Ik denk het welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de opdracht gehaald wordt, moet Roel dan zeggen dat hij 10.000¤ gecasht heeft?
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moetquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
rob en Ingrid gaan met elkaar naar bed.....
[afbeelding]
Dan heeft Tanja een Dilemma....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moet
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja een Dilemma....
Hoeft niet. Want Lieske hield 5.000¤ voor haarzelf, i.p.v. de groep van noodrantsoen af te helpen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moet
je vergeet dat Tanja zich opofferde voor Roel (ok dat mocht niet en kon ze niet meer terug maar dat is wel de reden waarom ze nu niet meer rookt)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft niet. Want Lieske hield 5.000¤ voor haarzelf, i.p.v. de groep van noodrantsoen af te helpen.
Roel benadeelt de groep hier niet mee (als hij niet wordt betrapt)
dat weet niemandquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef Knurkie het volgende:
ff iets anders is de opdracht mislukt nu Joost en Lieske zonder petje zitten?
jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
dat weet niemandmaar ik denk het niet, aangezien ze dat petje toch niet zeiknat kunnen laten worden.
sjankwal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Dido denkt dat sjankwal wint
d8 het niet
leuk dat wij meer wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef Knurkie het volgende:
haha Roel zegt tegen Dido dat hij zich niet kan voor stellen dat iemand zich aan haar ergerd
ik erger me er maar soms aan haar, als het iets te veel ik ik ik ik ik wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef Knurkie het volgende:
haha Roel zegt tegen Dido dat hij zich niet kan voor stellen dat iemand zich aan haar ergerd
Zou ie ut gehoord hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik riep al Lees het Fok volgende week maar Sukkel
![]()
...stiekem te roken..... Roel krijgt steeds meer zelfvertrouwen....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Onze "sprinkhaan" Roel ligt voor de verandering maar eens weer bij Dido
[afbeelding]
ik woon te ver af hahaahquote:
merci == frans voor bedanktquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef Maurisico het volgende:
Wat een kuikens zijn het toch daaro.....Hebben ze rantsoen, brassen ze zo de boter er door heen...Kom op BB no merci!!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef flugeltje het volgende:
BB heeft het trouwens wel heel slim aangepakt met die geheime opdracht voor Roel. Mensen vinden 'm nu zo leuk dat hij een snelle stijger is in alle polls....
BB heeft de keuze al gemaakt, die willen Ralph exit en ik denk dat het nog gaat gebeuren ook
sinds er niet rokers zijn(verplicht) rookt ie meer dan ooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:34 schreef Blue Thunder het volgende:
ik wist niet dat menno rookte
of was ik nou blind de hele tijd
Maar je bent het toch wel met me eens dat bijvoorbeeld Ralph zeer weinig 'airtime' krijgt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan blijven er te veel vrouwen over
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:35 schreef elskreeft het volgende:
Ik heb de hele dag tussen de bedrijven door af en toe gekeken maar nog niet 1 x Tanja gezien.
Ligt ze nu al de hele dag in bed??
ja is ook zo maar de verhoudingen moeten ook redelijk blijven denk ik (lees hoop ik, wil ik)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je bent het toch wel met me eens dat bijvoorbeeld Ralph zeer weinig 'airtime' krijgt?
Ze wilden hem alleen i.v.m. eventuele strubbelingen tussen hem en Nathalie. Verder heeft hij voor BB geen functie. Nu het niet gelukt is om te stoken mag hij van BB wel weg. Ik denk dat ze zelf ook wel verbaasd zijn over het feit dat hij zo populair is. Op zich ook niet slim om meteen de drie populairste in het begin al samen op de bank te hebben....
Ze verliezen nu een hoop stemmers omdat alle drie een vrij grote achterban hebben. Ikzelf wil bijvoorbeeld nog wel een aantal SMSjes aan Ralph spenderen, maar als hij eruit gaat a.s. donderdag vind ik het niet zo boeiend meer om nog te gaan stemmen.
Nu hij z'n opdracht heeft staat Roel ineens bij alle peilingen bovenaan...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja is ook zo maar de verhoudingen moeten ook redelijk blijven denk ik (lees hoop ik, wil ik)
en idd ze zullen ook veel stemmers verliezen
ik denk dat Lieske naar huis gaat donderdag
Tanja heeft dat niet nodig...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef elskreeft het volgende:
ook zwangere vrouwen hebben wel wat beweging nodig dacht ik. alleen al om conditie voor de bevalling te hebben. Dit is toch niet gezond? Hele dagen in je nest liggen
dat is voor niemand gezond en juist in je zwangerschap heb je beweging nodig en frisse lucht (lees zuurstof ipv bedompte slaapkamer zonder ramen)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef elskreeft het volgende:
ook zwangere vrouwen hebben wel wat beweging nodig dacht ik. alleen al om conditie voor de bevalling te hebben. Dit is toch niet gezond? Hele dagen in je nest liggen
Het lijkt mij dat dat de bedragen voor de geheime opdrachten los staan van het uiteindelijke prijzengeld. Dat blijft dus 350.000 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef jalla het volgende:
roel benadeelt toch wel de groep?
het maximale prijzengeld is 400.000 (inmiddels al 350 .000 geloof ik) die 10.0000 van roel gaat daar gewoon van af. blijft er minder over voor de uiteindelijke winnaar
je zou het zelf kunnen berekenen, en dan pakt roel zo,n 825 euro per persoon van de anderen gemiddeld
Flugel een beetje optimistischer hoor nog even ik zit jankend te typenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu hij z'n opdracht heeft staat Roel ineens bij alle peilingen bovenaan...Ralph gaat naar huis.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef Flakkie01 het volgende:
[afbeelding]
leuk Tshirt voor Dido gevonden![]()
Nee hoor, dit gaat niet van het totale prijzengeld af. Daarbij maak je wel een heel erg rare berekening mocht dat wel zo zijn aangezien maar 1 persoon op het laatst kans maakt op 350.000 (er is al 50.000 verloren)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef jalla het volgende:
roel benadeelt toch wel de groep?
het maximale prijzengeld is 400.000 (inmiddels al 350 .000 geloof ik) die 10.0000 van roel gaat daar gewoon van af. blijft er minder over voor de uiteindelijke winnaar
je zou het zelf kunnen berekenen, en dan pakt roel zo,n 825 euro per persoon van de anderen gemiddeld
Ik vraag me af wat er dan mis is met Tanja, dit is toch niet normaal? Je moet toch best erg ziek zijn wil je de héle dag in je bed blijven liggen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:41 schreef Knurkie het volgende:
dat is voor niemand gezond en juist in je zwangerschap heb je beweging nodig en frisse lucht (lees zuurstof ipv bedompte slaapkamer zonder ramen)
afkickquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan mis is met Tanja, dit is toch niet normaal? Je moet toch best erg ziek zijn wil je de héle dag in je bed blijven liggen...
Kom op zeg. Ik zie al dat je je baas belt dat je ziek bent en als die vraagt wat er dan aan de hand is dat je dan zegt dat je probeert te stoppen met rokenquote:
Ik geloof dat Flugel dan ook mag stoppen met werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik zie al dat je je baas belt dat je ziek bent en als die vraagt wat er dan aan de hand is dat je dan zegt dat je probeert te stoppen met roken![]()
ik zeg ook nergens dat ik het er mee eens ben maar dat is wat ze meteen zei toen ze besloten had te stoppen dat ze veel in bed zou liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik zie al dat je je baas belt dat je ziek bent en als die vraagt wat er dan aan de hand is dat je dan zegt dat je probeert te stoppen met roken![]()
Van de hele dag in bed liggen wordt je alleen maar nog vermoeiender..quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan mis is met Tanja, dit is toch niet normaal? Je moet toch best erg ziek zijn wil je de héle dag in je bed blijven liggen...
Als er nou iets zwangerschapsgerelateerd haar wat ziek maakt dan kan ik er wel begrip voor opbrengen als je in bed ligt...maar in bed liggen omdat je niet kan roken. Ik ken echt niemand die dat zou doen. Het wordt er toch niet makkelijker van of zie ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:53 schreef Knurkie het volgende:
ik zeg ook nergens dat ik het er mee eens ben maar dat is wat ze meteen zei toen ze besloten had te stoppen dat ze veel in bed zou liggen
yep! je voelt je alleen maar lamlendigerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:55 schreef TRiXeS het volgende:
Van de hele dag in bed liggen wordt je alleen maar nog vermoeiender..
Beetje generaliserend gesprekjequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:56 schreef bemeall het volgende:
Interresant gesprek over emoties bij vrouwen/mannen bij Roel/Menno/Dido
Als ik héél eerlijk toe zou geven....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er nou iets zwangerschapsgerelateerd haar wat ziek maakt dan kan ik er wel begrip voor opbrengen als je in bed ligt...maar in bed liggen omdat je niet kan roken. Ik ken echt niemand die dat zou doen. Het wordt er toch niet makkelijker van of zie ik het verkeerd?
Ik vind het dapper dat ze zich heeft opgeworpen als iemand die ging stoppen en ik had het ook nooit van haar verwacht, petje af hoor, maar op deze manier zet ze zichzelf wel een beetje voor paal...
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje generaliserend gesprekje![]()
Nee, ze wil niet aan roken denken. Van mij mag ze blijven slapen, als ze de opdracht maar haalt. Want het is de enige die echt niet meer rookt. Roel mag nog roken en Natte Lie rookt bijna nooit, alleen met een wijntje, en dat is er ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Jojogirl het volgende:
Prenatale depressie van Tanja?
Ik vind het een eng beeld, en dat als man zijndequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef flugeltje het volgende:
Roel en Menno geven mij momenteel een heel raar beeld van mannen....
uh huh, ik geloof er ook niets van dat de meeste mannen zo zouden zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef flugeltje het volgende:
Roel en Menno geven mij momenteel een heel raar beeld van mannen....
Ik volg hen niet... wat zeiden ze dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh huh, ik geloof er ook niets van dat de meeste mannen zo zouden zijn
dat proberen ze dido wijs te maken, maar ik trap er niet in
Ik heb er ook absoluut respect voor dat ze stopt met roken! Had het niet verwacht en ze hoefde niet eens. Dus echt heel knapquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, ze wil niet aan roken denken. Van mij mag ze blijven slapen, als ze de opdracht maar haalt. Want het is de enige die echt niet meer rookt. Roel mag nog roken en Natte Lie rookt bijna nooit, alleen met een wijntje, en dat is er ook niet.
* Jojogirl doelde niet alleen op haar gedrag tijdens deze opdracht, maar op haar hele BB-optreden. Dat kind spoort echt niet helemaal. zo negatief over alles, bijna nooit eens vrolijk, dat is toch niet normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet aan roken denken. Van mij mag ze blijven slapen, als ze de opdracht maar haalt. Want het is de enige die echt niet meer rookt. Roel mag nog roken en Natte Lie rookt bijna nooit, alleen met een wijntje, en dat is er ook niet.
Dan liever Dido en Roel inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
En wéér Menno en Ingrid... Heeft de regie dan écht niet door dat we dat dus níet interessant vinden???
Als een relatie uit gaat dan gaan de vriendinnen van de vrouw haar troosten en thee zetten en lief doen en de vrienden van de man gaan high-fiven en lachen en eindelijk roepen en lekker met z'n allen beesten in de kroeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef TRiXeS het volgende:
Ik volg hen niet... wat zeiden ze dan?
stream drie staat nog op dido en roelquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
En wéér Menno en Ingrid... Heeft de regie dan écht niet door dat we dat dus níet interessant vinden???
Mooi!quote:
Met andere woorden... uit is uit en dan moet je daar verder niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als een relatie uit gaat dan gaan de vriendinnen van de vrouw haar troosten en thee zetten en lief doen en de vrienden van de man gaan high-fiven en lachen en eindelijk roepen en lekker met z'n allen beesten in de kroeg.
Nu weer wel ja, maar dat komt omdat Menno weer vrij snel weg was bij Ingrid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
stream drie staat nog op dido en roel
Net was het al iets genuanceerder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met andere woorden... uit is uit en dan moet je daar verder niet moeilijk over doen.
[kleutermodus]quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef CartWOman het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat Joost en Lieske geen pet op hebben nu, waarom zou dat in een jacuzzi niet kunnen?
Roel en Menno zitten eerder in de leuter-modus...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[kleutermodus]
Ik hoop écht dat BB ze nu beide een sanctie oplegt en ze allebei op de bank zet. Goeie straf voor het nomineren van Ralph...
[/kleutermodus]
We? Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
Heb jij er echt nog geen genoeg van als die twee aan elkaar vastgeklit liggen?quote:
Dan heb je haar progressie waarschijnlijk niet gezien ná dat insident met dat eten tijdens het "folderen". Ze heeft met bepaalde mensen een goed gesprek gehad. En draaide helemaal bij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl doelde niet alleen op haar gedrag tijdens deze opdracht, maar op haar hele BB-optreden. Dat kind spoort echt niet helemaal. zo negatief over alles, bijna nooit eens vrolijk, dat is toch niet normaal?
Nee, ik vind het een leuk stelquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb jij er echt nog geen genoeg van als die twee aan elkaar vastgeklit liggen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef Flakkie01 het volgende:
[afbeelding]
leuk Tshirt voor Dido gevonden![]()
Het is idd een leuk stel... Maar het is steeds van hetzelfde als ze zo aan elkaar vastgeplakt zitten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een leuk stel.
Chantal is eigenlijk tubgirl, maar dan vanuit een andere lichaamsopeningquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef mr-maxi het volgende:
grrr sjankwal met der gezeik... ik snap niet dat hun nog niet door hebben dat zei alleen maar poep praat![]()
![]()
Bah, waarom zie ik dat nu meteen ook voor mequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Chantal is eigenlijk tubgirl, maar dan vanuit een andere lichaamsopening![]()
een lege gangquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef bemeall het volgende:
Hmm nu is het of chantal luisteren, of een lege gang
Mja tot dat besluit was ik ondertussen ook alquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:31 schreef mr-maxi het volgende:
haar kop is net een kut alleen der lippen zitten verkeerd..![]()
of toch niet
Dat ze toen ineens zo enthousiast was maakt haar in mijn ogen alleen maar verdacht. Volgens mij wordt haar hele doen en laten door BB voorgekauwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je haar progressie waarschijnlijk niet gezien ná dat insident met dat eten tijdens het "folderen". Ze heeft met bepaalde mensen een goed gesprek gehad. En draaide helemaal bij.
Nog vóór de opdracht bekend was riep ze al: "Mag ik meedoen?" Want ze voelt zichzelf een beetje buitengesloten, omdat ze weinig mee kan doen. En ze koos er zelfs voor om te stoppen met roken. Dat lijkt mij voor haar wel de zwaarste opdracht die je nu voor haar kan bedenken. Maar ze nam vrijwillig het rookverbod van iemand over.
Natuurlijk moet ze meer bewegen en een beetje onder de bewoners komen. BB heeft al tegen Rob gezegd dat ze meer met Tanja moeten gaan praten, waar iedereen het mee eens was.
Maar ja, ze ligt liever op bed. Waar ik me heel goed kan inleven.
En als ze de eerste 2 dagen doorkomt, dan redt ze het wel. Dan hoop ik toch werkelijk dat Roel niet wordt betrapt, want dan is de volgende nominatie van Tanja wel bekend denk ik. Dan stapt ze wel van haar meisje-jongen-meisje-jongen nominatie af.
der zit een muis op je streamquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Maurisico het volgende:
ONTHULLING:
De presentratrice van het programma "KOKEN MET UIEN" weet niet waar Breda ligt......muts...
[afbeelding]
Aantal in bad, aantal buiten en er liggen er wat te maffen binnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef marbe het volgende:
Waar is iedereen?????
haha, ik zag het ook ja.... maar zag vannacht dat muizen in het BB-huis niet misstaanquote:
Zelfde met de Concorde. Dat wist ze ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef nodisch18 het volgende:
Hoe dom kun je zijn als je niety weet waar Breda ligt.... :|
idd...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Zelfde met de Concorde. Dat wist ze ook niet.
oeiiii, maar waar Concorde ligt weet ik ook niet hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat de Concorde was.
haha, flauwquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oeiiii, maar waar Concorde ligt weet ik ook niet hoor!![]()
Ik weet wel dat ze daar uit hun monden stinkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Chara het volgende:
is dat wel gezond, zoveel uien eten
Voor de ozonlaag niet in ieder geval...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Chara het volgende:
Blijkt ze dadelijk dood te zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ligt Tanja nu 24/7 in d'r nest te rotten![]()
ik ga uit van de verwachtings waarde. dat is een begrip uit de wiskunde. het lijkt een vreemde berekening, maar het is de enige manier waarop je er iets over kan zeggen. overigens denk ik nog steeds dat die 400k de max is, en dat het geld van die opdrachten daar gewoon vanaf gaat. dat is ook het dubbele aan die opdrachtten./ je naait de groep en levert voor jezelf iets op. als alleen voor jezelf iets opleverde zou het beetje flauw zijn. denk ook dat tanja het daarom lieske evt kwalijk neemt dat ze die 5k gepakt had.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat niet van het totale prijzengeld af. Daarbij maak je wel een heel erg rare berekening mocht dat wel zo zijn aangezien maar 1 persoon op het laatst kans maakt op 350.000 (er is al 50.000 verloren)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef Jojogirl het volgende:
Als ze slim zijn leggen ze de volgende keer dat ze weer gewoon mogen bestellen een noodvoorraadje aan van wat blikken groente, boullionpoeder, zakken pasta etc. Of moeten ze alles inleveren als ze op rantsoen moeten?
ze moeten alles inleveren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef Jojogirl het volgende:
Als ze slim zijn leggen ze de volgende keer dat ze weer gewoon mogen bestellen een noodvoorraadje aan van wat blikken groente, boullionpoeder, zakken pasta etc. Of moeten ze alles inleveren als ze op rantsoen moeten?
Nee, het gaat NIET van het totaal af. En Tanja neemt het Lieske niet kwalijk, die had een smoes nodig om haar te nomineren. Ze vindt het gewoon een sloerie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef jalla het volgende:
ik ga uit van de verwachtings waarde. dat is een begrip uit de wiskunde. het lijkt een vreemde berekening, maar het is de enige manier waarop je er iets over kan zeggen. overigens denk ik nog steeds dat die 400k de max is, en dat het geld van die opdrachten daar gewoon vanaf gaat. dat is ook het dubbele aan die opdrachtten./ je naait de groep en levert voor jezelf iets op. als alleen voor jezelf iets opleverde zou het beetje flauw zijn. denk ook dat tanja het daarom lieske evt kwalijk neemt dat ze die 5k gepakt had.
Tanja was boos omdat ze luxe eten hadden kunnen hebben maar Lieske koos voor zich zelfquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef jalla het volgende:
[..]
ik ga uit van de verwachtings waarde. dat is een begrip uit de wiskunde. het lijkt een vreemde berekening, maar het is de enige manier waarop je er iets over kan zeggen. overigens denk ik nog steeds dat die 400k de max is, en dat het geld van die opdrachten daar gewoon vanaf gaat. dat is ook het dubbele aan die opdrachtten./ je naait de groep en levert voor jezelf iets op. als alleen voor jezelf iets opleverde zou het beetje flauw zijn. denk ook dat tanja het daarom lieske evt kwalijk neemt dat ze die 5k gepakt had.
daar heb je gelijk in dat was ook de reden. maar het prijzen geld is echt MAXIMAAL 400.000 euro, dus alles wat nu uitgekeerd/belooft wordt, gaat daar gewoon van af, maar ben al aan het zoeken of ik het op internet ergens kan vindenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja was boos omdat ze luxe eten hadden kunnen hebben maar Lieske koos voor zich zelf
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Chara het volgende:
quote:Health Benefits
Onions, like garlic, are members of the Allium family, and both are rich in powerful sulfur-containing compounds that are responsible for their pungent odors and for many of their health-promoting effects. Onions contain allyl propyl disulphide, while garlic is rich in allicin, diallyl disulphide, diallyl trisulfide and others. In addition, onions are very rich in chromium, a trace mineral that helps cells respond to insulin, plus vitamin C, and numerous flavonoids, most notably, quercitin.
Blood-Sugar-Lowering Effects
The higher the intake of onion, the lower the level of glucose found during oral or intravenous glucose tolerance tests. Experimental and clinical evidence suggests that allyl propyl disulfide is responsible for this effect and lowers blood sugar levels by increasing the amount of free insulin available. Allyl propyl disulfide does this by competing with insulin, which is also a disulphide, to occupy the sites in the liver where insulin is inactivated. This results is an increase in the amount of insulin available to usher glucose into cells causing a lowering of blood sugar.
In addition, onions are a very good source of chromium, the mineral component in glucose tolerance factor, a molecule that helps cells respond appropriately to insulin. Clinical studies of diabetics have shown that chromium can decrease fasting blood glucose levels, improve glucose tolerance, lower insulin levels, and decrease total cholesterol and triglyceride levels, while increasing good HDL-cholesterol levels. Marginal chromium deficiency is common in the United States, not surprising since chromium levels are depleted by consuming refined sugars, white flour products, and lack of exercise. One cup of raw onion contains almost 20% of the Daily Value for this important trace mineral.
Cardiovascular Benefits
The regular consumption of onions has, like garlic, been shown to lower high cholesterol levels and high blood pressure, both of which help prevent atherosclerosis and diabetic heart disease, and reduce the risk of heart attack or stroke. These beneficial effects are likely due to onions' sulfur compounds, its chromium and its vitamin B6, which helps prevent heart disease by lowering high homocysteine levels, another significant risk factor for heart attack and stroke.
Onions have been singled out as one of the small number of vegetables and fruits that contributed to the significant reduction in heart disease risk seen in a recent meta-analysis of seven prospective studies. Of the more than 100,000 individuals who participated in these studies, those who diets most frequently included onions, tea, apples and broccoli—the richest sources of flavonoids—gained a 20% reduction in their risk of heart disease. (October 24, 2003)
Colon Cancer Prevention
The regular use of onions, as little as two or more times per week, is associated with a significantly reduced risk of developing colon cancer. Onions contain a number of flavonoids, the most studied of which, quercitin, has been shown to halt the growth of tumors in animals and to protect colon cells from the damaging effects of certain cancer-causing substances. Cooking meats with onions may help reduce the amount of carcinogens produced when meat is cooked in certain ways.
Boost Bone Health
Milk isn't the only food that boosts bone health. Onions also help maintain healthy bones, suggests a study published in the March 2005 issue of the Journal of Agricultural and Food Chemistry.
A compound newly identified in onions with the long complex name of γ-L-glutamyl-trans-S-1-propenyl-L-cysteine sulfoxide, GPCS, for short, inhibits the activity of osteoclasts (the cells that break down bone). The more GPCS given in this animal study, the more the bone resorptive action of osteoclasts was inhibited.
Onions may be especially beneficial for women, who are at increased risk for osteoporosis as they go through menopause. Fosamax (Alendronate), the drug typically prescribed to prevent excessive bone loss, works in a similar manner, by destroying osteoclasts, so they do not break down bone. Potential negative side effects of Fosamax include irritation of the upper gastrointestinal mucosa, acid regurgitation, esophageal ulcers and erosions. Potential negative side effects of eating onions: onion breath.
Anti-Inflammatory and Anti-Bacterial Activity
Several anti-inflammatory agents in onions render them helpful in reducing the severity of symptoms associated with inflammatory conditions such as the pain and swelling of osteo- and rheumatoid arthritis, the allergic inflammatory response of asthma, and the respiratory congestion associated with the common cold. Both onions and garlic contain compounds that inhibit lipoxygenase and cyclooxygenase (the enzymes that generate inflammatory prostaglandins and thromboxanes), thus markedly reducing inflammation. Onions' anti-inflammatory effects are due not only to their vitamin C and quercitin, but to other active components called isothiocyanates. These compounds work synergistically to spell relief from inflammation. In addition, quercitin and other flavonoids found in onions work with vitamin C to help kill harmful bacteria, making onions an especially good addition to soups and stews during cold and flu season.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hopelijk een voorraad drank, anders wordt het weer zo'n zouteloze avond..
Ingrid ook??quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar Ingrid moet ook naar de dbk
die zit buiten bij Menno en Didoquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar Ingrid moet ook naar de dbk
Mediawatchers heeft de volgende info over de hoofdprijs, die te verdienen valt:quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef jalla het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in dat was ook de reden. maar het prijzen geld is echt MAXIMAAL 400.000 euro, dus alles wat nu uitgekeerd/belooft wordt, gaat daar gewoon van af, maar ben al aan het zoeken of ik het op internet ergens kan vinden
Nope, duurt erg lang...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Jobbeltje het volgende:
Zijn ze alweer terug uit de DBK?
Misschien val je wel op het juiste moment binnen. De rookpolitie is zojuist naar de dbk geroepen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Ben even 2 uur weggeweest, maar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb
helemaal correct scan... tis erg matig vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Ben even 2 uur weggeweest, maar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb
zit wat in.....iedereen geloofd hem dat ie niet rookt...en ze vinden het knap van hem, 'tzal donderdag wat worden als ie het vertellen moet...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ik Roel was voelde ik mezelf nu niet écht opperbest zeg maar...
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat de rookpolitie nu in de DBK zit....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Zapje het volgende:
[..]
zit wat in.....iedereen geloofd hem dat ie niet rookt...en ze vinden het knap van hem, 'tzal donderdag wat worden als ie het vertellen moet...
Nou... ik ben voor het eerst misselijk vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
helemaal correct scan... tis erg matig vandaag.
Dan vind iedereen het knap dat hij zoveel sigaretten gerookt heeft zonder betrapt te worden...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Zapje het volgende:
[..]
zit wat in.....iedereen geloofd hem dat ie niet rookt...en ze vinden het knap van hem, 'tzal donderdag wat worden als ie het vertellen moet...
idd, het is Roel en Roel is cool. Dat idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:17 schreef Jobbeltje het volgende:
Dan vind iedereen het knap dat hij zoveel sigaretten gerookt heeft zonder betrapt te worden...
Mogelijkheden te over zou ik zo zeggen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt wie de kijkers de bitch zullen vinden van het gezelschap.
Tis ook een lastige keuze hoor.. tanja, chantal en dido zitten erg dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt wie de kijkers de bitch zullen vinden van het gezelschap.
Ik zit nu even te luisteren, maar gaat nergens over eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef CartWOman het volgende:
Scan, ben je er nog?
Zou jij het vervolg-gesprek tussen Rob en Mnno willen streamen, please?![]()
Ik type erg moeilijk en langzaam met een laptop op m'n buik.
Die is blij dattie wat anders kan eten dan uienquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:18 schreef Maurisico het volgende:
Ingrid overschat haar status schromelijk...."Iedereen gaat flippen als ze ons straks zien"...
dido: Rikkert is nog niet geweest... nee natuurlijk niet, Rikkert gaat lekker op stap [ vanavond Tilburg culinair... dus lekker eten daaro![]()
De echte bitch is Chantal volgens mij. Tanja en Dido zijn gewoon beide narcist, maar niet echt bitch. Chantal op alle vlakken wel, vind ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis ook een lastige keuze hoor.. tanja, chantal en dido zitten erg dicht bij elkaar
Zie de verslagen, begin van het gesprek was veelbelovend quaquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit nu even te luisteren, maar gaat nergens over eigenlijk.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit nu even te luisteren, maar gaat nergens over eigenlijk.
Rob is al in de dbk, maar het vervolggesprek van Menno (met Ingrid en Dido) gaat nergens over bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef teamlead het volgende:
[..]waar zie/hoor jij dan een gesprek tussen rob en menno?
ging ff over het roken....dat misschien Roel wel stiekum rookt....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob is al in de dbk, maar het vervolggesprek van Menno (met Ingrid en Dido) gaat nergens over bedoel ik.
die rookt stiekum dr schaamhaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Rianne84 het volgende:
ligt de buik nog steed in bed?
hij is dan ook de natuurlijke leider van het stelquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Kringgesprek en Rob neemt vast het woord.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:29 schreef Rianne84 het volgende:
het licht moet aanblijven, kan tanja niet meer slapen
Wat dacht je van Roel....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:wie houdt er gesprekken met de camera dan?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
YESSSSS, eindelijk een fluistersanctie!!!!
Volgens mij gaat er niemand in zijn blote reet onder de douche.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Naat en Ralluph gezellie in de douche..
[afbeelding]
Onderschrift by foto:quote:
Een BB envelop of zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Wat heeft Roel nou in zijn handen?
Ik heb hier ergens gelezen dat Rob himself gisteren nog een heel verhaal heeft gehouden tegen zijn kinderen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:wie houdt er gesprekken met de camera dan?
BB kaartje...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Wat heeft Roel nou in zijn handen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
's Avonds mag je vroeg naar bed, maar overdag niet. Ook Tanja niet (dat hadden ze nagevraagd). Als je echt ziek was dan kon je overleggen.
[tanjamode]Als ik niet overdag mag slapen dan ga ik naar huis! Zo![/tanjamode]quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef teamlead het volgende:
tanja gaat geheid naar de dbk om te zeuren over die lichten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Ik heb hier ergens gelezen dat Rob himself gisteren nog een heel verhaal heeft gehouden tegen zijn kinderen?
Dat is een domper voor ingrid en Menno.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
's Avonds mag je vroeg naar bed, maar overdag niet. Ook Tanja niet (dat hadden ze nagevraagd). Als je echt ziek was dan kon je overleggen.
Die liggen dan niet te niksen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is een domper voor ingrid en Menno.
Die liggen na tanja het meest in bed te niksen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Geen opmerkingen over het roken dus![]()
Tot vannacht! Ben ik ook van de partijquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ben er vandoor... Misschien tot vannacht, doei
voor zover we wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Geen opmerkingen over het roken dus![]()
Er schijnt vlees voor haar in de vriezer te liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja nou ander eten gekregen?
slap lullen, en kusje kusje blijf van mij af menno.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die liggen dan niet te niksen hoor
Roel zit ook VEEL TE VEEL EN VEEL TE SNEL aan zijn neus als ie liegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef jalla het volgende:
ha ha dido vraagt wie haar sigarettendoosje heeft gezien. rob schud z,n hoofd en roel zegt VEEL EN VEEEL TE SNEL ik weet ook van niks
Beetje aangepast, maar ook geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja nou ander eten gekregen?
Die komt donderdag als ze te horen krijgen dat de opdracht is mislukt en ze een week op brood, appelstroop en prei mogen levenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is de opmerking over het dragen van de petjes!?!?!?!?!?!
Ach ze weten zelf niet meer wat ze moeten denken, het is ook het enigste wat ze te doen hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef jalla het volgende:
ha ha dido vraagt wie haar sigarettendoosje heeft gezien. rob schud z,n hoofd en roel zegt VEEL EN VEEEL TE SNEL ik weet ook van niks
dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is de opmerking over het dragen van de petjes!?!?!?!?!?!
LOL ze heeft maaltijden extra vlees fruit snoep lijkt me voldoendequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje aangepast, maar ook geen overbodige luxe.
En ook met name die over het fluisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Zaten een paar goede puntjes bij. Vooral dat gelul over BB en hoe alles op tv overkomt. Er zijn er nu wel een paar die zich heel erg aangesproken voelen.
En de opmerking dat ze duidelijk moeten spreken en niet mogen fluisteren!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Zaten een paar goede puntjes bij. Vooral dat gelul over BB en hoe alles op tv overkomt. Er zijn er nu wel een paar die zich heel erg aangesproken voelen.
Dank voor complimentquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef CartWOman het volgende:
Scan, fantastisch verslag weer, thanks!![]()
Dat krijg ik dus écht niet voor elkaar, ook niet zónder laptop.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook met name die over het fluisteren.
Ja maar die signs hadden ze wel uitgezonden.. en het staat ook op bigbrother.nl dat Roel 8 vingers opsteekt.. vonden ze volgens mij geweldig..quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt dat het praten met de camera over Lieske ging. Maar ze weten niet wat Roel allemaal doet als hij staat te roken
quote:
BB hoopt hiermee dat de ware aard van sommige bewoners nog meer naar boven komt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Hij vertrouwt mensen pas na een gesprek zoals dit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef teamlead het volgende:
wat is dit voor kruisverhoor door eenbeen?
[Tanja] BOEIUH! [/Tanja]quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:
leuk dat tanja denkt dat het een spelletje wordt met die lichtenben benieuwd of BB haar idd een sanctie op gaat leggen als ze de lichten uitdoet
ik word er een tikkie agressief van...snap niet dat de bewoners daar aan meedoen zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij vertrouwt mensen pas na een gesprek zoals dit.
Je kan ook té sociaal willen zijn. Obsessief vind ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |