ja haha kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen lezen..quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaat een bestseller worden...
Voor in de kattenbak![]()
Als broer en zus.quote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef bemeall het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik blijf het vinden:
Joost en Dido bij elkaar zijn zo lief
En gewoon thuis en niet op TV of op de streams.quote:
pagina 1: ik ik ik ik ik ikquote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaat een bestseller worden...
Voor in de kattenbak![]()
Misschien wel, weet ik het.quote:
nou deze heeft didoquote:Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Joost houdt toch van dikke tieten?
Dido heeft het gezegd, dat ze van Joost houdt als een broertje.quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Misschien wel, weet ik het.
Vind ze ook wel bij elkaar passen, maar goed wie ben ik
I know, maar toch blijf ik dat vindenquote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dido heeft het gezegd, dat ze van Joost houdt als een broertje.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:15 schreef bemeall het volgende:
Nathalie met een diepteinterview op Joost
geen incest in het huisquote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze niet uit Zeeland komt is er dan niets aan de hand.quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Zwangere slavinkenquote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef Rams3s het volgende:
Tanja: "Ja die slavinken waren overtijd."
Goh ik wist niet dat slavinken dat ook konden zijn![]()
Geef die Hummie eens wat fatsoenlijks te roken, krijgt ze misschien nog wat goeie ideen van met een beetje fantasiequote:Op zondag 25 september 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
Hummie bb is kut saai, doe er is wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |