dat klinkt wel heel erg nerderigquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Je mag het ook inspreken hoor, en een linkje naar de mp3 plaatsen
Ik ook hoor, ik vermaak me wel met de net binnengekomen DVD van en over Blind Melon.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja joh, ik blijf als een kansloze op zaterdagavond thuis ... met een filmpje ofzo ....
Ik heb soms mijn aanvallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg nerderig.
Ik heb vandaag 17 nieuwe DVD's gekochtquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik vermaak me wel met de net binnengekomen DVD van en over Blind Melon.![]()
(en zoniet dan heb ik nog een ruime dvd-collectie om die leemte te vullen)
En wat zijn de topstukken van uw nieuw aangeschafte dvd's?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 17 nieuwe DVD's gekocht. Mijn verzameling begint ook wat uit te dijen ...
daarvoor bel je maar naar HP of CompuServe, of Microsoft of ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Je mag het ook inspreken hoor, en een linkje naar de mp3 plaatsen
Hier staat het grootste gedeeltequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En wat zijn de topstukken van uw nieuw aangeschafte dvd's?
Ik kom wel ff helpenquote:
Ik mis One Perfect Day.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hier staat het grootste gedeelte.
Eten net klaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:59 schreef dawg het volgende:
Wat is het hier fucking stil.
Ik mis nog een hele hoopquote:
Qquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo.
Zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
3x vandaag.
Hmm, het gaat .. er moeten volgende keer wat meer pepers bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |