the bitchclubquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef b0ng het volgende:
[..]
naat loopt met de rest van de wijven mee.
Sjankwal die hoor ik liever dan lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Tanja slaapt niet alleen. Ze zit nu op de praatstoel(aanrecht)
Shit, Sjankwal komt erbij....
Definieer eerst 'hoogopgeleid'.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Taurus het volgende:
Topic was vol, vraag 't hier nog 'n keer: Wie in het huis zijn er hoogopgeleid?Iemand?
Heeft een rol gaat in Baantjequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef b0ng het volgende:
ingrid kent allemaal bekende mensen?
of fantaseert ze dit, omdat ze steeds aan haar duimpje zuigt?
als wat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft een rol gaat in Baantje
Ok, dan schrap ik mijn hele vraag (voor ik 'n discussie aanmoet over wat ik onder hoogopgeleid versta) en formuleer ik 'm opnieuw:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Definieer eerst 'hoogopgeleid'.
Nee hoor. Want ik heb op het werk ook mensen die verhalen vertellen waar echt niets boeiend aan is. Maar is ben na 15 jaar nog steeds niet zo dat ik ze dan de rug toedraai.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef style het volgende:
[..]
Maar jij kan van stream wisselen als je het zat bent, dat kunnen ze in huis niet.
Ook jij zou na een week gillend gek worden van haar verhalen. Ook al zou je dat nu niet willen geloven.
Ik vind zelf atheneum/gymnasium hoogopgeleid.... vwo en hoger dus. Dat is volgens mij alleen Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Taurus het volgende:
Topic was vol, vraag 't hier nog 'n keer: Wie in het huis zijn er hoogopgeleid? Iemand?
Roel (nog niet afgestudeerd) en Linda (afgehaakt en toen HBO afgerond).quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok, dan schrap ik mijn hele vraag (voor ik 'n discussie aanmoet over wat ik onder hoogopgeleid versta) en formuleer ik 'm opnieuw:
Wie heeft er binnen 't huis 'n universitaire studie genoten?![]()
Vergeet Roel niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind zelf atheneum/gymnasium hoogopgeleid.... vwo en hoger dus. Dat is volgens mij alleen Lieske.
Zowieso, ze praat nu toch lekker mee? Ik hoor zelden verhalen van haar want die kan ze nergens kwijt.. Maar haar reacties vind ik net zo interessant als van de rest. En vergeleken met de rest vind ik 't lang niet slecht, wat ze allemaal uitkraamt. Zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik heb op het werk ook mensen die verhalen vertellen waar echt niets boeiend aan is. Maar is ben na 15 jaar nog steeds niet zo dat ik ze dan de rug toedraai.
Lieske heeft ook inderdaad verhalen waarop ik niet zitte wachten, maar dan luister je gewoon en vooral geen vragen stellen. Zoals gezegd ken ik figuren in dat huis waarbij echt ieder verhaal te idioot is om aan temoeten horen. Dan heb ik bij Lieske niet.
Iemand de rug toedraaien zou ik ooit nooit doen. Maar ik zou er wel echt doodmoe van worden om elke keer die verhalen van Lieske aan te moeten horen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik heb op het werk ook mensen die verhalen vertellen waar echt niets boeiend aan is. Maar is ben na 15 jaar nog steeds niet zo dat ik ze dan de rug toedraai.
Lieske heeft ook inderdaad verhalen waarop ik niet zitte wachten, maar dan luister je gewoon en vooral geen vragen stellen. Zoals gezegd ken ik figuren in dat huis waarbij echt ieder verhaal te idioot is om aan temoeten horen. Dan heb ik bij Lieske niet.
wordt echt lekker simpel van jouw tekstenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Tanja vraagt: "Wat zei je Lies...???"
Karakter, want zij is de enige die Lies uit wil laten praten. Tja, Tanja is "Raar" maar ze laat iedereen in haar/zijn waarde.
iets met hoofdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Ingrid heeft voor Willibrord Frequin gewerkt.
Ah..quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Roel (nog niet afgestudeerd) en Linda (afgehaakt en toen HBO afgerond).
Ze ziet er wel oud uit vind je nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was ver voor Ingrid's tijd.
Chantal en Linda hebben gevochten in de eerste wereldoorlog dacht ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
Misschien is 't ook wel 'n soort verwende-meisjes-'haat' van die andere vrouwen. Gezien ze 't continu over haar 'beschermde wereldje' hebben.. Heeft de rest wel enorm veel mee gemaakt?![]()
Ja joh, relaties en reizen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah..![]()
Misschien is 't ook wel 'n soort verwende-meisjes-'haat' van die andere vrouwen. Gezien ze 't continu over haar 'beschermde wereldje' hebben.. Heeft de rest wel enorm veel mee gemaakt?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Chantal en Linda hebben gevochten in de eerste wereldoorlog dacht ik.
nee, helemaal niet het is een speel dat de bitchclub speelt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah..![]()
Hoiquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Had ik nou goed gelezen dat Roel in de DBK heeft gerookt? Op de site van BB zelf staat het niet echt concreet
denk het wel omdat tanja een opmerking maakte er is hier gerookt toen ze de dbk binnen liepquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Had ik nou goed gelezen dat Roel in de DBK heeft gerookt? Op de site van BB zelf staat het niet echt concreet
Nja.. Fok, namelijk..quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, helemaal niet het is een speel dat de bitchclub speelt.
Helaas voor hun heeft een groot deel van nederland dit door.
Dido wel. Zij begint minstens 20 keer per dag een zin met: "Weet je wat ík heb meegemaakt...".quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
En niemand die dat doorheeftquote:
een leeuw zoekt de zwakste prooi om te overleven, en dat geldt ook voor de bitchclub.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nja.. Fok, namelijk..![]()
Ze spelen echt niet doelbewust 'n spel. Er is gewoon iets wat ze niet kunnen hebben van haar. Want het is niet puur "ja ze is gewoon niet zo interessant", geloof ik niks van. Iemand naar wie je zo 'niet luistert' mag je gewoon niet.
Dat leek mij na het aanstekerincident an gisteren al vrij duidelijk. En nog meer toen de rookpolitie vandaag op het matje geroepen werd door BB dat ze beter op moesten letten. BB had blijkbaar ook door dat dat de rookpolitie niet echt haar best doet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
dus ik denk dat de bewoners doorhebben dat Roel een secret missie heeft maar net doen alsof ze van niets weten
Vertel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Uit respect voor de moslimvrouwen doe ik niet mee"... Zei Tanja
Dan denk ik dat ik wel weet in welke wijk van Groningen ze woont.
Ik vind ze 6 keer per week nuchter wel genoeg. Van mij mag er alsnog een krat drank en/of drugs in om ze even los te maken. Pindakaas en uien lopen niet weg denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Wel een heel andere zaterdag dan vorige week. Nu is iedereen nog zo bloednuchter.
Oosterpark of Indische buurt. Woon er al 21 jaar niet meer maar kan me geen andere wijken voorstellen.quote:
Toch beter dan z'n beenverhalenquote:
Ik zie niet in waarom ze niet in bijv. Selwerd zou kunnen wonen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oosterpark of Indische buurt. Woon er al 21 jaar niet meer maar kan me geen andere wijken voorstellen.
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..quote:
Nee, dat is Ralphquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..
Hoe is hij zijn been kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toch beter dan z'n beenverhalen
hahaha Ralph die versta ik sowieso nietquote:
Ralph praat langdradig maar zeker niet onsamenhangend.quote:
Nei, mar...... kijk.... dat is dus effuh.... weit juh.... ja nei, eg waar.... en dan moet je dus effuh.... ja....quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:15 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
hahaha Ralph die versta ik sowieso niet![]()
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..
Het IQ van Rob zat in z'n been...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.
We hebben niet allemaal het IQ van rob![]()
![]()
Rob heeft natuurlijk veel meer ervaring. Hij heeft zijn verhalen 23 jaar langer kunnen oefenen dan Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.
We hebben niet allemaal het IQ van rob![]()
![]()
hahahaha echt goed nagedaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nei, mar...... kijk.... dat is dus effuh.... weit juh.... ja nei, eg waar.... en dan moet je dus effuh.... ja....
regie heeft koffiepauzequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:17 schreef Flakkie01 het volgende:
4 x streams op bad
Nee, daar zat zijn voetbalcarriere.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Het IQ van Rob zat in z'n been...
zal best jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het IQ van Rob zat in z'n been...
Ralph moet je volgieten met drank...dan is-ie best wel lachen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie in Ralph geen toegevoegde waarde in het huis en ik verwacht ook geen leuke tv met hem op korte-, danwel lange termijn. Kijk, Lieske is een stoorzender voor de vrouwen. Dát is leuk!
Omdat ik dit basseer op 21 jaar geleden, toen ik nog in Groningen woonde. En de genoemde 2 wijken het Tanja en allochtonen-niveau hebben. Ik ga ook alleen maar af wat ik weet en wat ik hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze niet in bijv. Selwerd zou kunnen wonen.
Nou dan kan hij beter nog even verder gaan oefenenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk veel meer ervaring. Hij heeft zijn verhalen 23 jaar langer kunnen oefenen dan Lieske.
Zo denk ik er ook over, lieske gaat een leuke, lieve stoorzender worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie in Ralph geen toegevoegde waarde in het huis en ik verwacht ook geen leuke tv met hem op korte-, danwel lange termijn. Kijk, Lieske is een stoorzender voor de vrouwen. Dát is leuk!
Zit Ralph ook in de jacuzzi dan? Was me nog niet opgevallenquote:
Ik woon er de laatste 18 jaar. Dus mijn kennis is wat actueler. En allochtonen wonen overal in de stad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik dit basseer op 21 jaar geleden, toen ik nog in Groningen woonde. En de genoemde 2 wijken het Tanja en allochtonen-niveau hebben. Ik ga ook alleen maar af wat ik weet en wat ik hoor.
En Tanja profileerd zich als Oosterparker. (Ja, die wijk van SBS6 bij probleemwijken)
Dus denk eerder dat ze van de Indische buurt is. Daar zaten 21 jaar geleden al allochtonen, nog vóór het woord "allochtoon" bestond.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:23 schreef pinkplatinum het volgende:
we hebben een gevecht gemist tussen ingrid en menno.. vraag me af hoe het kwam dat hij zn broek uit had
Is er nog een slechtere wijk die in aanmerking komt dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:22 schreef Lienekien het volgende:
Als je afgaat op de typering van Tanja zoals ze hier op het forum wordt neergezet, kan ik me voorstellen dat je haar als Oosterparker neerzet. Maar in hoeverre dat klopt...
Wie komt er na Lieske dan??quote:
Kunnen we d'r ook nog opzoeken ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Hé, LekkerSimpel...
Ik weet weer waar Tanja woont... In Beijum. Schiet me ineens weer te binnen, dat ze het genoemd heeft.
en stopt de vinger in de mond...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef b0ng het volgende:
stream 2: menno vreet weer uit zn neus.
Je hoeft alleen het geschreeuw van Rosemary's Baby maar te volgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Kunnen we d'r ook nog opzoeken ook
En dan nog zo vervelend een verhaal vertellen is knap. Rob is eigenlijk de enige in het huis wiens verhalen ik echt niet kan aanhoren. Dan luister ik nog liever naar Joost.... en dat wil wat zeggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk veel meer ervaring. Hij heeft zijn verhalen 23 jaar langer kunnen oefenen dan Lieske.
Nee, die geluiden die Chantal maakt zijn lekker!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:25 schreef riri het volgende:
Ik kan die geluiden die die Tanja produceert gewoon niet meer horen....slapen...eten...roken(nu dus even niet)maar daarvoor in de plaats zit ze steeds meer te eten.
Alles is ikke ikke ikke bij die griet![]()
Vergeet je Chantal gewoon of heb je haar verdrongen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
En dan nog zo vervelend een verhaal vertellen is knap. Rob is eigenlijk de enige in het huis wiens verhalen ik echt niet kan aanhoren. Dan luister ik nog liever naar Joost.... en dat wil wat zeggen.
Waar staat dat zij uit de stad groningen komt? Voorhet zelfde geld kom zij uit Jezusheereveen, 30 km ten oosten van groningen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik dit basseer op 21 jaar geleden, toen ik nog in Groningen woonde. En de genoemde 2 wijken het Tanja en allochtonen-niveau hebben. Ik ga ook alleen maar af wat ik weet en wat ik hoor.
En Tanja profileerd zich als Oosterparker. (Ja, die wijk van SBS6 bij probleemwijken)
Dus denk eerder dat ze van de Indische buurt is. Daar zaten 21 jaar geleden al allochtonen, nog vóór het woord "allochtoon" bestond.
Ja ze moeten hem een puntmutsje gevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef b0ng het volgende:
die kabouter menno denkt dat ie heel wat is of niet?
Ze woont in Beijum, dat is in de stad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar staat dat zij uit de stad groningen komt? Voorhet zelfde geld kom zij uit Jezusheereveen, 30 km ten oosten van groningen!![]()
Nou...in de stad is een groot woordquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef Lienekien het volgende:
Ze woont in Beijum, dat is in de stad.
Het forum kan me gestolen worden. Ik zet een persoon ergens neer met de mensenkennis die ik heb. Ik laat mij niet beinvloeden door een paar lettertjes op internet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik woon er de laatste 18 jaar. Dus mijn kennis is wat actueler. En allochtonen wonen overal in de stad.
Als je afgaat op de typering van Tanja zoals ze hier op het forum wordt neergezet, kan ik me voorstellen dat je haar als Oosterparker neerzet. Maar in hoeverre dat klopt...
Zo'n vermoeden had ik al!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...in de stad is een groot woord![]()
Ja, het is een takkeneind fietsen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...in de stad is een groot woord![]()
NOU!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu doet ze ook lacherig mee. En ze heeft lol. Maar zij is wel de enige die werkelijk niet rookt. En zie eens wat een lol ze heeft.
Maar ze zit wel van onderen tot boven vol met nicotinepleisters.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu doet ze ook lacherig mee. En ze heeft lol. Maar zij is wel de enige die werkelijk niet rookt. En zie eens wat een lol ze heeft.
Mij hoor je niet over Tanja. Maar ze woont dus in Beijum. En daar bedoel ik verder niks mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het forum kan me gestolen worden. Ik zet een persoon ergens neer met de mensenkennis die ik heb. Ik laat mij niet beinvloeden door een paar lettertjes op internet.
Ik voel voor mezelf gewoon dat Tanja een keigoeie meid is. Die, om de wel bekende redenen, in het huis zit.
Chantal? Zit er een Chantal in het huis?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vergeet je Chantal gewoon of heb je haar verdrongen?
flauwe humor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno en Ingrid brengen altijd wel wat leven in het huis
Dat kan niet... want dan komt Rob erbij liggen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
flauwe humor.
brachten ze in bed maar wat meer leven.
he, scanman dat chantalfilter werkt prima bij jouwquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal? Zit er een Chantal in het huis?
Lacht als geit. Roddelt. Oninteressant. Die Chantal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Chantal? Zit er een Chantal in het huis?
Prima wijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij hoor je niet over Tanja. Maar ze woont dus in Beijum. En daar bedoel ik verder niks mee.
gewoon lekker doorgaan misschien hoord hij alles met één oorquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat kan niet... want dan komt Rob erbij liggen...
Technisch gezien slaat hij dan zichzelf in elkaar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef Pinball het volgende:
Joost: "Ik ben een man en ik vecht met m'n vuisten"
Er is wel altijd iemand die ervoor zorgt dat ik een waas voor mijn ogen krijg als die in beeld komt. Dan zal dat die Chantal wel zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lacht als geit. Roddelt. Oninteressant. Die Chantal.
Gangboord is Lewenborg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Prima wijk![]()
Heb ik de laatste jaren ook gewoond. Gangboord
Genoeg provinciepraat nu!!quote:
Zo eerlijk is menno nouquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef riri het volgende:
En Menno zei vanmiddag tegen Dido dat hij niet zoende met Ingrid????
Nou ja.....
Ga toch naar bed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Genoeg provinciepraat nu!!
Het is dat mijn moeder van origine uit groningen kwam anders had ik allang een weekban voor jullie aangevraagd.![]()
En on topic..............?![]()
Dat mag nog niet, alhoewel ik graag zou willen.quote:
Ga toch naar Groningenquote:
Dan sla je maar mooi die posts over, okay?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag nog niet, alhoewel ik graag zou willen.
Maar straks ken ik het stadsplan van groningen uit mijn hoofd en dat wil ik net.
Ik heb geen idee wat ik daar zou moeten doen!![]()
Ingrid en Menno??quote:
Naar de 3 gezusters natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag nog niet, alhoewel ik graag zou willen.
Maar straks ken ik het stadsplan van groningen uit mijn hoofd en dat wil ik niet.
Ik heb geen idee wat ik daar zou moeten doen!![]()
maar wel van een zeer kinderachtig nveau.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno en Ingrid brengen altijd wel wat leven in het huis
wel goed voor diegene die verkouden zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
die uien...![]()
![]()
Joost is niet de enige die er last van gaat hebben...
Chantal? Of heeft die altijd zo'n kutstem?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel goed voor diegene die verkouden zijn
Gelukkig gaat om middernacht de stroom eraf in groningen dan zijn we weer "onder elkaar".quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan sla je maar mooi die posts over, okay?
Volgens mij is ze ook aangekomen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja rookt niet meer, maar begint nu te nagelbijten
[afbeelding]
Ha, ik heb nog batterijen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig gaat om middernacht de stroom eraf in groningen dan zijn we weer "onder elkaar".![]()
Ik heb totaal geen respect voor zwangere vrouwen die überhaupt roken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Remzz het volgende:
Heb toch wel respect voor Tanja zeker nadat ik haar die asbak uit zag schapen. Dat ze het nu gewoon zonder kan.
vind ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef mamapan het volgende:
[..]
maar wel van een zeer kinderachtig nveau.
Ja oké dat hele zwanger zijn aspect was ik in mijn reactie hierboven ff vergeten jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor zwangere vrouwen die überhaupt roken...
Kan je beter voor iets anders gebruiken in groningen.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je beter voor iets anders gebruiken in groningen.![]()
Inderdaad... echt heeeeeeel interessant.... je lult haar omver Joost... je hebt er al in bed... duzzzzz...quote:
Serieus? Ik kan nog even niet streamen op mijn werk, teveel collega's die praatjes komen makenquote:
Yawn.quote:
Het gaat om Dido's knuffel hahahaquote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan nog even niet streamen op mijn werk, teveel collega's die praatjes komen maken
Ze was wel de enige die ze roel zijn gedrag vreemd vond.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Tanja probeert na de weekopdracht één sigaret uit. Maar voor de rest kan ze het goed aan niet te roken, ook al staat het slijm in haar ogen voor een beetje nicotine.
Ze vat het goed op en denkt dat de rokers de niet rokers moeten uitdagen.
Ik had verwacht dat ze meteen naar bed zou gaan met al die rokers om haar heen. Maar ze kletst gewoon lekker door.
(ze moest het van Roel eens weten)
Ik heb het idee dat dat meer jouw idee is.quote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik hebt het idee dat Dido onkuise dingen met haar tijger doet...
Ja... geen goed idee?quote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat meer jouw idee is.
die liggen in zn kussen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:05 schreef ScienceFriction het volgende:
of zijn het de uien?
Gaat een bestseller worden...quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef APK het volgende:
Tanja wil na BB haar verhaal vertellen en er een boek van laten maken.![]()
Ja, hij maakt een vuist tegen Big Brother.quote:Op zondag 25 september 2005 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Joost zelf aan het roken terwijl hij rookpolitie is.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaat een bestseller worden...
Voor in de kattenbak![]()
Hij maakt een vuist tegen BB, hij doet het uit principequote:Op zondag 25 september 2005 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Joost zelf aan het roken terwijl hij rookpolitie is.![]()
Misschien probeert hij er een nieuw been van te boetseren?quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Dat vlees ligt nu bloot... Hoe zal Rob erop reageren?
ja haha kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen lezen..quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Als broer en zus.quote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef bemeall het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik blijf het vinden:
Joost en Dido bij elkaar zijn zo lief
En gewoon thuis en niet op TV of op de streams.quote:
pagina 1: ik ik ik ik ik ikquote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Misschien wel, weet ik het.quote:
nou deze heeft didoquote:Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Joost houdt toch van dikke tieten?
Dido heeft het gezegd, dat ze van Joost houdt als een broertje.quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Misschien wel, weet ik het.
Vind ze ook wel bij elkaar passen, maar goed wie ben ik
I know, maar toch blijf ik dat vindenquote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dido heeft het gezegd, dat ze van Joost houdt als een broertje.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:15 schreef bemeall het volgende:
Nathalie met een diepteinterview op Joost
geen incest in het huisquote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze niet uit Zeeland komt is er dan niets aan de hand.quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Zwangere slavinkenquote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef Rams3s het volgende:
Tanja: "Ja die slavinken waren overtijd."
Goh ik wist niet dat slavinken dat ook konden zijn![]()
Geef die Hummie eens wat fatsoenlijks te roken, krijgt ze misschien nog wat goeie ideen van met een beetje fantasiequote:Op zondag 25 september 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
Hummie bb is kut saai, doe er is wat aan.
LOL... Als je iets quote moet je het wel goed doen. Dat zei ze dus helemaal niet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
OWJEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIESKE:"Ik vind homo's wel iets van AIDS enzo....":?:?
Wat een zielige opmerking
Hoe is het nu met die keukenkastjes afgelopen??quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef henk.jansen het volgende:
Het lijkt wel of ze Chantal zo uit de Bristol uit Rotterdam weg hebben gehaald ( in de jaren 70)
Bristol bestaat al lang niet meer![]()
Misschien is dat haar geheim. Ik begin het ook te geloven.quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat weet tanja veel van die hoerenwereld af.. en ze zei dat ze het zo weer zou doen..
Begin te denken dat ze echt een hoer is geweest..
Ze vroegen haar naar dat 'weer'. Ze versprak zich.quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat weet tanja veel van die hoerenwereld af.. en ze zei dat ze het zo weer zou doen..
ja volgens mij versprak ze zich?quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef pinkplatinum het volgende:
je hebt heeelemaal nix gemistquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef clauwheee het volgende:
Inderdaad newsman, hele dag niet kunnen kijken, maar heb niet echt de indruk iets gemist te hebben.
Bristol bestaat nog steeds hoorquote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef henk.jansen het volgende:
Het lijkt wel of ze Chantal zo uit de Bristol uit Rotterdam weg hebben gehaald ( in de jaren 70)
Bristol bestaat al lang niet meer![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoi Coos,quote:Op zondag 25 september 2005 00:27 schreef Coos het volgende:
Hoe is het nu met die keukenkastjes afgelopen??![]()
Ja ze corrigeerde zich ook.. maar je gaat toch denkenquote:Op zondag 25 september 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ja volgens mij versprak ze zich?
ze vindt dat ze al genoeg misbruikt is door mannen dus dan is de stap niet zo groot... zoiets begreep ik eruit. Beetje vreemd dat niemand er echt op in durft te gaan en Chantal het gesprek weer over laat nemen.
daar moeten die anderen toch op door gaan vragen zou je zo denken?quote:Op zondag 25 september 2005 00:29 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja ze corrigeerde zich ook.. maar je gaat toch denken![]()
moet je niet doenquote:Op zondag 25 september 2005 00:29 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja ze corrigeerde zich ook.. maar je gaat toch denken![]()
Dat is te genant denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 00:30 schreef Wup het volgende:
[..]
daar moeten die anderen toch op door gaan vragen zou je zo denken?
Deden ze ook, en toen corrigeerde ze zich: "Ik zou het zo doen."quote:Op zondag 25 september 2005 00:30 schreef Wup het volgende:
[..]
daar moeten die anderen toch op door gaan vragen zou je zo denken?
Kniertje: de crack wordt duur betaald.quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja weet erg veel over hoeren en prijzen van kamertjes enzo..
Ik doelde op de dancing aan het Hofplein nietquote:
In Groningen weet iedere burger de prijzen. Is maar een kleine stad he?quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja weet erg veel over hoeren en prijzen van kamertjes enzo..
bankstellenquote:Op zondag 25 september 2005 00:30 schreef style het volgende:
Bij ons op de bank waren er ook zoveel bankstellen![]()
Ah ok, dan begrijp ik het nuquote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik doelde op de dancing aan het Hofplein nietde schoenenwinkels
ik dacht dat Linda een beetje pissig was vanwege die nominatie?quote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Linda in de jacuzzi wil zo op Roel duiken volgens mij.
Hm... dat zou wel jammer zijn. Zou zielig zijn als Dido een hoer isquote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Misschien is het geheim dat het allemáál hoeren en porno-acteurs zijn!![]()
Maak maar een leuke screenie als het zover isquote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Oeh yeah, moet ze doenquote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt er niet op. Ze ligt de hele tijd behoorlijk uitdagend te wezen en ligt steeds met haar hoofd richting roel in het water. Ze heeft weer last van hormonen denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ik dacht dat Linda een beetje pissig was vanwege die nominatie?
haha dan was het huis wel een stuk leuker dan het nu is..quote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Misschien is het geheim dat het allemáál hoeren en porno-acteurs zijn!![]()
En als het dan al zo is, dan is Dido een 'klassehoer'!!quote:Op zondag 25 september 2005 00:32 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hm... dat zou wel jammer zijn. Zou zielig zijn als Dido een hoer is
Ach ja... Rob en Nathalie hadden in die zin al 3x 'gewoon' gebruikt.quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef style het volgende:
Ik vind wel.... ik eh ik en wat ik vind is dat we het in Nederland wel perfect doen.
Vind ik
Aldus Lieske
De positieve dingen kunnen niet opwegen tegen de negatieve dingen...quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Het positieve van prostitutie komt nu aan de orde. Minder verkrachtingen enzo .
Wist je dat niet?quote:Op zondag 25 september 2005 00:35 schreef style het volgende:
Tanja heeft bij Frans Maas (transportbedrijf) gewerkt.
Tanja heeft gewerkt!
Vind jij.quote:Op zondag 25 september 2005 00:35 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
De positieve dingen kunnen niet opwegen tegen de negatieve dingen...
Maar die maken wel meer zinnen afquote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... Rob en Nathalie hadden in die zin al 3x 'gewoon' gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |