Waarom?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Jason Culina, zou ik een vreemde aankoop vinden.
Subtopper, die eerder al afgevloeid is bij een topclub.quote:
Nou en, je kan toch wel op je klompen aanvoelen dat Arnesen hier meer mee te maken heeft? Hij heeft het beleid uitgezet en is lijkt mij ook verantwoordelijk voor de 'lijstjes'.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Arnesen is al lang weg daar eend.
2-2 tegen ADO, dan ben je geen topclub hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Subtopper, die eerder al afgevloeid is bij een topclub.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Arnesen is al lang weg daar eend.
dat idee heb k eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef Cart_man het volgende:
Net niet speler.
Deed het wel aardig afgelopen zondag, maar om nu te zeggen dat hij het spel dicteerde en openingen creërde, nee...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat idee heb k eigenlijk ook
Het zal eerder een kopie van SCUM zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]joh echt........ dat is natuurlijk een gevolg van het pad dat de Spurs is ingeslagen nav Arnesen
Heb je gelijk in, maar daarentegen zijn Sibon en Fehér ook niet echt een goede aankoop gebleken. We zullen zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
2-2 tegen ADO, dan ben je geen topclub hoor
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in die aankoop. Hiddink heeft al vaker spelers naar Eindhoven gehaald waar iedereen zoiets van had: wie is dat nou weer... zijn stuk voor stuk klassespelers gebleken.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Zapper het volgende:
Je had Sibon er vanavond maar wat graag bij willen hebben...
idd, maarja k had er wel meer geblesseerde spelers bij gehad, liever nog Robertquote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Zapper het volgende:
Je had Sibon er vanavond maar wat graag bij willen hebben...
quote:FC Twente wijst eerste PSV-bod op Culina af
28/9/2005 18:42
Om Jason Culina naar Eindhoven te halen moet PSV dieper in de buidel tasten. FC Twente heeft het eerste bod op de Australische international afgewezen.
Culina heeft zelf wel oren naar een transfer naar PSV. Maar de clubs zijn nog ver verwijderd van een akkoord. Het verschil tussen vraag en aanbod is nog groot. Maar dat betekent niet dat beide partijen de onderhandelingen hebben afgebroken.
Culina moet bij PSV voor verlichting van de personele problemen zorgen. De Eindhovense club zit dun in de spelers door het blessureleed. Mocht het tot een overgang komen, dan gaat de Australische middenvelder dagelijks werken met de bondscoach van zijn land, Guus Hiddink.
dr zit ook nog wel een verschil tussen schaaf en feher hoor. Schaaf was de ultime prutserquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef Cart_man het volgende:
Culina wordt een gevalletje van der Schaaf, Feher...
Dat heb ik ook idd ... en nu voetbal loeren!!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ook geen goed gevoel bij Culina. Heeft me nog niet echt kunnen bekoren. Maar wie weet wat hij kan presteren met goede spelers om zich heen...
de beste wedstrijd van Schaaf was slechter dan die van feher, bovendien is schaaf echt domquote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Omdat Remco meer speeltijd kreeg ja. Csaba is daarvoor behoed.
dat is een opluchtingquote:Op woensdag 28 september 2005 19:59 schreef Goldboy het volgende:
Definitief:
Beasly - Vennegoor - Farfan
Simons - Cocu - Affelay
Lucius - Alex - Addo - Ooijer
Gomes
quote:
Kijk dat ziet er nog al redelijk uit...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:59 schreef Goldboy het volgende:
Definitief:
Beasly - Vennegoor - Farfan
Simons - Cocu - Affelay
Lucius - Alex - Addo - Ooijer
Gomes
ja, mij ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
opstelling valt me 100% mee
In de selectie...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef DIJK het volgende:
Nee.
Wat een kennerquote:
doe eens wat aan je spellingquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even terug naar de PSV-ers die vandaag zo veel leedvermaak hadden in het Ajax-topic.
Vennegoor of Hesseling![]()
Typo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe eens wat aan je spelling![]()
Ja dat was een zuiver 'Heitingaatje' he.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even terug naar de PSV-ers die vandaag zo veel leedvermaak hadden in het Ajax-topic.
Vennegoor of Hesselink![]()
Sibon is dan nog niet fit, hopelijk is Robert dan terug.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Zapper het volgende:
Tegen AC Milan Sibon?
Had wel eens willen zien wat er zou zijn gebeurd als VoH er niet af had gemoeten, of een penalty had veroorzaakt... Beetje overdreven ook dat de scheids zo snel al een tweede geeft, los van het feit dat het natuurlijk wel een overtreding was.
Dat van Vennegoor was z'n eigen domme schuld. Als je net geel hebt gekregen ga je niet overduidelijk aan het shirt van je tegenstander hangen. Dat was gewoon dom.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sibon is dan nog niet fit, hopelijk is Robert dan terug.
De scheids was echt de weg kwijt, Vennegoor 2e geel geven voor shirttrekken en Beasley werd in 3 minuten 3 keer hard onderuit getrapt en daar werd nix voor gegeven
Onzin, PSV combineerde goed en speelde helemaal niet slecht. Laat je niet gekmaken door drie tegengoals. We hadden veel blessures en tot de rode kaart was de wedstrijd in evenwicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bagger, bagger en nog eens bagger, rampseizoen komt steeds dichter bij....
Addo dramatischquote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoordomme overtredingen, dat luidde t einde in
Addo was dramatisch
jammer jammer jammer, tot de strafschop was t een gelijkwaardige wedstrijd, en de 3-0 was totaal overbodig
zeker, 3-0 klinkt ook erger dan dat het is. Maarja blijft kutquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Typo.
Maar tot die er af werd gestuurd hadden jullie de wedstrijd redelijk onder controle, daarna kansloos.
.Juist uiteindelijk kan ik er nog genoeg positiefs inzien. Er heerst sowieso een negatieve denkgolf. De Gelderlander was echt vernietigend over Ajax bijvoorbeeld gister, die werden afgeschilderd als kansloos tegen een supermachtig Arsenal enzo, echt zo overdreven. Net als deze 3-0, dit is nou wat je scorebordjournalistiek kan noemen. Klasse eerste 40 minuten, dan 2 grote fouten van Vennegoor en je staat met 10 man. Dan zijn uiteindelijk die 2 tegentreffers geen verrassing meer. Maar het deed mij goed dat Ferreyra bijvoorbeeld toch nog best goed speelde en dat ze tenminste tot het einde het probeerd hebben, met de inzet was niets mis. En denk anders gewoon aan de competitie laat CL en UEFA maar gaan... je moet t wel proberen maar als je eruit bent kun je alle pijlen weer richten op de competitie. OK verliezen van Milan...jammer dan, als je vervolgens weer een wat fittere selectie hebt in de competitie haal je die play-offs voor voorronde CL nog wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Onzin, PSV combineerde goed en speelde helemaal niet slecht. Laat je niet gekmaken door drie tegengoals. We hadden veel blessures en tot de rode kaart was de wedstrijd in evenwicht.
Het komt wel goed.
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Addo dramatisch![]()
speelde een redelijke wedstrijd, paar kleine foutjes maar dat hadden meer PSV'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |