nog iets beter lezen ik ben zwanger en met partner dus heb niets in single dingen te zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Pinball het volgende:
knurkie & kwakveense: [Singles] doen het beter
![]()
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
denk dat rob hem expres de ruimte geeft, maar joost zal hem echt proberen te pakken hoor...en lieske, ach die houdt zich niet zo met dr taak bezig..
dat vraag ik me dus af...waarom anders een rookpolitie als er geen addertje zou zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?
Rob wil graag weten hoe hij zou hebben gefunctioneerd als NSB'er... en Joost.. tsja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar in ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan lezen, dus de vorige 100 keer dat je dat vermeldde heb ik dat al gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef Knurkie het volgende:
nog iets beter lezen ik ben zwanger en met partner dus heb niets in single dingen te zoeken
niets maar je kan er dan ook overheen lezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan lezen, dus de vorige 100 keer dat je dat vermeldde heb ik dat al gezien.
Wat heeft geslowchat over je minderwaardigheidscomplex in BB te zoeken?
dat telt alleen als het over voeltbal gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef kwakveense het volgende:
t is toch ook een SC topic ofnie?
*hiermee om klappen vraagt en het weet*
Ik kan ook een subtiele hint geven. Dan kunnen jullie verder als je wilt, en hoeven 100 andere mensen nergens overheen te lezen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Knurkie het volgende:
niets maar je kan er dan ook overheen lezen
Ik vind 't kut dat ze zo'n kutrantsoen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef kwakveense het volgende:
t is toch ook een SC topic ofnie?
*hiermee om klappen vraagt en het weet*
Zekers, nu liggen ze allemaal vroeg op bed van de vervelingquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't kut dat ze zo'n kutrantsoen hebbenIk wil alcohol in 't huis! Zo is 't nog veel saaier..
ik was al gestopt hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan ook een subtiele hint geven. Dan kunnen jullie verder als je wilt, en hoeven 100 andere mensen nergens overheen te lezen.
Overigens ben ik het met je eens over die avatar, ziet er goed uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |