Ik ben dat dansende mens bij de achterste barquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt niet eens zo slecht om ff langs te komen vanaaf
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig RATMEN, dat wordt heel Nederland rond vanavond..
Ach ja... je moet er wat voor overhebben he?
kan niet missen dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben dat dansende mens bij de achterste bar
Het is een idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kom wel weer bij je terug als ik op het punt sta van een brug af te springen, meneer de Psycholoog.
Nopequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan niet missen dus
moet ff kijken of een douche me goed doet, zoniet ga ik maar weer naar bedanders word t strand morgen niets
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef scrub_nurse het volgende:
ff cheken, doet mn fotoboekje t?? ja of nee? rapapaaaa rapapaaa!
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef scrub_nurse het volgende:
ff cheken, doet mn fotoboekje t?? ja of nee? rapapaaaa rapapaaa!
Je hebt zeker een punt en ik wil er best wel een keer serieus over praten, maar dan niet in een topic.quote:
ach 1e x lukte t bij mij ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
[..]
damn.naja later nog maar s proberen..
kga naar es hans teeuwen kijken heeft ze nig nooit gezienquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef scrub_nurse het volgende:
enne? wat ga je doen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kga naar es hans teeuwen kijken heeft ze nig nooit gezien![]()
ja zeg dat niet te geleuven...allemaal haha nee een paar oude denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wie heeft nou nog nooit onze hans gezien?? welke ga je kijken?
Hey! Where are u goingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef Shakermaker het volgende:
EDIT lama, ik moet eerst lezen, sorry.
Hoe lang is het eigk rijdenquote:
Ovenschotel broccoli-prei-gehakt met aardappels en kaas .. ben benieuwd of ie een beetje wil lukken, hij zit er net inquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:46 schreef Shakermaker het volgende:
Wat ben je eigenlijk aan het koken, webspider?
drie uurquote:
Van mij naar Zuid-Limburg is 2.5 uurquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
drie uur! Zo lang
. En is dat met of zonder je aan de snelheid te houden
.
2.5u zonder file noch wegwerkzaamhedenquote:
1u en 40 minquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Van mij naar Zuid-Limburg is 2.5 uur
Dat is met me aan de snelheid te houden .. zonder lukt het met een beetje geluk in .. 2h ?![]()
2,5 uur, hmmz. Dus als ik dan om 02:00 uur wegga ben ik om half vijf thuis ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
2.5u zonder file noch wegwerkzaamheden
weet je wat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
2,5 uur, hmmz. Dus als ik dan om 02:00 uur wegga ben ik om half vijf thuis ...
* RATMEN twijfelt ...
Ja joh, ik blijf als een kansloze op zaterdagavond thuis ... met een filmpje ofzo ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
weet je wat?
je komt anders een keer als je de dag erna niets gepland hebt
Kun je hier blijven pitten en laat ik je het ECHTE Maastricht zien
Hmm, dat klinkt als een record om gebroken te wordenquote:
das wel minder, ach dan doe jij vanavond, wat ik gisteren deedquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja joh, ik blijf als een kansloze op zaterdagavond thuis ... met een filmpje ofzo ....
amsterdam arena naar maastricht centrumquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als een record om gebroken te worden![]()
(Waarheen was dat ? Ik zit in Flevoland)
Ben geen fan van broccoli, maar de rest klinkt erg goed. Niet om te bluffen maar mijn spinazie ovenschotel is echt onovertroffen. Het geheim zit em in het kruiden van de gehakt. Lekker spicyquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ovenschotel broccoli-prei-gehakt met aardappels en kaas .. ben benieuwd of ie een beetje wil lukken, hij zit er net in![]()
de watquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
amsterdam arena naar maastricht centrum
de raidcontroller was kapot gegaan op het bedrijf en moest direct terug
Concertje ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
amsterdam arena naar maastricht centrum
* DAT* is klote.quote:de raidcontroller was kapot gegaan op het bedrijf en moest direct terug
Ik ben ook creatief bezig geweest met zwarte peper, cayenne peper, knoflook en gehaktquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Niet om te bluffen maar mijn spinazie ovenschotel is echt onovertroffen. Het geheim zit em in het kruiden van de gehakt. Lekker spicy![]()
nerstuffquote:
ze zijn vanauit duitsland gekomen om hem te vervangen diezelfde nacht nog.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Concertje ?
[..]
* DAT* is klote.![]()
Vooral omdat je dan ook weer jaren bezig bent om of
1) Die raid te herstellen
2) Backup terug te zetten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de calls van microsoft kwamen bij apple aan
ah "nerstuff" what ever that may bequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
nerstuff
Laat ik het zo zeggen, de calls van microsoft kwamen bij apple aan
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ah "nerstuff" what ever that may be.
Je mag het ook inspreken hoor, en een linkje naar de mp3 plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |