Rob is al in de dbk, maar het vervolggesprek van Menno (met Ingrid en Dido) gaat nergens over bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef teamlead het volgende:
[..]waar zie/hoor jij dan een gesprek tussen rob en menno?
ging ff over het roken....dat misschien Roel wel stiekum rookt....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob is al in de dbk, maar het vervolggesprek van Menno (met Ingrid en Dido) gaat nergens over bedoel ik.
die rookt stiekum dr schaamhaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Rianne84 het volgende:
ligt de buik nog steed in bed?
hij is dan ook de natuurlijke leider van het stelquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Kringgesprek en Rob neemt vast het woord.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:29 schreef Rianne84 het volgende:
het licht moet aanblijven, kan tanja niet meer slapen
Wat dacht je van Roel....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:wie houdt er gesprekken met de camera dan?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
YESSSSS, eindelijk een fluistersanctie!!!!
Volgens mij gaat er niemand in zijn blote reet onder de douche.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Naat en Ralluph gezellie in de douche..
[afbeelding]
Onderschrift by foto:quote:
Een BB envelop of zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Wat heeft Roel nou in zijn handen?
Ik heb hier ergens gelezen dat Rob himself gisteren nog een heel verhaal heeft gehouden tegen zijn kinderen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:wie houdt er gesprekken met de camera dan?
BB kaartje...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Wat heeft Roel nou in zijn handen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
's Avonds mag je vroeg naar bed, maar overdag niet. Ook Tanja niet (dat hadden ze nagevraagd). Als je echt ziek was dan kon je overleggen.
[tanjamode]Als ik niet overdag mag slapen dan ga ik naar huis! Zo![/tanjamode]quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef teamlead het volgende:
tanja gaat geheid naar de dbk om te zeuren over die lichten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Ik heb hier ergens gelezen dat Rob himself gisteren nog een heel verhaal heeft gehouden tegen zijn kinderen?
Dat is een domper voor ingrid en Menno.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
's Avonds mag je vroeg naar bed, maar overdag niet. Ook Tanja niet (dat hadden ze nagevraagd). Als je echt ziek was dan kon je overleggen.
Die liggen dan niet te niksen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is een domper voor ingrid en Menno.
Die liggen na tanja het meest in bed te niksen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Geen opmerkingen over het roken dus![]()
Tot vannacht! Ben ik ook van de partijquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ben er vandoor... Misschien tot vannacht, doei
voor zover we wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Geen opmerkingen over het roken dus![]()
Er schijnt vlees voor haar in de vriezer te liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja nou ander eten gekregen?
slap lullen, en kusje kusje blijf van mij af menno.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die liggen dan niet te niksen hoor
Roel zit ook VEEL TE VEEL EN VEEL TE SNEL aan zijn neus als ie liegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef jalla het volgende:
ha ha dido vraagt wie haar sigarettendoosje heeft gezien. rob schud z,n hoofd en roel zegt VEEL EN VEEEL TE SNEL ik weet ook van niks
Beetje aangepast, maar ook geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja nou ander eten gekregen?
Die komt donderdag als ze te horen krijgen dat de opdracht is mislukt en ze een week op brood, appelstroop en prei mogen levenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is de opmerking over het dragen van de petjes!?!?!?!?!?!
Ach ze weten zelf niet meer wat ze moeten denken, het is ook het enigste wat ze te doen hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef jalla het volgende:
ha ha dido vraagt wie haar sigarettendoosje heeft gezien. rob schud z,n hoofd en roel zegt VEEL EN VEEEL TE SNEL ik weet ook van niks
dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is de opmerking over het dragen van de petjes!?!?!?!?!?!
LOL ze heeft maaltijden extra vlees fruit snoep lijkt me voldoendequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje aangepast, maar ook geen overbodige luxe.
En ook met name die over het fluisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Zaten een paar goede puntjes bij. Vooral dat gelul over BB en hoe alles op tv overkomt. Er zijn er nu wel een paar die zich heel erg aangesproken voelen.
En de opmerking dat ze duidelijk moeten spreken en niet mogen fluisteren!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Zaten een paar goede puntjes bij. Vooral dat gelul over BB en hoe alles op tv overkomt. Er zijn er nu wel een paar die zich heel erg aangesproken voelen.
Dank voor complimentquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef CartWOman het volgende:
Scan, fantastisch verslag weer, thanks!![]()
Dat krijg ik dus écht niet voor elkaar, ook niet zónder laptop.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook met name die over het fluisteren.
Ja maar die signs hadden ze wel uitgezonden.. en het staat ook op bigbrother.nl dat Roel 8 vingers opsteekt.. vonden ze volgens mij geweldig..quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt dat het praten met de camera over Lieske ging. Maar ze weten niet wat Roel allemaal doet als hij staat te roken
quote:
BB hoopt hiermee dat de ware aard van sommige bewoners nog meer naar boven komt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Hij vertrouwt mensen pas na een gesprek zoals dit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef teamlead het volgende:
wat is dit voor kruisverhoor door eenbeen?
[Tanja] BOEIUH! [/Tanja]quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:
leuk dat tanja denkt dat het een spelletje wordt met die lichtenben benieuwd of BB haar idd een sanctie op gaat leggen als ze de lichten uitdoet
ik word er een tikkie agressief van...snap niet dat de bewoners daar aan meedoen zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij vertrouwt mensen pas na een gesprek zoals dit.
Je kan ook té sociaal willen zijn. Obsessief vind ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |