wel goed voor diegene die verkouden zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
die uien...![]()
![]()
Joost is niet de enige die er last van gaat hebben...
Chantal? Of heeft die altijd zo'n kutstem?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel goed voor diegene die verkouden zijn
Gelukkig gaat om middernacht de stroom eraf in groningen dan zijn we weer "onder elkaar".quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan sla je maar mooi die posts over, okay?
Volgens mij is ze ook aangekomen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja rookt niet meer, maar begint nu te nagelbijten
[afbeelding]
Ha, ik heb nog batterijen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig gaat om middernacht de stroom eraf in groningen dan zijn we weer "onder elkaar".![]()
Ik heb totaal geen respect voor zwangere vrouwen die überhaupt roken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Remzz het volgende:
Heb toch wel respect voor Tanja zeker nadat ik haar die asbak uit zag schapen. Dat ze het nu gewoon zonder kan.
vind ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef mamapan het volgende:
[..]
maar wel van een zeer kinderachtig nveau.
Ja oké dat hele zwanger zijn aspect was ik in mijn reactie hierboven ff vergeten jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor zwangere vrouwen die überhaupt roken...
Kan je beter voor iets anders gebruiken in groningen.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je beter voor iets anders gebruiken in groningen.![]()
Inderdaad... echt heeeeeeel interessant.... je lult haar omver Joost... je hebt er al in bed... duzzzzz...quote:
Serieus? Ik kan nog even niet streamen op mijn werk, teveel collega's die praatjes komen makenquote:
Yawn.quote:
Het gaat om Dido's knuffel hahahaquote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan nog even niet streamen op mijn werk, teveel collega's die praatjes komen maken
Ze was wel de enige die ze roel zijn gedrag vreemd vond.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Tanja probeert na de weekopdracht één sigaret uit. Maar voor de rest kan ze het goed aan niet te roken, ook al staat het slijm in haar ogen voor een beetje nicotine.
Ze vat het goed op en denkt dat de rokers de niet rokers moeten uitdagen.
Ik had verwacht dat ze meteen naar bed zou gaan met al die rokers om haar heen. Maar ze kletst gewoon lekker door.
(ze moest het van Roel eens weten)
Ik heb het idee dat dat meer jouw idee is.quote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik hebt het idee dat Dido onkuise dingen met haar tijger doet...
Ja... geen goed idee?quote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat meer jouw idee is.
die liggen in zn kussen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:05 schreef ScienceFriction het volgende:
of zijn het de uien?
Gaat een bestseller worden...quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef APK het volgende:
Tanja wil na BB haar verhaal vertellen en er een boek van laten maken.![]()
Ja, hij maakt een vuist tegen Big Brother.quote:Op zondag 25 september 2005 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Joost zelf aan het roken terwijl hij rookpolitie is.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaat een bestseller worden...
Voor in de kattenbak![]()
Hij maakt een vuist tegen BB, hij doet het uit principequote:Op zondag 25 september 2005 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Joost zelf aan het roken terwijl hij rookpolitie is.![]()
Misschien probeert hij er een nieuw been van te boetseren?quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Dat vlees ligt nu bloot... Hoe zal Rob erop reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |