ja, mij ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
opstelling valt me 100% mee
In de selectie...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef DIJK het volgende:
Nee.
Wat een kennerquote:
doe eens wat aan je spellingquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even terug naar de PSV-ers die vandaag zo veel leedvermaak hadden in het Ajax-topic.
Vennegoor of Hesseling![]()
Typo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe eens wat aan je spelling![]()
Ja dat was een zuiver 'Heitingaatje' he.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even terug naar de PSV-ers die vandaag zo veel leedvermaak hadden in het Ajax-topic.
Vennegoor of Hesselink![]()
Sibon is dan nog niet fit, hopelijk is Robert dan terug.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Zapper het volgende:
Tegen AC Milan Sibon?
Had wel eens willen zien wat er zou zijn gebeurd als VoH er niet af had gemoeten, of een penalty had veroorzaakt... Beetje overdreven ook dat de scheids zo snel al een tweede geeft, los van het feit dat het natuurlijk wel een overtreding was.
Dat van Vennegoor was z'n eigen domme schuld. Als je net geel hebt gekregen ga je niet overduidelijk aan het shirt van je tegenstander hangen. Dat was gewoon dom.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sibon is dan nog niet fit, hopelijk is Robert dan terug.
De scheids was echt de weg kwijt, Vennegoor 2e geel geven voor shirttrekken en Beasley werd in 3 minuten 3 keer hard onderuit getrapt en daar werd nix voor gegeven
Onzin, PSV combineerde goed en speelde helemaal niet slecht. Laat je niet gekmaken door drie tegengoals. We hadden veel blessures en tot de rode kaart was de wedstrijd in evenwicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bagger, bagger en nog eens bagger, rampseizoen komt steeds dichter bij....
Addo dramatischquote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoordomme overtredingen, dat luidde t einde in
Addo was dramatisch
jammer jammer jammer, tot de strafschop was t een gelijkwaardige wedstrijd, en de 3-0 was totaal overbodig
zeker, 3-0 klinkt ook erger dan dat het is. Maarja blijft kutquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Typo.
Maar tot die er af werd gestuurd hadden jullie de wedstrijd redelijk onder controle, daarna kansloos.
.Juist uiteindelijk kan ik er nog genoeg positiefs inzien. Er heerst sowieso een negatieve denkgolf. De Gelderlander was echt vernietigend over Ajax bijvoorbeeld gister, die werden afgeschilderd als kansloos tegen een supermachtig Arsenal enzo, echt zo overdreven. Net als deze 3-0, dit is nou wat je scorebordjournalistiek kan noemen. Klasse eerste 40 minuten, dan 2 grote fouten van Vennegoor en je staat met 10 man. Dan zijn uiteindelijk die 2 tegentreffers geen verrassing meer. Maar het deed mij goed dat Ferreyra bijvoorbeeld toch nog best goed speelde en dat ze tenminste tot het einde het probeerd hebben, met de inzet was niets mis. En denk anders gewoon aan de competitie laat CL en UEFA maar gaan... je moet t wel proberen maar als je eruit bent kun je alle pijlen weer richten op de competitie. OK verliezen van Milan...jammer dan, als je vervolgens weer een wat fittere selectie hebt in de competitie haal je die play-offs voor voorronde CL nog wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Onzin, PSV combineerde goed en speelde helemaal niet slecht. Laat je niet gekmaken door drie tegengoals. We hadden veel blessures en tot de rode kaart was de wedstrijd in evenwicht.
Het komt wel goed.
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Addo dramatisch![]()
speelde een redelijke wedstrijd, paar kleine foutjes maar dat hadden meer PSV'ers
Jeetje, dan noemt men mij een negatieve lul.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bagger, bagger en nog eens bagger, rampseizoen komt steeds dichter bij....
misschien moesten we de komende weken maar niet meer trainen, veel te gevaarlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
Lucius enkele weken aan de kant, hamstring geloof ik.
Is toch niet normaal meer?
Culina is er komend weekend al bij lijkt me. Ferreyra op back en je bent er al.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV zal nu wel snel actie gaan ondernemen op de Nederlandse markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |