Waarom?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Jason Culina, zou ik een vreemde aankoop vinden.
Subtopper, die eerder al afgevloeid is bij een topclub.quote:
Nou en, je kan toch wel op je klompen aanvoelen dat Arnesen hier meer mee te maken heeft? Hij heeft het beleid uitgezet en is lijkt mij ook verantwoordelijk voor de 'lijstjes'.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Arnesen is al lang weg daar eend.
2-2 tegen ADO, dan ben je geen topclub hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Subtopper, die eerder al afgevloeid is bij een topclub.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Arnesen is al lang weg daar eend.
dat idee heb k eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef Cart_man het volgende:
Net niet speler.
Deed het wel aardig afgelopen zondag, maar om nu te zeggen dat hij het spel dicteerde en openingen creërde, nee...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat idee heb k eigenlijk ook
Het zal eerder een kopie van SCUM zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]joh echt........ dat is natuurlijk een gevolg van het pad dat de Spurs is ingeslagen nav Arnesen
Heb je gelijk in, maar daarentegen zijn Sibon en Fehér ook niet echt een goede aankoop gebleken. We zullen zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
2-2 tegen ADO, dan ben je geen topclub hoor
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in die aankoop. Hiddink heeft al vaker spelers naar Eindhoven gehaald waar iedereen zoiets van had: wie is dat nou weer... zijn stuk voor stuk klassespelers gebleken.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Zapper het volgende:
Je had Sibon er vanavond maar wat graag bij willen hebben...
idd, maarja k had er wel meer geblesseerde spelers bij gehad, liever nog Robertquote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Zapper het volgende:
Je had Sibon er vanavond maar wat graag bij willen hebben...
quote:FC Twente wijst eerste PSV-bod op Culina af
28/9/2005 18:42
Om Jason Culina naar Eindhoven te halen moet PSV dieper in de buidel tasten. FC Twente heeft het eerste bod op de Australische international afgewezen.
Culina heeft zelf wel oren naar een transfer naar PSV. Maar de clubs zijn nog ver verwijderd van een akkoord. Het verschil tussen vraag en aanbod is nog groot. Maar dat betekent niet dat beide partijen de onderhandelingen hebben afgebroken.
Culina moet bij PSV voor verlichting van de personele problemen zorgen. De Eindhovense club zit dun in de spelers door het blessureleed. Mocht het tot een overgang komen, dan gaat de Australische middenvelder dagelijks werken met de bondscoach van zijn land, Guus Hiddink.
dr zit ook nog wel een verschil tussen schaaf en feher hoor. Schaaf was de ultime prutserquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef Cart_man het volgende:
Culina wordt een gevalletje van der Schaaf, Feher...
Dat heb ik ook idd ... en nu voetbal loeren!!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ook geen goed gevoel bij Culina. Heeft me nog niet echt kunnen bekoren. Maar wie weet wat hij kan presteren met goede spelers om zich heen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |