Rob is al in de dbk, maar het vervolggesprek van Menno (met Ingrid en Dido) gaat nergens over bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef teamlead het volgende:
[..]waar zie/hoor jij dan een gesprek tussen rob en menno?
ging ff over het roken....dat misschien Roel wel stiekum rookt....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob is al in de dbk, maar het vervolggesprek van Menno (met Ingrid en Dido) gaat nergens over bedoel ik.
die rookt stiekum dr schaamhaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Rianne84 het volgende:
ligt de buik nog steed in bed?
hij is dan ook de natuurlijke leider van het stelquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Kringgesprek en Rob neemt vast het woord.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:29 schreef Rianne84 het volgende:
het licht moet aanblijven, kan tanja niet meer slapen
Wat dacht je van Roel....quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:wie houdt er gesprekken met de camera dan?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
YESSSSS, eindelijk een fluistersanctie!!!!
Volgens mij gaat er niemand in zijn blote reet onder de douche.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Naat en Ralluph gezellie in de douche..
[afbeelding]
Onderschrift by foto:quote:
Een BB envelop of zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Wat heeft Roel nou in zijn handen?
Ik heb hier ergens gelezen dat Rob himself gisteren nog een heel verhaal heeft gehouden tegen zijn kinderen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:wie houdt er gesprekken met de camera dan?
BB kaartje...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Wat heeft Roel nou in zijn handen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
's Avonds mag je vroeg naar bed, maar overdag niet. Ook Tanja niet (dat hadden ze nagevraagd). Als je echt ziek was dan kon je overleggen.
[tanjamode]Als ik niet overdag mag slapen dan ga ik naar huis! Zo![/tanjamode]quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef teamlead het volgende:
tanja gaat geheid naar de dbk om te zeuren over die lichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |