wordt echt lekker simpel van jouw tekstenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Tanja vraagt: "Wat zei je Lies...???"
Karakter, want zij is de enige die Lies uit wil laten praten. Tja, Tanja is "Raar" maar ze laat iedereen in haar/zijn waarde.
iets met hoofdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Ingrid heeft voor Willibrord Frequin gewerkt.
Ah..quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Roel (nog niet afgestudeerd) en Linda (afgehaakt en toen HBO afgerond).
Ze ziet er wel oud uit vind je nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was ver voor Ingrid's tijd.
Chantal en Linda hebben gevochten in de eerste wereldoorlog dacht ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
Misschien is 't ook wel 'n soort verwende-meisjes-'haat' van die andere vrouwen. Gezien ze 't continu over haar 'beschermde wereldje' hebben.. Heeft de rest wel enorm veel mee gemaakt?![]()
Ja joh, relaties en reizen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah..![]()
Misschien is 't ook wel 'n soort verwende-meisjes-'haat' van die andere vrouwen. Gezien ze 't continu over haar 'beschermde wereldje' hebben.. Heeft de rest wel enorm veel mee gemaakt?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Chantal en Linda hebben gevochten in de eerste wereldoorlog dacht ik.
nee, helemaal niet het is een speel dat de bitchclub speelt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah..![]()
Hoiquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Had ik nou goed gelezen dat Roel in de DBK heeft gerookt? Op de site van BB zelf staat het niet echt concreet
denk het wel omdat tanja een opmerking maakte er is hier gerookt toen ze de dbk binnen liepquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Had ik nou goed gelezen dat Roel in de DBK heeft gerookt? Op de site van BB zelf staat het niet echt concreet
Nja.. Fok, namelijk..quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, helemaal niet het is een speel dat de bitchclub speelt.
Helaas voor hun heeft een groot deel van nederland dit door.
Dido wel. Zij begint minstens 20 keer per dag een zin met: "Weet je wat ík heb meegemaakt...".quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
En niemand die dat doorheeftquote:
een leeuw zoekt de zwakste prooi om te overleven, en dat geldt ook voor de bitchclub.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nja.. Fok, namelijk..![]()
Ze spelen echt niet doelbewust 'n spel. Er is gewoon iets wat ze niet kunnen hebben van haar. Want het is niet puur "ja ze is gewoon niet zo interessant", geloof ik niks van. Iemand naar wie je zo 'niet luistert' mag je gewoon niet.
Dat leek mij na het aanstekerincident an gisteren al vrij duidelijk. En nog meer toen de rookpolitie vandaag op het matje geroepen werd door BB dat ze beter op moesten letten. BB had blijkbaar ook door dat dat de rookpolitie niet echt haar best doet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
dus ik denk dat de bewoners doorhebben dat Roel een secret missie heeft maar net doen alsof ze van niets weten
Vertel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Uit respect voor de moslimvrouwen doe ik niet mee"... Zei Tanja
Dan denk ik dat ik wel weet in welke wijk van Groningen ze woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |