Ach een weekje eenzijdig eten is niet zo'n heel groot probleem. Als het maar niet veel langer gaat duren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:23 schreef TRiXeS het volgende:
hier verder
Is dat trouwens niet heel ongezond, wat ze nu eten... aangezien ze niet hun dagelijkse benodigdheden binnenkrijgen?
Of is het een vliegtuig? Nee, het is SuperRikkert!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
ik zag een vlieg!
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef flugeltje het volgende:
Volgens Rob ligt het mislukken van de weekopdracht niet aan Roel...
Het vertrouwen van die man is hartverwarmend
hier regent het ook niet hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef __dani het volgende:
kut.. hoe kan het dat het bij ons regent en bij hun niet. is niet eerlijk!
Ik weet niet.. wat doe jij daar altijd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:36 schreef __dani het volgende:
menno komt net uit de wc.. rara wat hij daar heeft gedaan
Als hij gerookt heeft is de opdracht dus al verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:36 schreef __dani het volgende:
menno komt net uit de wc.. rara wat hij daar heeft gedaan
menno mag toch gewoon roken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij gerookt heeft is de opdracht dus al verloren
Als oma BB een beetje volgt, wist ze dat dus al....tenzij ze slechtziend isquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie baalt dat er in de live is gezegd dat ze rookt. Haar oma schijnt dat niet te weten en die is nu niet blij, volgens Nat. Ze heeft op haar 18e verjaardag 1800 gulden gekregen omdat ze niet rookte.
Kom op zeg, Nat.... dat is nou alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie baalt dat er in de live is gezegd dat ze rookt. Haar oma schijnt dat niet te weten en die is nu niet blij, volgens Nat. Ze heeft op haar 18e verjaardag 1800 gulden gekregen omdat ze niet rookte.
Nou ja.. sorry, maar wat dènkt ze dan? Denkt ze wel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Verwacht dat Oma geen streams kijkt en alleen de live uitzendingen volgtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als oma BB een beetje volgt, wist ze dat dus al....tenzij ze slechtziend is
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij gerookt heeft is de opdracht dus al verloren
Eén reguliere uitzending en oma is op de hoogte hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Verwacht dat Oma geen streams kijkt en alleen de live uitzendingen volgt
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
alleen roel tanja en nathalie mogen toch niet roken?
Tja sorry ik ging ff van de leeftijd van mijn eigen oma uit dan kom je al gauw op 80 jaar die redden met alle respect net een live uitzendingquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén reguliere uitzending en oma is op de hoogte hoor
bovendien: Heb je de poll gezien met de leeftijden? Zou me niet verbazen als oma hier ook streamt
Ze probeert het welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef Pinball het volgende:
Denkt ze wel?
Whehe...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén reguliere uitzending en oma is op de hoogte hoor
bovendien: Heb je de poll gezien met de leeftijden? Zou me niet verbazen als oma hier ook streamt
Dat was een van de vele vragen van BB tijdens de selectieprocedure.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "krijgen jullie nog wat tegoed van iemand"
Ik vraag me af onder welke nick zij hier commentaren postquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:46 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Whehe...Die oma zal denk ik 24/7 die streams bekijken
scanman01quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vraag me af onder welke nick zij hier commentaren post
Ja hier is alles okquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:48 schreef teamlead het volgende:
btw: ben ik de enige met bagger geluid?
Weet ik, maar de zin klopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was een van de vele vragen van BB tijdens de selectieprocedure.
als die baby er i, is het zelfs 8 tegen 3quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Stel je voor dat Ralph eruit vliegt deze week. Dan hebben we dus nog maar 4 mannen tegen 7 vrouwen. De keer daarop zou Menno wel eens de klos kunnen zijn en er dan ook uitvliegen. Dan is het al 3 mannen tegen 7 vrouwen. Zal BB gaan ingrijpen??
denkend aan het filmpje van ehh roels oma en nathalies opa (toch of was het nou roels opa en nathalies oma) gok ik niet dat oma kwa leeftijd de streams zit te kijken en ook niet iedere live show bekijktquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Verwacht dat Oma geen streams kijkt en alleen de live uitzendingen volgt
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
als die baby er i, is het zelfs 8 tegen 3![]()
Ze heeft het ná de live-uitzending zelf ook nog aangekaart tijdens een gesprek op de streams gisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou ja.. sorry, maar wat dènkt ze dan? Denkt ze wel?
Hoe kan je nou in een BB huis stappen, volop roken en hopen dat dat geheim blijft?![]()
![]()
quote:Geplaatst: Vr 23 Sep 2005 :: 12:48
Loedertje.
Linda rekende uit dat men nog 15 broden kan bakken.
Dat is twee broden (op 12 personen) per dag en komt volgens Linda neer op slechts 2 boterhammen per persoon per dag.
Linda vraagt aan de rest of ze 1 pakje sigaretten voor Roel hebben voor a.s.donderdag.
Chantal mompelt iets maar ik kan helaas niet verstaan wat ze zegt.
Linda: "Nu heb je 6 pakjes, o nee, 8 pakjes...."
Linda"Ik hoop dat ze het volhouden"
Er is afgesproken om nog maar slechts 1 asbakje te gebruiken(die buiten staat) Linda heeft alle asbakken afgewassen.
Inmiddels zit Ingrid binnen te roken.
(Chantal mag weleens wat beter gaan articuleren, is af en toe onverstaanbaar)
Natalie geeft aan dat ze toch al amper rookte (alleen bij een glaasje wijn 's avonds)
Natalie"ik dacht eerst nog dat je misschien stiekem nog een trekje mag nemen"
Linda: "maar da mag nie?"
Natalie: "nee en m"n moeder weet het niet, mijn oma is echt écht écht anti rook, en als ik 18 jaar zou worden dan zou ik een geldbedrag krijgen, ik rook écht écht heel weinig, ze zeiden altijd dat als je het tot je 18e vol kon houden dat je daarna geen échte roker zult worden"
Lindä: "goh, ik kreeg 100 gulden".
Iemand anders (Ingrid?) kreeg een Renault Twingo![]()
Natalie "ik rook amper máár als het bijvoorbeeld weekend is dan rook ik 2 pakjes op een avond en als het dan maandag is en ik kom op m"n werk dan ben ik helemaal schor van de alcohol en de sigaretten"
Chantal zeurt wat over calorietjes (in uien zit amper iets, in pindakaas des te meer)
Het gesprekonderwerp roken is voorbij en het gaat nu over *lekkere dingen* (borrelnootjes, lekkere luxe dingen)
Lieske zal er dus wel uitvliegen donderdag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:51 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk dat Talpa dan gewoon de stemmen zo veranderd dat een vrouw eruit gaat... zo moeilijk is dat dan toch niet
het was toch roels opa en nathalies oma ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:51 schreef Coraatje het volgende:
[..]
denkend aan het filmpje van ehh roels oma en nathalies opa (toch of was het nou roels opa en nathalies oma) gok ik niet dat oma kwa leeftijd de streams zit te kijken en ook niet iedere live show bekijkt
denk het ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:51 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk dat Talpa dan gewoon de stemmen zo veranderd dat een vrouw eruit gaat... zo moeilijk is dat dan toch niet
Ik kan nix anders doen dan hopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zal er dus wel uitvliegen donderdag.
nee, het was zo'n indisch vrouwtje en een hollandse opaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
het was toch roels opa en nathalies oma ?
Als Lieske eruit gaat kost ze dat wel veel kijkers vrees ik...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij klopte daar geen kont van... die percentages kunnen echt niet zooo snel veranderen. Of ze hebben idd geklooit, of het waren gewoon percentages van die zaterdag daarvoor, dinsdag daarvoor en dan de laatste "meting" was van donderdagavond.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
denk het ook...
ik vond het bij de exit van rikkert trouwens wel apart dat die percentages zo snel, zo veel veranderden. dat betekende dat er óf heel weinig mensen stemden, óf dat talpa klooit met de cijfers.
Ohjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, het was zo'n indisch vrouwtje en een hollandse opa
ik weet het echt niet meer ,maar oma was wel getint dus ik vermoed dat het dus roels oma wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
het was toch roels opa en nathalies oma ?
Ik hoop voor haar dat ze dat uit jaloezie zegt anders haalt ze zichzelf wel heel erg omlaagquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
nathalie vindt het raar als een van de vrouwen op ralph zou vallen?
Dat hoorde ik ook al, en toen dacht ik nog: 'Okee,zal welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft het ná de live-uitzending zelf ook nog aangekaart tijdens een gesprek op de streams gisteren.
tis natuurlijk jammer voor Lieske....maar voor de verhoudingen en het stemgedrag zou het wel goed zijn......quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is elk jaar weer dat de percentages super dict bij elkaar liggen! Gewoon om meer bellers te lokken. We worden gewoon genaaid. Stel dat er nu al 50.000 man heeft gebeld, of een sms heeft gestuurd, dan zijn de percentages behoorlijk duidelijk nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Volgens mij klopte daar geen kont van... die percentages kunnen echt niet zooo snel veranderen. Of ze hebben idd geklooit, of het waren gewoon percentages van die zaterdag daarvoor, dinsdag daarvoor en dan de laatste "meting" was van donderdagavond.
Zou goed kunnen ja. Maar voorgaande jaren ging het om de een of andere reden altijd heel erg gelijk op met mannen/vrouwen. Dit keer lijkt dat dus niet te gaan gebeuren. Geen idee of BB het als een must ziet dat het een beetje gelijk blijft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat kost ze dat wel veel kijkers vrees ik...
vond het wel een geinige droomquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef __dani het volgende:
dido: "dom he?"
JAAAAAAAAAAH! heel dom dido
als ze nou gewoon, zoals ze zeiden, op tanja stemmen, gaat het wel weer gelijk opquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Maar voorgaande jaren ging het om de een of andere reden altijd heel erg gelijk op met mannen/vrouwen. Dit keer lijkt dat dus niet te gaan gebeuren. Geen idee of BB het als een must ziet dat het een beetje gelijk blijft.
Menno wordt dan in ieder geval genomineerd. Lieske eveneens. Of ze er beide in blijven hangt af van de derde genomineerde. Als het Rob zou zijn maken ze beide een goede kans.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Stel je voor dat Ralph eruit vliegt deze week. Dan hebben we dus nog maar 4 mannen tegen 7 vrouwen. De keer daarop zou Menno wel eens de klos kunnen zijn en er dan ook uitvliegen. Dan is het al 3 mannen tegen 7 vrouwen. Zal BB gaan ingrijpen??
daarmee bedoelen ze iemand van die iets omhoogzittende spitse hoektanden..quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef Rianne84 het volgende:
er is een vampier in huis?
omdat er ook een Joost in het huis zit, kan misschien verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef MissTiger het volgende:
Weet je wat ik zo ontzettend irri vind, dat is dat Nathalie het over "thuis" heeft als ze het over haar Joost heeft. Net zei ze het ook weer. Halloooooo doos, die gozer heeft een naam hoor en dat is Joost. Waarom zegt ze zijn naam niet gewoon!
wie dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:07 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
daarmee bedoelen ze iemand van die iets omhoogzittende spitse hoektanden..
ja dat zou het wel kunnen zijn ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
omdat er ook een Joost in het huis zit, kan misschien verwarrend zijn.
Ik denk dat in het geval van BB heel erg veel mensen pas gaan bellen tijdens de Live en dat er de rest van de week niet zo heel veel is gebeld. Dan zou het heel goed kunnen dat de percentages zo schommelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:00 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Het is elk jaar weer dat de percentages super dict bij elkaar liggen! Gewoon om meer bellers te lokken. We worden gewoon genaaid. Stel dat er nu al 50.000 man heeft gebeld, of een sms heeft gestuurd, dan zijn de percentages behoorlijk duidelijk nu.
Misschien dat deze week met de drie populaire bewoners genomineerd, wel dichter bij elkaar liggen, maar dat wil ik van vorige keer echt niet geloven. Het is onmogelijk als er heel veel stemmen reeds zijn om dit in 5 minuten met zo'n hoog percentage te veranderen.
Als heel Nederland reeds bij de verkiezingen gestemd heeft, dan maakt de plaats Leeuwarden echt geen hol meer uit!! Danis het echt niet zo dat D66 ineens 3 zetels minder zou hebben. Als voorbeeld dan.
lolquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef __dani het volgende:
dido: ik ga ook een broodje maken. een broodje pindakaas
rob: hmm, lekker. verwen jezelf.
idd, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef __dani het volgende:
volgens mij heeft menno van die hoektanden
Met Alderliefste en Liesbeth Listquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Volkomen off-topic:
scanman: Met wie heeft Shaffy ook alweer die nieuwe singel gemaakt?
Veel pleziertjes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef Coraatje het volgende:
ik ga der vandoor zo werken in een videotheek ,ik zal aan dido denken bij elke vampieren film die ik verhuur![]()
![]()
2 mannen en Joost...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat kun je wel zeggen, hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Volkomen off-topic:
scanman: Met wie heeft Shaffy ook alweer die nieuwe singel gemaakt?
Dat moest ik nou net ff wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef Rianne84 het volgende:
nathalie is nog tot dinsdag ongesteld, dat je t ff weet
Nee, toiletquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Sassefras het volgende:
ging roel de Dagboekkamer in?
Nee joh, geen Jan, Dodi dan maar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef BtheBest het volgende:
Volgens mij is het toch echt een kerel geweest.. denk dat ik Dido voortaan maar Jan noem![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_1.18.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, hij weet het niet...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Pinball het volgende:
Roel
Ik vraag me echt af of Rob nou weet dat Roel rookt of niet. Als ie het niet weet zal ie zich zó in de zeik genomen voelen![]()
Waarom denk je dat? Of heb je Rob nog gesproken vandaag?quote:
Omdat er dan sancties ofzo komen als iemand van de "rookpolitie" zoiets achterhoud.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Of heb je Rob nog gesproken vandaag?
Alleen als hij het ziet toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef TRiXeS het volgende:
Omdat er dan sancties ofzo komen als iemand van de "rookpolitie" zoiets achterhoud.
zeikwijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Tanja klaagt nu dat ze de hele week geen avondeten heeft. Wat er is, lust ze niet.
Ze heeft de rode kool en de ranzige spruitjes uit pot wél opgegeten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Tanja klaagt nu dat ze de hele week geen avondeten heeft. Wat er is, lust ze niet.
NIet normaal echt niet. En dat zegt ze dan tegen de mensen die op water en brood staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou ook zeuren, alleen heeft het in BB geen effect.quote:
misschien kan ze dat ook schenken aan een anderquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef Loedertje het volgende:
O Tanja gaat niet eten vanavond. Er zitten geen vitaminen in die potjes en ze krijgt het sowieso *d'r strot niet door* (er staat iets op het menu wat ze overduidelijk niet lust
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef kwakveense het volgende:
roel is pissig dat tanja haar eten niet op gaat eten...
"is echt niet radioactief ofzo hoor"
Had haar dan genomineerd sulquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Sealord het volgende:
en Roel ergert zich groen en geel aan Tanja
Zou ik ook zijn als ik alleen pindakaas en uien mag eten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef kwakveense het volgende:
roel is pissig dat tanja haar eten niet op gaat eten...
"is echt niet radioactief ofzo hoor"
dan had hij haar moeten nominerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Sealord het volgende:
en Roel ergert zich groen en geel aan Tanja
Ze zei dat zo'n kuipje wel heel erg weinig is, wat gewoon waar isquote:
ik ook...er had eenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik alleen pindakaas en uien mag eten.
Terwijl iemand anders wel lekkere dingen krijgt en laat het staan
tis beter als droog broodquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat zo'n kuipje wel heel erg weinig is, wat gewoon waar is
Ik denk dat het slaap isquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
huilt lieske of is het nog slaap in haar oogjes
![]()
![]()
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... (kuddegedrag)quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
had niet uitgemaakt als niemand anders het ook doet
Als er één schaap over de dam is ....quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
had niet uitgemaakt als niemand anders het ook doet
LOLquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... (kuddegedrag)
moet ie wel als eerste gevraagd worden ..wie weet volgende weekquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... (kuddegedrag)
over schapen gesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is ....
Man naar mijn hartquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is ....
Maar ze mag wel blij zijn dat ze iets heeft gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat zo'n kuipje wel heel erg weinig is, wat gewoon waar is
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef qo_ob het volgende:
[..]
over schapen gesproken
[[url=http://images5.theimagehosting.com/haar.th.JPG]afbeelding][/URL]
Hij, of iemand anders, had het donderdag moeten doen omdat de nominaties toen openlijk waren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
moet ie wel als eerste gevraagd worden ..wie weet volgende week
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef qo_ob het volgende:
[..]
over schapen gesproken
[[url=http://images5.theimagehosting.com/haar.th.JPG]afbeelding][/URL]
Tanja kan er komende week niet uit ze hadden die kamer gekocht dus daarom alleen al moest ze nog ff blijven ...helaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij, of iemand anders, had het donderdag moeten doen omdat de nominaties toen openlijk waren.
Dat was de laatste kans denk ik.
maar ze hebben toch van te voren in de dbk bekend moeten maken op wie ze zouden stemmen? ze zeiden in live-uitzending ook steeds 'ik heb op ... gestemd, omdat'quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij, of iemand anders, had het donderdag moeten doen omdat de nominaties toen openlijk waren.
Dat was de laatste kans denk ik.
Klopt. Hij kon het dus niet meer veranderen, maar hadgewoon in de dbk al Tanja moeten stemmen. Dan was dat later dus in de groep bekend geworden en had misschien gezorgd dat anderen ook Tanja durven stemmen de volgende keer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar ze hebben toch van te voren in de dbk bekend moeten maken op wie ze zouden stemmen? ze zeiden in live-uitzending ook steeds 'ik heb op ... gestemd, omdat'
dat alleen zou voor mij een reden zijn haar te nomineren Ondankbaar m..... eh meisjequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertikt het om de magnetron maaltijden te gaan eten en vertelt dat aan Ingrid (die het dus met brood en uien en pindakaas moet doen). Lekker tactvol Tanja
Of hij was zeker degene geweest die kan vertrekken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij kon het dus niet meer veranderen, maar hadgewoon in de dbk al Tanja moeten stemmen. Dan was dat later dus in de groep bekend geworden en had misschien gezorgd dat anderen ook Tanja durven stemmen de volgende keer.
dat was bij de proefnominatie toch?....quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij was zeker degene geweest die kan vertrekken.
Als ik me niet vergis is Rikkert de enige geweest die ooit Tanja genomineerd heeft.
En waar is Rikkert?![]()
Ik dacht dat hij ook op haar gestemd had met de gewone nominaties?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat was bij de proefnominatie toch?....
hij maakt een 'pannekoek' van brood, eerst brood nat maken, dan uitknijpen en in de pan gooien..quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef TRiXeS het volgende:
Wat is menno nou toch aan het doen?
Die poll is gefucked.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
Ben toch bang dat lieske donderdag vertrekt.
Ze staat er niet goed voor op de fok poll
De fok poll is gesloten aangezien er vannacht mee gekloot is. Lieske stond gisteravond laat nog ver bovenaan. In een paar uur tijd hadden Roel en Ralph er 150 stemmen bij en Lieske niets.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
en gisteren stond ze nog bovenaan, er kan dus nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
Bah, wat zielig van die gasten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll is gesloten aangezien er vannacht mee gekloot is. Lieske stond gisteravond laat nog ver bovenaan. In een paar uur tijd hadden Roel en Ralph er 150 stemmen bij en Lieske niets.
Die gaat vandaag gegarandeerd weer aan de sigarettenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Nog even een gunstige foto van Tanja
[afbeelding]
neeee, dank je geen blote chantal pleasequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef mazaru het volgende:
En waarom hebben hun nog zulk mooi weer dat ze bloot buiten kunnen zitten?![]()
mijn poll?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll is gesloten aangezien er vannacht mee gekloot is. Lieske stond gisteravond laat nog ver bovenaan. In een paar uur tijd hadden Roel en Ralph er 150 stemmen bij en Lieske niets.
denk het wel de douchequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef TRiXeS het volgende:
Denkt hier iemand dat Roel voor pakweg 18.00 nog een sigaretje gaat roken?
Ik wist ook niet wat ik hoordequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertikt het om de magnetron maaltijden te gaan eten en vertelt dat aan Ingrid (die het dus met brood en uien en pindakaas moet doen). Lekker tactvol Tanja
Ja zekerquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn poll?
Dus omdat Lieske bijna geen stemmen meer krijgt is er waarschijnlijk mee geknoeit
Dát zijn nou uien....quote:
Niet méér, ze hebben onbeperkt uien en brood toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef flugeltje het volgende:
Tanja, ik weet wel dat het niet lekker is, maar je hebt nog altijd méér dan de rest.
LOL!quote:
Als in zeer korte tijd Roel en Ralph ieder 150 stemmen erbij krijgen en Lieske niets... ja, dan is er idd mee geknoeid. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn poll?
Dus omdat Lieske bijna geen stemmen meer krijgt is er waarschijnlijk mee geknoeit
Nee, jam jam overheerlijke jam.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Wel GVD... Lieske is PINDAKAAS aan het eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gisteren ook, heb er nog een cap van geplaatst..quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Wel GVD... Lieske is PINDAKAAS aan het eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als in zeer korte tijd Roel en Ralph ieder 150 stemmen erbij krijgen en Lieske niets... ja, dan is er idd mee geknoeid. Lijkt me duidelijk.
Als ze werkelijk allergisch is voor pinda's dan kan ze straks lekker naar het ziekenhuis en krijgt ze daar etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, alle Lieske fans hebben gewoon al gestemd, en dus stijgen de overige 2 nogquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als in zeer korte tijd Roel en Ralph ieder 150 stemmen erbij krijgen en Lieske niets... ja, dan is er idd mee geknoeid. Lijkt me duidelijk.
Néé néé..... De jam die ze gehad heeft zat in van die kleine kuipjes. Wat ze nu op het laatste stukje pannekoek smeerde kwam regelrecht uit de pindakaaspot.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, jam jam overheerlijke jam.
Zou best wel eens een beschuitje met lieske willen eten.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk.... En toen de vorige keer Tanja van de laatste plaats in de populariteitspoll naar de eerste plaats ging met 150 stemmen in een uur tijd, toen was het ook echt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef D.Rose het volgende:
denk dat alleen Lieske-fans zoiets denken
Ik denk dat het nogal uitmaakt of de vraag is: wie gaat er uit vergeleken met wie gaat er niet uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voor
Poll
Wie gaat eruit volgende week?
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Day het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of Roel volgende week mag (en zal) zeggen wat zijn geheime opdracht was. En ook hoe de rest erop zal reageren, hij verdient er wel geld voor zichzelf mee en niet voor de groep.
Dat is geen populariteitspoll, maar een 'wie denk je dat eruit gaat' poll. Is dus wel wat anders. Bijna niemand denkt dat Roel eruit gaat, ook omdat BB duidelijke voorkeur voor hem heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voor
Poll
Wie gaat eruit volgende week?
Ralph [44.8%]
Lieske [42.6%]
Roel [12.7%]
Stemmen: 498
http://bigbrother5online.web-log.nl/?d=0
Is dat zo? Ik ben de opdracht al weer een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.
volgens mij niet, roel is alleen zijn geld kwijtquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.
nee hoor, Lieske hoeft er van mij niet uit, baal alleen van mijn pollquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... En toen de vorige keer Tanja van de laatste plaats in de populariteitspoll naar de eerste plaats ging met 150 stemmen in een uur tijd, toen was het ook echt natuurlijk![]()
Ik snap dat je lieske eruit wilt hebben (potentiele dader dus), maar een beetje logisch denken mag wel. Als 2 van de 3 genomineerden er 150 stemmen bij krijgen en de derde niets, dan hoef je toch echt geen lagere school te hebben gehad om je conclusie te kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |