Ik denk het welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de opdracht gehaald wordt, moet Roel dan zeggen dat hij 10.000¤ gecasht heeft?
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moetquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
rob en Ingrid gaan met elkaar naar bed.....
[afbeelding]
Dan heeft Tanja een Dilemma....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moet
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja een Dilemma....
Hoeft niet. Want Lieske hield 5.000¤ voor haarzelf, i.p.v. de groep van noodrantsoen af te helpen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moet
je vergeet dat Tanja zich opofferde voor Roel (ok dat mocht niet en kon ze niet meer terug maar dat is wel de reden waarom ze nu niet meer rookt)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft niet. Want Lieske hield 5.000¤ voor haarzelf, i.p.v. de groep van noodrantsoen af te helpen.
Roel benadeelt de groep hier niet mee (als hij niet wordt betrapt)
dat weet niemandquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef Knurkie het volgende:
ff iets anders is de opdracht mislukt nu Joost en Lieske zonder petje zitten?
jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
dat weet niemandmaar ik denk het niet, aangezien ze dat petje toch niet zeiknat kunnen laten worden.
sjankwal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Dido denkt dat sjankwal wint
d8 het niet
leuk dat wij meer wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef Knurkie het volgende:
haha Roel zegt tegen Dido dat hij zich niet kan voor stellen dat iemand zich aan haar ergerd
ik erger me er maar soms aan haar, als het iets te veel ik ik ik ik ik wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef Knurkie het volgende:
haha Roel zegt tegen Dido dat hij zich niet kan voor stellen dat iemand zich aan haar ergerd
Zou ie ut gehoord hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik riep al Lees het Fok volgende week maar Sukkel
![]()
...stiekem te roken..... Roel krijgt steeds meer zelfvertrouwen....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Onze "sprinkhaan" Roel ligt voor de verandering maar eens weer bij Dido
[afbeelding]
ik woon te ver af hahaahquote:
merci == frans voor bedanktquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef Maurisico het volgende:
Wat een kuikens zijn het toch daaro.....Hebben ze rantsoen, brassen ze zo de boter er door heen...Kom op BB no merci!!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef flugeltje het volgende:
BB heeft het trouwens wel heel slim aangepakt met die geheime opdracht voor Roel. Mensen vinden 'm nu zo leuk dat hij een snelle stijger is in alle polls....
BB heeft de keuze al gemaakt, die willen Ralph exit en ik denk dat het nog gaat gebeuren ook
sinds er niet rokers zijn(verplicht) rookt ie meer dan ooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:34 schreef Blue Thunder het volgende:
ik wist niet dat menno rookte
of was ik nou blind de hele tijd
Maar je bent het toch wel met me eens dat bijvoorbeeld Ralph zeer weinig 'airtime' krijgt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan blijven er te veel vrouwen over
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:35 schreef elskreeft het volgende:
Ik heb de hele dag tussen de bedrijven door af en toe gekeken maar nog niet 1 x Tanja gezien.
Ligt ze nu al de hele dag in bed??
ja is ook zo maar de verhoudingen moeten ook redelijk blijven denk ik (lees hoop ik, wil ik)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je bent het toch wel met me eens dat bijvoorbeeld Ralph zeer weinig 'airtime' krijgt?
Ze wilden hem alleen i.v.m. eventuele strubbelingen tussen hem en Nathalie. Verder heeft hij voor BB geen functie. Nu het niet gelukt is om te stoken mag hij van BB wel weg. Ik denk dat ze zelf ook wel verbaasd zijn over het feit dat hij zo populair is. Op zich ook niet slim om meteen de drie populairste in het begin al samen op de bank te hebben....
Ze verliezen nu een hoop stemmers omdat alle drie een vrij grote achterban hebben. Ikzelf wil bijvoorbeeld nog wel een aantal SMSjes aan Ralph spenderen, maar als hij eruit gaat a.s. donderdag vind ik het niet zo boeiend meer om nog te gaan stemmen.
Nu hij z'n opdracht heeft staat Roel ineens bij alle peilingen bovenaan...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja is ook zo maar de verhoudingen moeten ook redelijk blijven denk ik (lees hoop ik, wil ik)
en idd ze zullen ook veel stemmers verliezen
ik denk dat Lieske naar huis gaat donderdag
Tanja heeft dat niet nodig...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef elskreeft het volgende:
ook zwangere vrouwen hebben wel wat beweging nodig dacht ik. alleen al om conditie voor de bevalling te hebben. Dit is toch niet gezond? Hele dagen in je nest liggen
dat is voor niemand gezond en juist in je zwangerschap heb je beweging nodig en frisse lucht (lees zuurstof ipv bedompte slaapkamer zonder ramen)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef elskreeft het volgende:
ook zwangere vrouwen hebben wel wat beweging nodig dacht ik. alleen al om conditie voor de bevalling te hebben. Dit is toch niet gezond? Hele dagen in je nest liggen
Het lijkt mij dat dat de bedragen voor de geheime opdrachten los staan van het uiteindelijke prijzengeld. Dat blijft dus 350.000 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef jalla het volgende:
roel benadeelt toch wel de groep?
het maximale prijzengeld is 400.000 (inmiddels al 350 .000 geloof ik) die 10.0000 van roel gaat daar gewoon van af. blijft er minder over voor de uiteindelijke winnaar
je zou het zelf kunnen berekenen, en dan pakt roel zo,n 825 euro per persoon van de anderen gemiddeld
Flugel een beetje optimistischer hoor nog even ik zit jankend te typenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu hij z'n opdracht heeft staat Roel ineens bij alle peilingen bovenaan...Ralph gaat naar huis.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef Flakkie01 het volgende:
[afbeelding]
leuk Tshirt voor Dido gevonden![]()
Nee hoor, dit gaat niet van het totale prijzengeld af. Daarbij maak je wel een heel erg rare berekening mocht dat wel zo zijn aangezien maar 1 persoon op het laatst kans maakt op 350.000 (er is al 50.000 verloren)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef jalla het volgende:
roel benadeelt toch wel de groep?
het maximale prijzengeld is 400.000 (inmiddels al 350 .000 geloof ik) die 10.0000 van roel gaat daar gewoon van af. blijft er minder over voor de uiteindelijke winnaar
je zou het zelf kunnen berekenen, en dan pakt roel zo,n 825 euro per persoon van de anderen gemiddeld
Ik vraag me af wat er dan mis is met Tanja, dit is toch niet normaal? Je moet toch best erg ziek zijn wil je de héle dag in je bed blijven liggen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:41 schreef Knurkie het volgende:
dat is voor niemand gezond en juist in je zwangerschap heb je beweging nodig en frisse lucht (lees zuurstof ipv bedompte slaapkamer zonder ramen)
afkickquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan mis is met Tanja, dit is toch niet normaal? Je moet toch best erg ziek zijn wil je de héle dag in je bed blijven liggen...
Kom op zeg. Ik zie al dat je je baas belt dat je ziek bent en als die vraagt wat er dan aan de hand is dat je dan zegt dat je probeert te stoppen met rokenquote:
Ik geloof dat Flugel dan ook mag stoppen met werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik zie al dat je je baas belt dat je ziek bent en als die vraagt wat er dan aan de hand is dat je dan zegt dat je probeert te stoppen met roken![]()
ik zeg ook nergens dat ik het er mee eens ben maar dat is wat ze meteen zei toen ze besloten had te stoppen dat ze veel in bed zou liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik zie al dat je je baas belt dat je ziek bent en als die vraagt wat er dan aan de hand is dat je dan zegt dat je probeert te stoppen met roken![]()
Van de hele dag in bed liggen wordt je alleen maar nog vermoeiender..quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan mis is met Tanja, dit is toch niet normaal? Je moet toch best erg ziek zijn wil je de héle dag in je bed blijven liggen...
Als er nou iets zwangerschapsgerelateerd haar wat ziek maakt dan kan ik er wel begrip voor opbrengen als je in bed ligt...maar in bed liggen omdat je niet kan roken. Ik ken echt niemand die dat zou doen. Het wordt er toch niet makkelijker van of zie ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:53 schreef Knurkie het volgende:
ik zeg ook nergens dat ik het er mee eens ben maar dat is wat ze meteen zei toen ze besloten had te stoppen dat ze veel in bed zou liggen
yep! je voelt je alleen maar lamlendigerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:55 schreef TRiXeS het volgende:
Van de hele dag in bed liggen wordt je alleen maar nog vermoeiender..
Beetje generaliserend gesprekjequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:56 schreef bemeall het volgende:
Interresant gesprek over emoties bij vrouwen/mannen bij Roel/Menno/Dido
Als ik héél eerlijk toe zou geven....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er nou iets zwangerschapsgerelateerd haar wat ziek maakt dan kan ik er wel begrip voor opbrengen als je in bed ligt...maar in bed liggen omdat je niet kan roken. Ik ken echt niemand die dat zou doen. Het wordt er toch niet makkelijker van of zie ik het verkeerd?
Ik vind het dapper dat ze zich heeft opgeworpen als iemand die ging stoppen en ik had het ook nooit van haar verwacht, petje af hoor, maar op deze manier zet ze zichzelf wel een beetje voor paal...
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje generaliserend gesprekje![]()
Nee, ze wil niet aan roken denken. Van mij mag ze blijven slapen, als ze de opdracht maar haalt. Want het is de enige die echt niet meer rookt. Roel mag nog roken en Natte Lie rookt bijna nooit, alleen met een wijntje, en dat is er ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Jojogirl het volgende:
Prenatale depressie van Tanja?
Ik vind het een eng beeld, en dat als man zijndequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef flugeltje het volgende:
Roel en Menno geven mij momenteel een heel raar beeld van mannen....
uh huh, ik geloof er ook niets van dat de meeste mannen zo zouden zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef flugeltje het volgende:
Roel en Menno geven mij momenteel een heel raar beeld van mannen....
Ik volg hen niet... wat zeiden ze dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh huh, ik geloof er ook niets van dat de meeste mannen zo zouden zijn
dat proberen ze dido wijs te maken, maar ik trap er niet in
Ik heb er ook absoluut respect voor dat ze stopt met roken! Had het niet verwacht en ze hoefde niet eens. Dus echt heel knapquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, ze wil niet aan roken denken. Van mij mag ze blijven slapen, als ze de opdracht maar haalt. Want het is de enige die echt niet meer rookt. Roel mag nog roken en Natte Lie rookt bijna nooit, alleen met een wijntje, en dat is er ook niet.
* Jojogirl doelde niet alleen op haar gedrag tijdens deze opdracht, maar op haar hele BB-optreden. Dat kind spoort echt niet helemaal. zo negatief over alles, bijna nooit eens vrolijk, dat is toch niet normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet aan roken denken. Van mij mag ze blijven slapen, als ze de opdracht maar haalt. Want het is de enige die echt niet meer rookt. Roel mag nog roken en Natte Lie rookt bijna nooit, alleen met een wijntje, en dat is er ook niet.
Dan liever Dido en Roel inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
En wéér Menno en Ingrid... Heeft de regie dan écht niet door dat we dat dus níet interessant vinden???
Als een relatie uit gaat dan gaan de vriendinnen van de vrouw haar troosten en thee zetten en lief doen en de vrienden van de man gaan high-fiven en lachen en eindelijk roepen en lekker met z'n allen beesten in de kroeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef TRiXeS het volgende:
Ik volg hen niet... wat zeiden ze dan?
stream drie staat nog op dido en roelquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
En wéér Menno en Ingrid... Heeft de regie dan écht niet door dat we dat dus níet interessant vinden???
Mooi!quote:
Met andere woorden... uit is uit en dan moet je daar verder niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als een relatie uit gaat dan gaan de vriendinnen van de vrouw haar troosten en thee zetten en lief doen en de vrienden van de man gaan high-fiven en lachen en eindelijk roepen en lekker met z'n allen beesten in de kroeg.
Nu weer wel ja, maar dat komt omdat Menno weer vrij snel weg was bij Ingrid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
stream drie staat nog op dido en roel
Net was het al iets genuanceerder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met andere woorden... uit is uit en dan moet je daar verder niet moeilijk over doen.
[kleutermodus]quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef CartWOman het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat Joost en Lieske geen pet op hebben nu, waarom zou dat in een jacuzzi niet kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |