Daar had ik nog nooit aan gedacht en ik vind het eigenlijk een erg goed idee!quote:Op maandag 26 september 2005 08:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Precies wat ik bedoelde. Zo hou je alle spelletjes wel, maar is er geen overdaad.
ik heb al gezegd dat ik denk dat t niet werkt.quote:Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit aan gedacht en ik vind het eigenlijk een erg goed idee!
Wat vinden de andere spelers hiervan?
my two cents...quote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Natalie het volgende:
't Gaat er hier even speciaal om de speletjes in TTK, mensen. Laten we dat niet uit het oog verliezen.
Persoonlijk zie ik wel wat in dat 'wissel' idee, zoals genoemd in de OP. Zo kun je de spelletjes behouden voor het forum, en toch ook het aantal in de hand houden.
Hoezo wordt dat woord eigenlijk verkeerd gebruikt? Schrijft men frikadel als men frikandel bedoelt? Andersom niet, denk ik, want de meeste Nederlanders schrijven gehaktbal als ze dat bedoelen, ipv frikadel. Maar goed dat is off-topic.quote:Op maandag 26 september 2005 04:13 schreef Isabeau het volgende:
Frikadel schrijven ze ook al fout.
In C&H werkt het prima, zonder chaos, supervisie of doodbloeden.quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik denk dat t niet werkt.
er zou iemand soort van supervisie moeten hebben om t in goede banen te leiden.
wie zou dat gaan doen?
Dat jij mijn post als aanval hebt opgevat, verbaast mij hoogst en zegt mij ook dat je geen snars van mijn post begrepen hebt. En als je mij niet serieus neemt is dat je goed recht. Maar is wel een grote minachting en dat neem ik jou wel kwalijk. Blijkbaar mag je dus niet een objectieve mening geven als je ergens weinig komt.quote:Op maandag 26 september 2005 04:13 schreef Isabeau het volgende:
Op Fok hanteren we niet voor alles De Dikke Van Dale met strakke hand. Frikadel schrijven ze ook al fout.
In TTK zijn spelletjes ook nooit een bron van discussie geweest omdat er maar een paar van waren, precies zoals in MUZ het geval is. Probeer maar 10 nieuwe spelletjesreeksen te starten in MUZ, kijken wat de reactie daar wordt. Succes
Je verdere beweringen zijn leuk verzonnen, maar raken kant nog wal (vb: "Vaste gebruikers willen een selecte groep houden zonder nieuwe aanwas van posters of een beperkt aantal?").
Verder denk ik niet dat er mensen zijn die dóór de spelletjes in serieuzere topics van TTK zijn gaan posten. Mensen die toch al hier meediscusieerden en daarnaast met de spelletjes meespelen zijn er genoeg en mensen die voor de spelletjes kwamen zullen zelden tot nooit door de spelletjes ineens een actief TTK-user worden. Mocht ik het mis hebben, dan hoor ik het graag.
Ik zie overigens nergens aanvallen en het gezeur zoals jij het beschrijft zie ik eigenlijk ook nergens terug.
Ik sta wel een beetje verbaasd van een reactie zoals die van jou van iemand die welgeteld in 2 edities van een spelletje heeft meegepost en in 1 serieus TTK topic. Het maakt op zich niet veel uit dat je hier zelden komt, iedereen is van harte welkom, ik sta alleen te kijken van een vrij aanvallende post in een forum waar je amper komt. Je post staat dan ook bol van de stukjes waarbij ik dacht "waar hééft ie het over??". Maar toen ik je posthistorie zag begreep ik dat ik het aanvallen niet al te serieus hoef te nemen, je bent hier niet echt bekend.
Ik ben het wel eens 100% met Isa.quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat jij mijn post als aanval hebt opgevat, verbaast mij hoogst en zegt mij ook dat je geen snars van mijn post begrepen hebt. En als je mij niet serieus neemt is dat je goed recht. Maar is wel een grote minachting en dat neem ik jou wel kwalijk. Blijkbaar mag je dus niet een objectieve mening geven als je ergens weinig komt.
grote onzin, als ik werkelijk zo aanvallend zou zijn, waarom reageren alleen de mods hier dan zo??quote:Op maandag 26 september 2005 15:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens 100% met Isa.
In je post staan verschillende dingen die niet kloppen. En dat is ook niet zo gek als je hier nooit komt.
Maar als je ergens geen weet van hebt betekend dat niet dat je objectief bent.
Iemand die de feiten niet kent kan onmogenlijk objectief zijn...
Op zich een prima idee, maar wel met de vrees dat het een beetje chaotisch wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit aan gedacht en ik vind het eigenlijk een erg goed idee!
Wat vinden de andere spelers hiervan?
Goed we zijn het dus eens over het feit dat het niet aanvallend is. Het is meer observerend en overdenkend. Ik heb dat gebaseerd op wat ik las in dit topic en mijn ervaringen bij andere subforums.quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef Isabeau het volgende:
peaceman, ik heb je reactie nog eens gelezen en die is op zich niet echt aanvallend, daar heb je wel gelijk in, je slaat alleen de plank mis. Verder is er geen discussie over het bestaansrecht van de spelletjes; we zoeken een oplossing met betrekking tot de overdaad aan spelletjes. Tevens gelden de dingen die ik al heb gezegd en mijn reactie valt qua stuitendheid ook wel mee.
TTK is denk ik het mildst gemodereerde forum van Fok en wij juichen elke vorm van creativiteit toe, inclusief het bedenken van leuke spelletjes. Maar soms moet je je gewoon als moderator gedragen en inzien dat het er nu wel heel erg veel worden en dat moment was de afgelopen week. Het is helemaal niet mijn stijl om dan zelf maar te beslissen wat er moet gebeuren, vandaar dit topic om in samenspraak met de spelers van de spelletjes tot een goede oplossing te komen. En ja, dan hebben de reguliere spelers van de spelletjes en vaste bezoekers van TTK héél wat meer in de melk te brokkelen dan mensen die hier zelden komen.
Ik heb veel constructieve reacties gezien en ik we gaan er ook absoluut iets mee doen.
Zoals je kan lezen hebben mensen er wel last van..quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Mainport het volgende:
Ik bekijk het eigenlijk zo:
Zoals het er nu aan toe gaat heeft niemand last van die spelletjes.
Persoonlijk vind ik wel dat dat aan de users zelf ligt. Zo lang is de topiclijst hier ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen hebben mensen er wel last van..
De spelletjes verdringen de 'serieuze' topics naar de achtergrond. En er komen alleen maar meer spelletjes bij (zoals je zelf uit ervaring weet..). We zitten nu al in de situatie dat sommige mensen maar geen topics meer openen, omdat ze binnen een half uur toch al 10 plaatsen naar onderen zijn afgezakt waar niemand meer leest. Terwijl TTK oorspronkelijk voor dat soort topics in het leven is geroepen.
Wij ook, maar we willen het een kans gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
Ben wel erg benieuwd of het gaat werken dat rouleersysteem trouwens.
hoe laat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
We gaan de boel trouwens zondag reorganiseren, dus wie voor die tijd nog iets kwijt wil kan dat nog doen
Zoals het er nu uitziet komen er twee spelletjestopics met roulatieschema. Het betreft een proef en ik denk dat we dit topic gewoon open houden om te kunnen bespreken hoe het gaat.
welke zondag?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
We gaan de boel trouwens zondag reorganiseren, dus wie voor die tijd nog iets kwijt wil kan dat nog doen
Zoals het er nu uitziet komen er twee spelletjestopics met roulatieschema. Het betreft een proef en ik denk dat we dit topic gewoon open houden om te kunnen bespreken hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
welke zondag?
dit is eigenlijk genant aan t worden isa.
eerst onder t mom van een discussie beginnen, dit topic openen.
dan aankondigen dat jullie ons jullie wil gaan opleggen, met moment van ingang er bij.
en dan niks
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
welke zondag?
dit is eigenlijk genant aan t worden isa.
eerst onder t mom van een discussie beginnen, dit topic openen.
dan aankondigen dat jullie ons jullie wil gaan opleggen, met moment van ingang er bij.
en dan niks
daar lijkt t vooralsnog wel opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef k_man het volgende:
Ze blijven ook. Alleen niet allemaal meer tegelijk.
Je hoeft niets te beslissen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik lig niet onder een steen
Maar ik kan in m'n eentje niets beslissen hierover
En wat is de waarde van het (internationaal) woord van de dag topic? Daar ontbreekt een behoorlijke OP, dus op mij komt dat over als simpelweg een woord roepen. Er wordt niet uitgelegd hoe en waarom, niks geen discussie. Dito voor beeld van de dag trouwens.quote:Op zondag 25 september 2005 06:39 schreef Isabeau het volgende:
ps: bovenstaande geldt niet voor de volgende topics: Woord van de Dag, Internationaal Woord van de Dag, Beeld van de Dag, De Grote Theater, Taal en Kunst Kwis en uiteraard het Wat lees je nu?-topic.
Hierover kan trouwens niet worden gecorrespondeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |