Beste TTK-spelletjes gebruikers,
Sinds augustus 2003 lijkt het Woordenassociatiespel niet meer weg te denken uit TTK. Op het moment dat ik dit schrijf wordt deel 620 volgemaakt en linken is overbodig aangezien ook deel 620 binnen korte tijd achterhaald zal zijn. Het Woordenassociatiespel was een soort opvolger van Woord van de Dag, maar dan als spelletje. Een vrij simpel spelletje.
Het Woordenassociatiespel leek in een behoefte te voorzien, en je kan je niet aan de gedachte onttrekken dat een groot deel van die behoefte bestond uit het verschijnen in diverse top-posters-lijstjes. Een echte uitdaging, danwel literaire schoonheid heeft het topic niet.
Ik schrijf expres 'leek in een behoefte te voorzien' aangezien de afgelopen maanden de zusterspelletjes als paddestoelen uit de grond kwamen. En het is nu pas herfst. We hebben momenteel actief
het Zinnenassociatiespel, het Woordensamenstelspel, Verander 1 letter en de varianten daarop:
Voeg 1 letter toe deel 7 en de
Verander 1 letter-6 letter editie en
de 5 letter editie. Dit is wel heel erg veel en daarbij zijn het vaak dezelfde mensen die er in meespelen.
De frivoliteit van de uitdeinende hoeveelheid spelletjes overschaduwt volgens sommige serieuzere TTK-users en diens moderators een beetje de overige topics in het forum. Soms moet je een grens bepalen en ik betreur het dat dat niet eerder is gedaan. Wat rest is besluiten wat er nu moet gebeuren en de vaste groep spelletjesspelers mag daarin meebeslissen.
De opties die wij jullie bieden komen in het kort op het volgende neer:
Alle spelletjes sluiten,
Eén spelletje kan blijven (welk?),
Een roulatieschema mbt de spelletjes (pas als spelletje A vol is mag spelletje B beginnen, etc),
Ander geniaal voorstel.
Vriendelijke groet,
Isabeau & Automatic Rock
ps: bovenstaande geldt niet voor de volgende topics: Woord van de Dag, Internationaal Woord van de Dag, Beeld van de Dag, De Grote Theater, Taal en Kunst Kwis en uiteraard het Wat lees je nu?-topic.
Hierover kan trouwens niet worden gecorrespondeerd ![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 25-09-2005 06:58:40 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."