lolquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef __dani het volgende:
dido: ik ga ook een broodje maken. een broodje pindakaas
rob: hmm, lekker. verwen jezelf.
idd, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef __dani het volgende:
volgens mij heeft menno van die hoektanden
Met Alderliefste en Liesbeth Listquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Volkomen off-topic:
scanman: Met wie heeft Shaffy ook alweer die nieuwe singel gemaakt?
Veel pleziertjes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef Coraatje het volgende:
ik ga der vandoor zo werken in een videotheek ,ik zal aan dido denken bij elke vampieren film die ik verhuur![]()
![]()
2 mannen en Joost...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Stel je voor dat Ralph eruit vliegt deze week. Dan hebben we dus nog maar 4 mannen tegen 7 vrouwen. De keer daarop zou Menno wel eens de klos kunnen zijn en er dan ook uitvliegen. Dan is het al 3 mannen tegen 7 vrouwen. Zal BB gaan ingrijpen??
Dat kun je wel zeggen, hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Volkomen off-topic:
scanman: Met wie heeft Shaffy ook alweer die nieuwe singel gemaakt?
Dat moest ik nou net ff wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef Rianne84 het volgende:
nathalie is nog tot dinsdag ongesteld, dat je t ff weet
Nee, toiletquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Sassefras het volgende:
ging roel de Dagboekkamer in?
Nee joh, geen Jan, Dodi dan maar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef BtheBest het volgende:
Volgens mij is het toch echt een kerel geweest.. denk dat ik Dido voortaan maar Jan noem![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_1.18.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, hij weet het niet...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Pinball het volgende:
Roel
Ik vraag me echt af of Rob nou weet dat Roel rookt of niet. Als ie het niet weet zal ie zich zó in de zeik genomen voelen![]()
Waarom denk je dat? Of heb je Rob nog gesproken vandaag?quote:
Omdat er dan sancties ofzo komen als iemand van de "rookpolitie" zoiets achterhoud.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Of heb je Rob nog gesproken vandaag?
Alleen als hij het ziet toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef TRiXeS het volgende:
Omdat er dan sancties ofzo komen als iemand van de "rookpolitie" zoiets achterhoud.
zeikwijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Tanja klaagt nu dat ze de hele week geen avondeten heeft. Wat er is, lust ze niet.
Ze heeft de rode kool en de ranzige spruitjes uit pot wél opgegeten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Tanja klaagt nu dat ze de hele week geen avondeten heeft. Wat er is, lust ze niet.
NIet normaal echt niet. En dat zegt ze dan tegen de mensen die op water en brood staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou ook zeuren, alleen heeft het in BB geen effect.quote:
misschien kan ze dat ook schenken aan een anderquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef Loedertje het volgende:
O Tanja gaat niet eten vanavond. Er zitten geen vitaminen in die potjes en ze krijgt het sowieso *d'r strot niet door* (er staat iets op het menu wat ze overduidelijk niet lust
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef kwakveense het volgende:
roel is pissig dat tanja haar eten niet op gaat eten...
"is echt niet radioactief ofzo hoor"
Had haar dan genomineerd sulquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Sealord het volgende:
en Roel ergert zich groen en geel aan Tanja
Zou ik ook zijn als ik alleen pindakaas en uien mag eten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef kwakveense het volgende:
roel is pissig dat tanja haar eten niet op gaat eten...
"is echt niet radioactief ofzo hoor"
dan had hij haar moeten nominerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Sealord het volgende:
en Roel ergert zich groen en geel aan Tanja
Ze zei dat zo'n kuipje wel heel erg weinig is, wat gewoon waar isquote:
ik ook...er had eenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik alleen pindakaas en uien mag eten.
Terwijl iemand anders wel lekkere dingen krijgt en laat het staan
tis beter als droog broodquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat zo'n kuipje wel heel erg weinig is, wat gewoon waar is
Ik denk dat het slaap isquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
huilt lieske of is het nog slaap in haar oogjes
![]()
![]()
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... (kuddegedrag)quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
had niet uitgemaakt als niemand anders het ook doet
Als er één schaap over de dam is ....quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
had niet uitgemaakt als niemand anders het ook doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |