wel goed voor diegene die verkouden zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
die uien...![]()
![]()
Joost is niet de enige die er last van gaat hebben...
Chantal? Of heeft die altijd zo'n kutstem?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel goed voor diegene die verkouden zijn
Gelukkig gaat om middernacht de stroom eraf in groningen dan zijn we weer "onder elkaar".quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan sla je maar mooi die posts over, okay?
Volgens mij is ze ook aangekomen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja rookt niet meer, maar begint nu te nagelbijten
[afbeelding]
Ha, ik heb nog batterijen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig gaat om middernacht de stroom eraf in groningen dan zijn we weer "onder elkaar".![]()
Ik heb totaal geen respect voor zwangere vrouwen die überhaupt roken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Remzz het volgende:
Heb toch wel respect voor Tanja zeker nadat ik haar die asbak uit zag schapen. Dat ze het nu gewoon zonder kan.
vind ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef mamapan het volgende:
[..]
maar wel van een zeer kinderachtig nveau.
Ja oké dat hele zwanger zijn aspect was ik in mijn reactie hierboven ff vergeten jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor zwangere vrouwen die überhaupt roken...
Kan je beter voor iets anders gebruiken in groningen.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je beter voor iets anders gebruiken in groningen.![]()
Inderdaad... echt heeeeeeel interessant.... je lult haar omver Joost... je hebt er al in bed... duzzzzz...quote:
Serieus? Ik kan nog even niet streamen op mijn werk, teveel collega's die praatjes komen makenquote:
Yawn.quote:
Het gaat om Dido's knuffel hahahaquote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan nog even niet streamen op mijn werk, teveel collega's die praatjes komen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |