 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Sta je droog ofzo?
quote:Hoffelijk behandeld worden moet je verdienen schat, dat krijg je niet toegeworpen omdat je toevallig een extra ingang hebt
Op zaterdag 03 november 2001 20:17 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik wil niet het laatste woord hebben. Ik KRIJG altijd het laatste woord. (misschien uit een soort hoffelijkheid naar vrouwen toe...
)
quote:Je moet wel iets beters bedenken om het laatste woord te krijgen hoor!
Op zaterdag 03 november 2001 20:25 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Sta je droog ofzo?
Ik heb het wel naar mijn zin hoor.
Waarom reageer je niet even op mijn on-topic-achtige opmerking van pakweg 3 posts geleden (was een aanvulling die ik er later bij heb gedaan)
.
quote:Ik niet hoor
Op zaterdag 03 november 2001 20:25 schreef Jomanda het volgende:[..]
Net zoals jij?
quote:Dan plak ik mijn oude post wel weer even (je wilt blijkbaar alleen maar flamen? )
Op zaterdag 03 november 2001 20:27 schreef Wolk het volgende:[..]
Je moet wel iets beters bedenken om het laatste woord te krijgen hoor!
Ik val ab-so-luut NIET op negroide mannen of vrouwen en ook niet op chinezen en ook niet op vietnamezen en ook niet op Joegoslaven en ook niet op marokkanen en ook niet op turken en ook niet op kaaskopperige nederlanders, maar bijvoorbeeld WEL op Indianen (maar die zijn zo'n beetje uitgestorven)
quote:Sure!
Op zaterdag 03 november 2001 20:27 schreef Tijn het volgende:
Hatzee, 3 quotes van Hoogl298 achter elkaar. Ze zit te genieten, wedden?
quote:* Tijn doet een veer in zn haar
Op zaterdag 03 november 2001 20:29 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Dan plak ik mijn oude post wel weer even (je wilt blijkbaar alleen maar flamen? )
Ugh!
quote:Joe!!
Op zaterdag 03 november 2001 20:29 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik ga bier drinken.Dit is flauw.
Doei.
Doe ze de groeten!
quote:DeStedebouwer slaat de spijkers op zn kop!
Op zaterdag 03 november 2001 19:15 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Wat ben jij een zeurkut zeg. Gelukkig ken ik jou niet.
quote:Ga jij nou 's effe on-topic.
Op zaterdag 03 november 2001 20:32 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
DeStedebouwer slaat de spijkers op zn kop!
quote:Nee man, je kan er nix van!
Op zaterdag 03 november 2001 20:34 schreef Wolk het volgende:
[afbeelding]hoog, ik moet gaan. Ik ga mezelf verwennen met jou foto..
quote:Ja idd, komt 'ie dalijk thuis, denkt 'ie enthousiast "ah! ff kijken hoe het met mn topic is" en dan blijkt er een gigantische off-topic slowchat gehouden te zijn. In het topic wat hij zo briljant verzonnen had
Op zaterdag 03 november 2001 20:34 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ga jij nou 's effe on-topic.
Je verpest dit hele onderwerp en dat is zielig voor SunChaser.
Dus kom op, blaat even mee over racistisch zijn al dan niet. Doe het niet voor jezelf, doe het voor je mede Fok!ker.
© 2001 - Leefbaar Fok
quote:Ik ken een hele mooie surinaamse meid die ik best zie zitten. Maar een blond koppie met blauwe ogen kan ook erg leuk zijn
Op zaterdag 03 november 2001 20:29 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Zoals iemand anders al eerder zei, het zit 'em meer in uitstraling & persoonlijkheid dan afkomst.
En wat SunChaser betreft: alsie vrouwen al links laat liggen omdat ze niet blank zijn, vind ik 'em een racist. Maar staat 'ie er wel voor open, maar blijken blanke vrouwen gewoon meer zn voorkeur te hebben (blijkbaar bij gebrek aan kennis van allochtone vrouwen ), dan heb ik dr geen problemen mee
quote:Die racist bedoel je?
Op zaterdag 03 november 2001 20:36 schreef Tijn het volgende:[..]
doe het voor je mede Fok!ker.© 2001 - Leefbaar Fok
quote:Ja, want ook een racist is je naaste
Op zaterdag 03 november 2001 20:40 schreef Wolk het volgende:[..]
Die racist bedoel je?
quote:Dat is ook een soort onbaatzuchtig plichtsbesef van mij, dat ik belangeloos mijn energie beschikbaar stel aan zo'n (op zijn zachtst gezegd) suffig topic.....
Op zaterdag 03 november 2001 20:36 schreef Tijn het volgende:
In het topic wat hij zo briljant verzonnen hadDus kom op, blaat even mee over racistisch zijn al dan niet. Doe het niet voor jezelf, doe het voor je mede Fok!ker.
© 2001 - Leefbaar Fok
* kijkt in spiegel en zegt tegen zichzelf: "wat ben je toch een geweldig altruïstisch ingesteld mens, men zou er een voorbeeld aan moeten nemen" *
quote:Nou, je kan jezelf goed vinden. Maar om nou gelijk jezelf als voorbeeld voor anderen te gaan zien, gaat me toch een tikke ver
Op zaterdag 03 november 2001 20:41 schreef hoogl298 het volgende:[..]
* kijkt in spiegel en zegt tegen zichzelf: "wat ben je toch een geweldig altruïstisch ingesteld mens, men zou er een voorbeeld aan moeten nemen" *
oeps, post ik weer off-topic
quote:En de spiegel breekt
Op zaterdag 03 november 2001 20:41 schreef hoogl298 het volgende:* kijkt in spiegel en zegt tegen zichzelf: "wat ben je toch een geweldig altruïstisch ingesteld mens, men zou er een voorbeeld aan moeten nemen" *
quote:Oeps..... ik ook!!
Op zaterdag 03 november 2001 20:44 schreef Tijn het volgende:oeps, post ik weer off-topic
quote:Heh, dit valt me tegen zeg!
Op zaterdag 03 november 2001 20:45 schreef Wolk het volgende:[..]
En de spiegel breekt
* Tijn gaat doezen & dr vandoor
Veel plezier verder en hou het leuk he
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 03-11-2001 20:48]
quote:Volgens mij is het gewoon een kastnicht. Door z'n keuze voor vrouwen alvast te beperken tot degenen met een blanke huidskleur hoeft ie immers veel minder vaak aan zichzelf toe te geven dattie eigenlijk homo is
Op zaterdag 03 november 2001 20:39 schreef Tijn het volgende:En wat SunChaser betreft: alsie vrouwen al links laat liggen omdat ze niet blank zijn, vind ik 'em een racist.
Wel weer lachen trouwens dit topic.
Owja, de mooiste vrouwen komen trouwens uit Mozambique!
Of had ik dat al gezegd
quote:Joe!
Op zaterdag 03 november 2001 20:48 schreef Tijn het volgende:
Nou Sunny, veel succes ermee... ik hoop dat je wat aan ons gehad hebt* Tijn gaat doezen & dr vandoor
Veel plezier verder en hou het leuk he
Doe ze de groeten uit dit fijne virtuele café met leuke stamgasten!!
quote:Zijn die een beetje bruin?
Op zaterdag 03 november 2001 20:48 schreef El-Lupe het volgende:Owja, de mooiste vrouwen komen trouwens uit Mozambique!
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 20:47 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Heh, dit valt me tegen zeg!
en dan ook nog in van die lullige kleine lettertjes.
Durfde je het eigenlijk niet hardop te zeggen, kleine deugniet?
quote:Ja. Van pikzwart tot heel licht koffie-met-veel-melk bruin. Maar waar ik echt op val, ze spreken Portugees!
Op zaterdag 03 november 2001 20:51 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Zijn die een beetje bruin?
[Dit bericht is gewijzigd door El-Lupe op 03-11-2001 20:56]
quote:Okee okee
Op zaterdag 03 november 2001 20:54 schreef Wolk het volgende:[..]
Jij hebt het laatste woord (maar dan alleen voor deze ene keer... )
quote:Nou, het is misschien weer heeel racistisch van mij, maar mijn voorkeur gaat nu al meteen uit naar de koffie-met-veel-melk bruine mensen! Dat lijkt het meest op blank.
Op zaterdag 03 november 2001 20:55 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Ja. Van pikzwart tot heel licht koffie-met-veel-melk bruin. Maar waar ik echt op val, ze spreken Portugees!
Of is dat nou weer seksistisch?
quote:Nee hoor, niet seksistisch.
Op zaterdag 03 november 2001 21:11 schreef El-Lupe het volgende:
Ja, mijn voorkeur ook. Met een volle C-cup!Of is dat nou weer seksistisch?
Seksistisch is "rolpatroonbevestigend denken" en tieten hebben niet zoveel met het rolpatroon te maken asjetmijvraagt..
dusseh, maak je niet druk.
Of doe ik nu aan leeftijd discriminatie?
quote:Ja, dat wel, maar wat zou dat?
Op zaterdag 03 november 2001 21:19 schreef El-Lupe het volgende:
Ow, en liever niet ouder dan dertig.Of doe ik nu aan leeftijd discriminatie?
Het gaat er hier om: je wilt natuurlijk geen ouwe taart!
quote:je vergeet de puisten.
Op zaterdag 03 november 2001 20:34 schreef Wolk het volgende:
[afbeelding]hoog, ik moet gaan. Ik ga mezelf verwennen met jou foto..
quote:en nog veel meer.....
Op zaterdag 03 november 2001 21:26 schreef Vivi het volgende:[..]
je vergeet de puisten.
quote:Ja
Op zaterdag 03 november 2001 20:36 schreef Tijn het volgende:
Ja idd, komt 'ie dalijk thuis, denkt 'ie enthousiast "ah! ff kijken hoe het met mn topic is" en dan blijkt er een gigantische off-topic slowchat gehouden te zijn. In het topic wat hij zo briljant verzonnen had
quote:Ik heb het puur over verliefd worden. Ik bedoel niet dat ik alleen door blanke vrouwen bij de McDonalds geholpen wil worden. En ik negeer mijn nichtjes ook niet tijdens familiefeesten.
Op zaterdag 03 november 2001 20:39 schreef Tijn het volgende:En wat SunChaser betreft: alsie vrouwen al links laat liggen omdat ze niet blank zijn, vind ik 'em een racist. Maar staat 'ie er wel voor open, maar blijken blanke vrouwen gewoon meer zn voorkeur te hebben (blijkbaar bij gebrek aan kennis van allochtone vrouwen), dan heb ik dr geen problemen mee
quote:Maar dan wel alleen blanke mannen.
Op zaterdag 03 november 2001 20:48 schreef El-Lupe het volgende:
Volgens mij is het gewoon een kastnicht. Door z'n keuze voor vrouwen alvast te beperken tot degenen met een blanke huidskleur hoeft ie immers veel minder vaak aan zichzelf toe te geven dattie eigenlijk homo is
quote:Die zijn er ook al bijna niet meer in Nederland!
Op zaterdag 03 november 2001 21:43 schreef SunChaser het volgende:Maar dan wel alleen blanke mannen.
Zo kun je dus lekker blijven ontkennen.
Valsspeler!
Als je niet met elkaar het leven wilt delen wil dat nog niet zeggen dat je elkaar het leven niet gunt.
quote:Nee, klopt. Er is namelijk een apart woord voor: negrofobi
Op zaterdag 03 november 2001 21:53 schreef Manfredje het volgende:
Ik vind dat totaal niet racistisch.
Het is weliswaar een Zuid-Afrikaans woord maar wat boeit dat?
Trouwens, volgens mij komt dit vaak voor bij mannen met een extreem kleine plasser.
Wat denken jullie?
quote:Wat een onzin!
Op zaterdag 03 november 2001 22:01 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Nee, klopt. Er is namelijk een apart woord voor: negrofobi
Het is weliswaar een Zuid-Afrikaans woord maar wat boeit dat?
Trouwens, volgens mij komt dit vaak voor bij mannen met een extreem kleine plasser.
Wat denken jullie?
Sunchaser schrijft dat hij zelf donker is en dan zou hij bang zijn voor donkere mensen?
Er maakt toch ook nooit iemand een opmerking als een donkere man alleen donkere vriendinnen heeft? Je mag toch wel een bepaalde voorkeur hebben?
En ik heb zelf weinig donkere vriendjes gehad. Maakt mij dat een racist?
quote:Is bij jou donker gelijk aan buitenlands? Dat vind ik pas een vooroordeel!
Op zaterdag 03 november 2001 20:10 schreef Tijn het volgende: Vallen vrouwen gelijk al af omdat ze niet blank zijn, of heb je gewoon nog nooit een echte aantrekkelijke buitenlandse vrouw gezien?
quote:Jij bent echt heel erg dom he Larissa ?
Op zaterdag 03 november 2001 22:14 schreef Larissa het volgende:[..]
Wat een onzin!
![]()
quote:Neuh, je bent waarschijnlijk gewoon te lelijk voor ze.
En ik heb zelf weinig donkere vriendjes gehad. Maakt mij dat een racist?
Maar als je nu al een racist zou zijn omdat je de voorkeur geeft aan bepaalde "types", dan vind ik dat onzin. Net zo goed als mensen een voorkeur hebben voor mager, dun, mollig, dik etc. Als je al niet eens zelf mag bepalen met wie je een relatie begint.
quote:Met zulke opmerkingen trek je volle zalen. Ik snap dat het een grote frustratie voor je is, maar zou je daar niet beter gewoon een eigen topic over kunnen openenen
Op zaterdag 03 november 2001 22:01 schreef El-Lupe het volgende:Trouwens, volgens mij komt dit vaak voor bij mannen met een extreem kleine plasser.
Wat denken jullie?
quote:Ja. Maar dat is algemeen bekend.
Op zaterdag 03 november 2001 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Eddie Murphie heeft aangegeven alleen maar afro-amerikaanse vrouwen te willen. Dus hij is ook racistisch?
Stevie Wonder trouwens ook.
quote:Kun je niet gewoon discussieeren, waarom begin je direkt te schelden?
Op zaterdag 03 november 2001 22:25 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Jij bent echt heel erg dom he Larissa ?
[..]Neuh, je bent waarschijnlijk gewoon te lelijk voor ze.
quote:idd
Op zaterdag 03 november 2001 22:25 schreef Larissa het volgende:
Ik vind dat iemand pas een racist is als hij/zij mensen met een bepaalde huidskleur afkraakt.Maar als je nu al een racist zou zijn omdat je de voorkeur geeft aan bepaalde "types", dan vind ik dat onzin. Net zo goed als mensen een voorkeur hebben voor mager, dun, mollig, dik etc. Als je al niet eens zelf mag bepalen met wie je een relatie begint.
Ik vind iemand met een donkere huidskleur minder aantrekkelijk, maar iemand met een hele lichte huidskleur (zoiemand die nooit in de zon heeft gezeten) vind ik ook niks
quote:Huh?
Op zaterdag 03 november 2001 22:26 schreef Larissa het volgende:[..]
openenen
quote:De rest van de post begreep je wel
Op zaterdag 03 november 2001 22:29 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Huh?
quote:Hoezo is dit nou weer dom
Op zaterdag 03 november 2001 22:38 schreef El-Lupe het volgende:
Ja hoor. Maar ik vind dit hele onderwerp gewoon te dom om er serieus op in te gaan.
quote:Alsof het echt een groot probleem is bedoel je? Oke, dan is het een fobie. En dan was ik dus wel serieus.
Op zaterdag 03 november 2001 22:39 schreef Larissa het volgende:
Je zit hier niet in het Onzinforum, el Lupe. Een beetje respect voor de topicopener zou niet misstaan.
quote:Hij beweert toch nergens dat hij bang is van donkere vrouwen. Dat maak jij ervan. Hij valt er niet op. Dat is iets heel anders.
Op zaterdag 03 november 2001 22:42 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Alsof het echt een groot probleem is bedoel je? Oke, dan is het een fobie. En dan was ik dus wel serieus.
quote:O. Maar dan is er dus in feite geen probleem. Misschien wel een ander probleem, namelijk: hij trekt zich teveel aan van wat anderen van zijn voorkeur vinden. Lijkt mij tenminste hoor.
Op zaterdag 03 november 2001 22:52 schreef Larissa het volgende:[..]
Hij beweert toch nergens dat hij bang is van donkere vrouwen. Dat maak jij ervan. Hij valt er niet op. Dat is iets heel anders.
Ik val alleen op vrouwen die niet langer zijn dan 1m72.
So?
Het woord rasisme wordt veel te vaak gebruikt in Nederland, als ik tegen een willekeurige turk/chinees zeg dat ik hem/haar niet mag, mag ik blij zijn als ze het niet op rasisme gooien want dat gebeurt tegenwoordig 9 van de 10x. En ik hoor nooit een nederlander tegen mij zeggen..hey, jij mag mij niet..discrimeren is verboden hoor!!
quote:Poeh, poeh, beetje aangebrand SunChaser?
Op zaterdag 03 november 2001 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Luister, ik maak me helemaal niet druk. Ik zei alleen dat iemand een keer tegen me heeft gezegd dat het een racistische instelling is. En ik vraag gewoon een mening en daar kun je op antwoorden. Of niet als je iets beters te doen hebt.
Hoe vaak ik jou al niet 'off-topic' of totaal niet serieus heb zien reageren in een topic van anderen...
Nah, ik vind het flauwekul. Zowel dat jij je er iets van aantrekt wat anderen er van zeggen als het feit dat iemand alleen maar op blanke vrouwen valt. Maar dat vind ik ook van iemand die bijvoorbeeld zegt dat ie alleen maar op Turkse of Surinaamse vrouwen valt.
Maarre, nog veel plezier verder met je topic. Er zullen vast nog veel Fok!kertjes zijn die je een hart onder de riem komen steken en die je verzekeren dat je NIET racistisch bent. Ze hebben na deze post nog precies 154 kansen om dit te doen.
Mzl.
P.S. misschien is een bepaald iemand wel zo vriendelijk om de rest van het topic onder te komen kwijlen... ...op deze wijze dus.
quote:Wat een racistische opmerking en dat terwijl je wéét dat SunChaser z'n huidskleur poepbruin is.
Op zondag 04 november 2001 00:07 schreef El-Lupe het volgende:
Poeh, poeh, beetje aangebrand SunChaser?
Voor mij (100% blank) zijn getinte vrouwen juist onweerstaanbaar (altijd al geweest) en niet alleen dat maar ook anders ras-kenmerken zoals chinese oogjes etc.
Ik ben trouwens ook niet vies van blanke vrouwen.
dus waarom post ik dit eigenlijk?
quote:Chinese oogjes na 1,5 liter Jim Beam bedoel je?
Op zondag 04 november 2001 04:29 schreef Aernout het volgende:
en niet alleen dat maar ook anders ras-kenmerken zoals chinese oogjes
Ik val meestal op blanke vrouwen maar ik ben van Chinese afkomst.
Aan de blancke racisten zou ik willen zeggen: ja, we zitten achter jullie vrouwen aan!
quote:En we eten ook jullie aardappels en bloemkool op!!!!!!!
Op zondag 04 november 2001 04:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Aan de blancke racisten zou ik willen zeggen: ja, we zitten achter jullie vrouwen aan!
Ik vind dit net zoiets als mensen die met een hele waslijst in hun kop rondlopen en die PRECIES op 85 punten weten hoe hij/zij er uit moet zien/zijn. Sorry hoor, maar dat vind ik dus obsessief-compulsief gedrag. Dat soort lui zijn volgens mij eigenlijk ongeschikt voor welke relatie dan ook. Ja met een dwergkonijn misschien. Een opgezette welteverstaan. Niet met mij iig. Alsjeblieft zeg. Pfffffff...
Maar je (jullie) zoeken het maar uit, blijkbaar ben ik vreemd dat ik zo denk, want ik ben hier in de minderheid.
Ow, btw, nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar wat de langste relatie is die jullie ooit hebben gehad? Ik zeven jaar. Zonder 'verlang' lijstje dus...
O, en om de grapjassen effe voor te zijn, ik ben geen 'allesneuker' en ik heb liever geen relatie dan een oppervlakkige 'samen-een-beetje-hangen-voor-de-beeldbuis-' relatie. Een relatie ga je aan omdat je echt op iemand valt, niet omdat ze blank of zwart is en ook niet omdat je moeder aan je kop loopt te zeuren dat 'het hoog tijd wordt...'
Catch my drift?
[Dit bericht is gewijzigd door El-Lupe op 04-11-2001 07:32]
quote:
Op zondag 04 november 2001 00:07 schreef El-Lupe het volgende:Hoe vaak ik jou al niet 'off-topic' of totaal niet serieus heb zien reageren in een topic van anderen...
quote:En jij bent hier niet off topic??
Op zondag 04 november 2001 07:22 schreef El-Lupe het volgende:Ow, btw, nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar wat de langste relatie is die jullie ooit hebben gehad? Ik zeven jaar. Zonder 'verlang' lijstje dus...
9 jaar trouwens
quote:
Op zondag 04 november 2001 00:10 schreef SanSan het volgende:[..]
Wat een racistische opmerking en dat terwijl je wéét dat SunChaser z'n huidskleur poepbruin is.
Ik ben niet poepbruin trouwens, maar mooi houtbruin. Beelzebub is poepbruin
quote:En ik hou niet van mannen met een poepbruine besneden piemel die er uitziet als een duitse helm met carnaval.
Op zondag 04 november 2001 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb helemaal geen lijstje. Van alle vrouwen die ik de afgelopen 26 jaar (sinds kleuterschool) ben tegengekomen klikte het qua liefde alleen met blanke vrouwen. Verder heb ik in deze categorie vriendinnen in alle soorten en maten gehad.Ik ben niet poepbruin trouwens, maar mooi houtbruin. Beelzebub is poepbruin
quote:Ja TIJN!!
Op zaterdag 03 november 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:[..]
Is bij jou donker gelijk aan buitenlands? Dat vind ik pas een vooroordeel!
Je moest je schamen!!
Hup, in de hoek!! en ga maar eens goed nadenken over wat je gezegd hebt!!
quote:Ja, ik catch je drift wel hoor!
Op zondag 04 november 2001 07:22 schreef El-Lupe het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik dus obsessief-compulsief gedrag.ik heb liever geen relatie dan een oppervlakkige 'samen-een-beetje-hangen-voor-de-beeldbuis-' relatie.
Een relatie ga je aan omdat je echt op iemand valt, niet omdat ze blank of zwart is en ook niet omdat je moeder aan je kop loopt te zeuren dat 'het hoog tijd wordt...'Catch my drift?
Mijn langste relatie zonder verlanglijstje is bijna 12 jaar
Time flies when you're having fun!
quote:Ik wel hoor, ik ga altijd naar de bedrijfsleider en dan vraag ik of niet een blanke me kan helpen en of donkere mensen wel binnen mogen komen in zo'n nette gelegenheid.
Op zaterdag 03 november 2001 21:43 schreef SunChaser het volgende:Ik heb het puur over verliefd worden. Ik bedoel niet dat ik alleen door blanke vrouwen bij de McDonalds geholpen wil worden. En ik negeer mijn nichtjes ook niet tijdens familiefeesten.
quote:Dat klopt, alleen vinden sommige mensen dat dat niet mag. Je zou op donkere mensen MOETEN vallen, anders ben je racist die het niet voor minderhedengroeperingen opneemt
ehe, als ik dat ga lopen zeggen ben ik ECHT erg. Ik val niet op negroide vrouwen of halfbloed. Ik val wel op latino-vrouwen, zelden op Hollandse/Engelse melkflessen, nooit op mannen, zelden op dieren, niet op familie, niet op kleine kinderen, niet op japanners/koreanen/chinezen, soms op indiase meisjes.....maar ja
Je valt waar je op valt, toch?
Ik val gewoon op blanke meisjes, that's it. Aziatisch, Arabisch of negroide vind ik doorgaans niet mooi, Zuid Amerikaans daarentegen wel. Ach, wat ben ik een smerige racist zeg, zelfs BINNEN de groep gekleurde mensen maak ik nog onderscheid! Ik walg van mezelf
quote:Ja sjongejonge
Op zondag 04 november 2001 15:35 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ja TIJN!!
Je moest je schamen!!
Hup, in de hoek!! en ga maar eens goed nadenken over wat je gezegd hebt!!
quote:Mijn enige ervaring met buitenlandse blanke meisjes is een one-nightstand met een Duitse en een vakantieliefde met een Engelse.
Op donderdag 08 november 2001 13:55 schreef Tijn het volgende:
blank/donker/buitenlands/binnenlands/allochtoon/autotochtoon een beetje door elkaar
quote:Mja, zo ongeveer wel ja
Op zaterdag 03 november 2001 23:03 schreef SanSan het volgende:
Ik (half Aziatisch, blank) val alleen maar op Hollandse gecompliceerde mannen; wil dat zeggen dat ik ziek in m'n hoofd ben?
quote:Dus volgens jou moet je ziek in je hoofd zijn om op types zoals jij te vallen???
Op woensdag 14 november 2001 14:21 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Mja, zo ongeveer wel ja
quote:* Tranceptor beaamt
Op woensdag 14 november 2001 23:10 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Dus volgens jou moet je ziek in je hoofd zijn om op types zoals jij te vallen???
Wie stelt zich nou vrijwillig bloot aan een gecompliceerde Hollandse jongen die verbaal en intellectueel sterker is dan de persoon in kwestie
Zou je wel van zelfkastijding moeten houden denk ik...
quote:Ja, ik denk het!
Op woensdag 14 november 2001 23:41 schreef Tranceptor het volgende:[..]
* Tranceptor beaamt
Wie stelt zich nou vrijwillig bloot aan een gecompliceerde Hollandse jongen die verbaal en intellectueel sterker is dan de persoon in kwestie
Zou je wel van zelfkastijding moeten houden denk ik...
Dus ben je weer genoodzaakt om je met jezelf te vermaken, bij gebrek aan perfecte dubbelganger....
"zucht" zei de narcist.....'k kan eigenlijk alleen maar verliefd zijn op mezelf.....
Gewoon een kwestie van smaak dus
Kijk, als je geen relaties met buitenlanders wilt omdat je vindt dat ze minderwaardig zijn, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal
quote:Precies, die vind je dus niet, dus...
Op woensdag 14 november 2001 23:50 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ja, ik denk het!
Tenzij diegene uit hetzelfde gecompliceerde hout gesneden is en genoeg energie heeft om weerstand te bieden aan zo'n geniale geest. Maar ja, waar tref je die nog?snif snif
Dus ben je weer genoodzaakt om je met jezelf te vermaken, bij gebrek aan perfecte dubbelganger....
"zucht" zei de narcist.....'k kan eigenlijk alleen maar verliefd zijn op mezelf.....
quote:....blijf ik altijd nog met 3 personen: me, myself and I
Op donderdag 15 november 2001 09:38 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Precies, die vind je dus niet, dus...
Ik ben jammergenoeg ook half aziatisch I schaam me nogal voor, en met name voor mijn huidskleur. Ik wil ook niet echt met mij aziatsche cultuur te maken hebben.
Ik heb dus ook een beetje hetzelfe als jou. Ik val net zoals jij niet op donkere of aziatsche vrouwen, can't help it. Ik heb verder respect voor die mensen daar, maar voel me totaal niet aangetrokken door hun.
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 25-08-2002 20:33]
quote:waarom schaam je je in Godsnaam voor je afkomst en/of huidskleur
Op zondag 25 augustus 2002 20:26 schreef Trance4Ever het volgende:
Sorry voor deze late kickIk ben jammergenoeg ook half aziatisch
I schaam me nogal voor, en met name voor mijn huidskleur. Ik wil ook niet echt met mij aziatsche cultuur te maken hebben.
Ik heb dus ook een beetje hetzelfe als jou. Ik val net zoals jij niet op donkere of aziatsche vrouwen, can't help it. Ik heb verder respect voor die mensen daar, maar voel me totaal niet aangetrokken door hun.
ik val op leuke mannen.
een voorkeur voor donker misschien, maar er zijn ook hele aantrekkelijke blonde heren...
en Aziatische types vind ik dus juist aantrekkelijk
Net zoals je bijvoorbeeld alleen op dikkere vrouwen zou kunnen vallen.
doe mij maar een oriental babe!
quote:Je ervoor schamen lijkt me niet goed...
Op zondag 25 augustus 2002 20:26 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik ben jammergenoeg ook half aziatischI schaam me nogal voor, en met name voor mijn huidskleur. Ik wil ook niet echt met mij aziatsche cultuur te maken hebben.
Overigens geloof ik niet dat SunChaser zich schaamt voor zijn huidskleur, hoor.
dit is gewoon sexuele voorkeur,anders zouden buitenlandse vrouwen of mannen die niet op"kaaskoppen" vallen ook discrimineren.
het is maar gewoon waar je opgewonden van raakt en daar ga je dan kijken,ik houd ook gewoon van een nederlandse vrouw omdat ik die gewoon leuk vind(leuke meisjes dan)
julie zein gelijk allemaal op julie pik getrapt en iedereen schreeuwt discriminatie,denk nou toch eens na mensen wat hier aan de hand is
quote:Nee, jouw politieke correctheid is te ver doorgeslagen.
Op maandag 26 augustus 2002 23:21 schreef BitByter- het volgende:
nee, dit valt onder het kopje "discriminatie"
onderscheid maken, wat trouwens verboden is in nederland volgens grondwet artikel nr 1...
Ik dacht vroeger ook dat ik alleen op blank viel, tot ik verliefd werd op mijn vriend. Hij is Aziatisch en de leukste jongen die ik ooit gekend heb. Donkere vrouwen vind ik persoonlijk ook heel mooi.
quote:Vind ik ook.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:26 schreef Angeles het volgende:
Het is genoeg om te melden dat je er gewoon niet op valt, termen als lelijk kunnen erg beledigend overkomen.
quote:Dat zeg jij, als ik naar buiten kijk zie ik toch heel veel multi-culturele relaties.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:27 schreef HC-girl het volgende:
nee val nooit op zwarte,zal t ook nooit doen.. zit in mn genen denk ik,soort zoekt soort zullen we maar zeggen he..
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:22 schreef Luigi het volgende:SunChaser die onder een nieuwe naam allerlei oude topics omhoog aan het schoppen is, is nooit grappig....!
Ikzelf val bijna alleen maar op mannen met lichte ogen. Moeten mannen met donkere ogen zicht nu gediscrimineerd worden? Sorry, maar dat vind ik nergens op slaan. Het is je eigen smaak en daar heb je geen invloed op.
quote:Jouw smaak discrimineert mij anders wel. *schop*
Op donderdag 7 november 2002 12:18 schreef gathering_storm het volgende:
Racistisch? Wat een onzin. Wat heeft persoonlijke smaak nu te maken met racisme?Ikzelf val bijna alleen maar op mannen met lichte ogen. Moeten mannen met donkere ogen zicht nu gediscrimineerd worden? Sorry, maar dat vind ik nergens op slaan. Het is je eigen smaak en daar heb je geen invloed op.
Enne... mij discrimineer je ook. Ik ben namelijk geen BrEeZaH-slet :p
nou, het is toch gewoon duidelijk... zolang jij de niet-blanke vrouwen in hun waarde laat, ben jij geen racist!
Lekker doorgaan zo, fuck mensen die zeggen dat je een racist ben..
Die komen altijd in de verdediging en balbalbaa...
STFU N00BS:) Deze gast is geen racist...
quote:En dat doe ik, ik laat ze in hun waarde. Ik word alleen niet geil van ze.
Op donderdag 7 november 2002 18:45 schreef Defcon2 het volgende:
zolang jij de niet-blanke vrouwen in hun waarde laat, ben jij geen racist!
Ook ik val uitsluitend op blanke vrouwen. Als je weer single bent na een lange relatie besef je ineens dat deze vrouwen nog maar een minderheid vormen in Rotterdam.
quote:Enzo als in halfbloed Molukkers?
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:30 schreef bondgirl het volgende:
(Italianen/Grieken/Turken enzo).
quote:Enzo als in spanjaarden, russen (oost europese mensen hebben vaak ook wel iets moois, iets droevigs, maar ook iets moois), brazilianen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Enzo als in halfbloed Molukkers?
Eh ja, dus ook halfbloed Molukkers.
Maar dan alleen knappe halfbloed Molukkers (en Grieken, Spanjaarden, Russen, enz.)
[Dit bericht is gewijzigd door bondgirl op 09-08-2003 23:44]
quote:Ik heb hetzelfde hoor, maar ik ben geen racist..
Op zaterdag 3 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door SpikeAlike op 10-08-2003 11:55]
quote:Hoi.
Op zondag 10 augustus 2003 12:55 schreef schatje het volgende:
Ik val enkel op blanke mannen.Gewoon een voorkeur, meer niet.
quote:
Ik val alleen maar op lekker wijven..
quote:Dat doe ik dan ook.
Op zondag 10 augustus 2003 15:28 schreef bloempjuh het volgende:
TS: Neen, het is gewoon je voorkeur. Je had ook op blond kunnen vallen.
quote:*Meld zich*
Op zondag 10 augustus 2003 12:55 schreef schatje het volgende:
Ik val enkel op blanke mannen.Gewoon een voorkeur, meer niet.
[Dit bericht is gewijzigd door zeppos op 12-08-2003 11:16]
quote:SC en ik zijn bijv. half Indisch. Wij zouden dus 'volgens de regels' op zoek moeten gaan naar dito partners.
Op woensdag 1 oktober 2003 02:23 schreef Parallel_Lives het volgende:
Beetje apart, meestal valt soort op eigen soort.
[Dit bericht is gewijzigd door Lucyfurr op 01-10-2003 02:45]
quote:waar blijkt dat dan uit?
Op woensdag 1 oktober 2003 02:34 schreef Marijnissen het volgende:
je bent een smerige neo-nazi, dat lijkt me duidelijk
quote:dat weet ik niet.. maar iemand uitschelden voor neo-nazi doet me altijd goed
Op woensdag 1 oktober 2003 02:50 schreef Parallel_Lives het volgende:
waar blijkt dat dan uit?
quote:sowwy... rest niet helemaal gelezen.. maar vond je laatste opmerking wel OK...
Ik val ook vnl op hollandse kaaskop types.. Mijn moppie heeft echt zo'n peper-en zoutkleur haar (van zichzelf dan).
Ik vind overigens zuidelijker (donkerder) types fysiek vaak heel aantrekkelijk hoor!!! Of negroide jangens.. om te zien..
Maja.. ben zelf ook een uit de klei getrokken bleekscheet.. en daar val ik dan ook op..
kan er niets aan doen.. maar voel mezelf absoluut geen racist!
quote:
Smaken verschillen, dus kun je ook een voorkeur hebben voor blanke vrouwen. Dat maakt je nog niet racistisch in mijn optiek.
Ikzelf heb dan ook niks met allochtone vrouwen, en al helemaal niks met aziatische vrouwen, maar dat komt ook omdat ik er in mijn jeugd misschien wel teveel mee in aanraking ben geweest. Ook omdat het vaak van die kleine kindvrouwtjes zijn (ben zelf nogal groot, zoek dus ook een grote Nederlandse vrouw). Heeft verder niks met wereldvreemd zijn of kortzichtigheid te maken ofzo, omdat ik bijv. helemaal ben opgegroeid tussen de "allochtonen".
Mijn laatste 3 exen zijn blank, waarvan de eerste 2 sowiso een voorkeur hadden voor exotische vrouwen ( vanwege de billen in ieder geval! ) en vonden blanke vrouwen totaal niks en temperamantloos ( hun woorden! )
Daarvoor hadden ze wel blanke vriendinnen gehad, maar op een gegeven moment daarvan afgeknapt.
En de laatste ex had altijd blanke vriendinnen gehad, totdat hij mij tegen kwam. Nu wil hij niks anders meer!! ( en mij nog steeds terug ).
Voor hem was het ook nieuw, maar goed bevallen. Het is jammer als mensen zich zo op afkomst vastprikken, want wie weet bevalt een andere smaakje je wel! Ik denk dat het eerder een angst is voor het onbekende....of de angst dat de omgeving het raar gaat vinden ofzo...
Ik vind het niet racistisch, maar toch een klein beetje kortzichtig. Maar dit is een vrij land en iedereen mag de keuzes maken die hij of zij wil, no problem!! Als jou dat gelukkig maakt. Alleen jammer dat je misschien zo wel een hoop leuke vrouwen misloopt.
Ik heb vriendjes gehad in alle soorten en maten ( van afkomst ), omdat ik verder kijk dan dat. Iemand is leuk of niet. Dat kan een hollander zijn, maar net zo goed een donkere jongen. Maakt niet uit, het gaat om karakter en uitstraling. Ik ben helemaal weg van groene ogen en bruine ogen deden me totaal niks, dat vond ik echt niet bijzonder ofzo. Maar mijn laatste ex heeft prachtige donkerbruine ogen waar ik stijl van achgerover sloeg!! Dat had ik dus ook niet verwacht...
[Dit bericht is gewijzigd door Lliefmeisje op 11-11-2003 21:27]
quote:lol !
Op zaterdag 3 november 2001 18:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ja, je bent een enorme racist.
Het zou verplicht moeten worden om het mistens 1x in de maand met een etnische minderheid te doen. Verder dienen ook de geestelijk en verstandelijk gehandicapten, bejaarden en andere achtergestelde groeperingen aan bod te komen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 12-11-2003 09:48]
quote:Heb je soms wat tegen op domme blondjes?
Op woensdag 12 november 2003 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik val op aantrekkelijke dames die niet Aziatisch of negroide en het liefst ook niet blond zijn
quote:Neehoor, prima vriendinnen voor anderen
Op donderdag 13 november 2003 04:57 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Heb je soms wat tegen op domme blondjes?
quote:Je valt op roodharigen??
Op woensdag 12 november 2003 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik val op aantrekkelijke dames die niet Aziatisch of negroide en het liefst ook niet blond zijn
quote:ook mooi rood is niet lelijk
Op donderdag 13 november 2003 12:08 schreef schatje het volgende:[..]
Je valt op roodharigen??
quote:Absoluut.
Op donderdag 13 november 2003 12:37 schreef Bijker het volgende:[..]
ook mooi rood is niet lelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |