Er wás toch beslisd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik lig niet onder een steen
Maar ik kan in m'n eentje niets beslissen hierover
Oi.quote:
tis pas 4 dagen te laat meid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hadden we idd al een besluit genomen. Maar ik moet om 7:00 weg.![]()
Dit luidt wel snel het einde in van een correspondentie / discussieforum.quote:Op zondag 25 september 2005 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Beste TTK-spelletjes gebruikers,
..knip.............
Hierover kan trouwens niet worden gecorrespondeerd
Wees blij; heb je toch al weer vier dagen langer schaamteloos je postaantal op kunnen krikken. Weer vier dagen langer een harde plasser.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis pas 4 dagen te laat meid.
die 2 minutensmoes had dus niet gehoeven (of ben je net unbanned).
daar gaat t dus echt niet omquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Wees blij; heb je toch al weer vier dagen langer schaamteloos je postaantal op kunnen krikken. Weer vier dagen langer een harde plasser.![]()
Er is een derde mogelijkheid: we kennen elkaar onvoldoende om goed te beoordelen welke opmerkingen als serieus beschouwd moeten worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
kortom: k_man, je bent dom of je doet je succesvol als dom voor.
met zulke opmerkingen van jouw kant lijkt t me niet nodig om elkaar beter te leren kennenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is een derde mogelijkheid: we kennen elkaar onvoldoende om goed te beoordelen welke opmerkingen als serieus beschouwd moeten worden.![]()
Nee,eentje mag blijven Yoepyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het hoeft niet helemaal weg hoor.
1. ik probeer geen rel uit te lokken, alleen duidelijkheid te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dolle_hond, reageer je even normaal.
En wat betreft de rel die je probeert uit te lokken in dit topic;
Wij zitten hier in onze vrije tijd, indien we die hebben. Isa heeft het momenteel erg druk, en is er dus niet zo vaak. Dat is binnenkort wel over, maar voor nu is de situatie nou eenmaal zo.
Ik heb met Isa nog niet de kleine details kunnen doorspreken omdat we nog niet tegelijkertijd online zijn geweest. Gewoon even geduld lijkt mij niet zoveel gevraagt...
Als buitenstaander en volger (en poster) van dit topic wil ik even kwijt dat ik het wel vreemd vind dat dolle_hond normaal moet doen. Die opmerking daarvoor van k_man was ook wel imo een ongepaste opmerking. Die reactie van dolle_hond is eigenlijk het gevolg van die opmerking en wat mij betreft een logische reactie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dolle_hond, reageer je even normaal.
En wat betreft de rel die je probeert uit te lokken in dit topic;
Wij zitten hier in onze vrije tijd, indien we die hebben. Isa heeft het momenteel erg druk, en is er dus niet zo vaak. Dat is binnenkort wel over, maar voor nu is de situatie nou eenmaal zo.
Ik heb met Isa nog niet de kleine details kunnen doorspreken omdat we nog niet tegelijkertijd online zijn geweest. Gewoon even geduld lijkt mij niet zoveel gevraagt...
Nu ja, volgens mij heb jij je eigen cynisme in de hand, niet ik. Afgezien daar van snap ik wel wat je punt is. Ik hou er ook niet van als afspraken niet nagekomen worden. Maar het is voor mij ook maar afwachten wanneer Isa op internet kan komen. Excuses dat je zondag niks van ons gehoord hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
1. ik probeer geen rel uit te lokken, alleen duidelijkheid te krijgen.
2. misschien heeft isa t druk, ok, maar ik denk dat ze daar best rekening mee had kunnen houden toen ze het moment van topic openen en afkondiging van start van maatregels postte.
3. het gaat er mij vooral om dat de communicatie met jullie niet soepel verloopt, niet over de aard van de maatregels. als jullie niet er aan toe komen, laat t dan weten, niet pas enkele dagen later.
dit werkt cynisme in de hand.
Allemaal leuk en aardig, maar de optie3 lijkt mij nog steeds het meest waarschijnlijk. Maar genoeg daarover, dat kan gewoon stoppen nu.quote:4. mijn opmerking aan t adres van k_man neem ik niet terug, ik heb me al ingehouden. als iemand zoiets roept, terwijl het wel duidelijk is dat de spelletjes-topics de laatste dagen toch al veel minder hard lopen, hebben we duidelijk te maken met 1 van de 2 opties.
quote:5. verder hou ik toch nog wel van je
Hoezo buitenstaander??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als buitenstaander en volger (en poster) van dit topic wil ik even kwijt dat ik het wel vreemd vind dat dolle_hond normaal moet doen. Die opmerking daarvoor van k_man was ook wel imo een ongepaste opmerking. Die reactie van dolle_hond is eigenlijk het gevolg van die opmerking en wat mij betreft een logische reactie.
Ik bedoel als buitenstaander bij de "discussie" tussen k_man en dolle_hond, ik post zeer zeker in dit topic en de spelletjes. Ik heb wat dat betreft ook wel mijn mening gegeven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoezo buitenstaander??
Jij post toch ook in die spelletjes en in dit topic??
Wat betreft de opmerking van k_man, dat was in mijn ogen een logische reactie van het eerder genoemde cynisme van Dolle Hond... Ik ga ook niet klagen als m'n tandarts de afspraak afzegd
Maar zoals in de andere latere reactie van k_man ook bleek was het niet haatdragend op de man bedoeld
Schijnt ja, ik zag net anders in C&H ook drie spelletjes bovenin de AT-lijst (persoonassociatie, raad je plaatje, raad je plaatje voor dummies). Dus nog niet erg roulerend zou ik dan zeggen.quote:Op zondag 25 september 2005 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Roulatie schijnt in C&H anders prima te werken!!
Als je goed had opgelet zou je hebben gezien dat de users bereid zijn mee te werken, verander één letter -6 letter- editie is geen nieuwe van geopend, eerst moet het andere verander één letter spel vol.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Ik wens jullie als Mods sterkte bij de uitvoering, want ik vrees met grote vreze... maar ja, we zullen zien.
(lees ik nou goed dat dit maar 2 topics scheelt? enfin ik zal me er niet meer mee bemoeien..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |