quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
3x vandaag.
Amersfoort sloopt me helemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
Q., waarom wil zelfs Christine niet meer met je neuken?![]()
Is het die verderfelijke invloed nog van Amersfoort?![]()
Hmm, op z'n pinguins dan ?quote:
Lekker gekookt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Hmm, het gaat .. er moeten volgende keer wat meer pepers bij![]()
Dat weer wel ... *kijkt de keuken in*quote:
Hoe dan wel, vertel! Details willen we horenquote:
Je laat em staan tot morgen, want het is weekend. Alhoewel, ovenschotels .....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat weer wel ... *kijkt de keuken in*
De afwas, wat doe je
"Leider US maakt wederom verkiezingsbelofte"quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
<insert voorspelbare opmerking hier>
Ik had eigenlijk een puberalere opmerking in gedachten. We zitten immers op Fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Leider US maakt wederom verkiezingsbelofte"
Alles prima hier. Afgelopen paar weken leuke nieuwe mensen leren kennen, binnenkort vakantie, vanavond uitstekend getafeld (en nu achter de PC beetje in alle rust het eten laten zakken).quote:
Je hebt mooie kleertjes aanquote:
Heb veel plezier en ik denk aan jequote:
Je herinnert je mijn Tjakka-momenten nog wel, neem ik aan? Zoiets dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles prima hier. Afgelopen paar weken leuke nieuwe mensen leren kennen, binnenkort vakantie, vanavond uitstekend getafeld (en nu achter de PC beetje in alle rust het eten laten zakken).
Het leven is goed.
Met jou ook alles goed?.
Levendigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Je herinnert je mijn Tjakka-momenten nog wel, neem ik aan?
Mooi. Goed om te horen/lezen (streep het zintuig weg wat niet van toepassing is)quote:Het leven is inderdaad goed.
Binnenkort weer eens een keer iets regelen met Cc en Moonah.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Levendig.
[..]
Mooi. Goed om te horen/lezen (streep het zintuig weg wat niet van toepassing is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |