dat klinkt wel heel erg nerderigquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Je mag het ook inspreken hoor, en een linkje naar de mp3 plaatsen
Ik ook hoor, ik vermaak me wel met de net binnengekomen DVD van en over Blind Melon.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja joh, ik blijf als een kansloze op zaterdagavond thuis ... met een filmpje ofzo ....
Ik heb soms mijn aanvallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg nerderig.
Ik heb vandaag 17 nieuwe DVD's gekochtquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik vermaak me wel met de net binnengekomen DVD van en over Blind Melon.![]()
(en zoniet dan heb ik nog een ruime dvd-collectie om die leemte te vullen)
En wat zijn de topstukken van uw nieuw aangeschafte dvd's?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 17 nieuwe DVD's gekocht. Mijn verzameling begint ook wat uit te dijen ...
daarvoor bel je maar naar HP of CompuServe, of Microsoft of ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Je mag het ook inspreken hoor, en een linkje naar de mp3 plaatsen
Hier staat het grootste gedeeltequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En wat zijn de topstukken van uw nieuw aangeschafte dvd's?
Ik kom wel ff helpenquote:
Ik mis One Perfect Day.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hier staat het grootste gedeelte.
Eten net klaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:59 schreef dawg het volgende:
Wat is het hier fucking stil.
Ik mis nog een hele hoopquote:
Qquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo.
Zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
3x vandaag.
Hmm, het gaat .. er moeten volgende keer wat meer pepers bijquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
3x vandaag.
Amersfoort sloopt me helemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
Q., waarom wil zelfs Christine niet meer met je neuken?![]()
Is het die verderfelijke invloed nog van Amersfoort?![]()
Hmm, op z'n pinguins dan ?quote:
Lekker gekookt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Hmm, het gaat .. er moeten volgende keer wat meer pepers bij![]()
Dat weer wel ... *kijkt de keuken in*quote:
Hoe dan wel, vertel! Details willen we horenquote:
Je laat em staan tot morgen, want het is weekend. Alhoewel, ovenschotels .....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat weer wel ... *kijkt de keuken in*
De afwas, wat doe je
"Leider US maakt wederom verkiezingsbelofte"quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
<insert voorspelbare opmerking hier>
Ik had eigenlijk een puberalere opmerking in gedachten. We zitten immers op Fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Leider US maakt wederom verkiezingsbelofte"
Alles prima hier. Afgelopen paar weken leuke nieuwe mensen leren kennen, binnenkort vakantie, vanavond uitstekend getafeld (en nu achter de PC beetje in alle rust het eten laten zakken).quote:
Je hebt mooie kleertjes aanquote:
Heb veel plezier en ik denk aan jequote:
Je herinnert je mijn Tjakka-momenten nog wel, neem ik aan? Zoiets dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles prima hier. Afgelopen paar weken leuke nieuwe mensen leren kennen, binnenkort vakantie, vanavond uitstekend getafeld (en nu achter de PC beetje in alle rust het eten laten zakken).
Het leven is goed.
Met jou ook alles goed?.
Levendigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Je herinnert je mijn Tjakka-momenten nog wel, neem ik aan?
Mooi. Goed om te horen/lezen (streep het zintuig weg wat niet van toepassing is)quote:Het leven is inderdaad goed.
Binnenkort weer eens een keer iets regelen met Cc en Moonah.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Levendig.
[..]
Mooi. Goed om te horen/lezen (streep het zintuig weg wat niet van toepassing is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |