lolquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef __dani het volgende:
dido: ik ga ook een broodje maken. een broodje pindakaas
rob: hmm, lekker. verwen jezelf.
idd, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef __dani het volgende:
volgens mij heeft menno van die hoektanden
Met Alderliefste en Liesbeth Listquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Volkomen off-topic:
scanman: Met wie heeft Shaffy ook alweer die nieuwe singel gemaakt?
Veel pleziertjes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef Coraatje het volgende:
ik ga der vandoor zo werken in een videotheek ,ik zal aan dido denken bij elke vampieren film die ik verhuur![]()
![]()
2 mannen en Joost...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Stel je voor dat Ralph eruit vliegt deze week. Dan hebben we dus nog maar 4 mannen tegen 7 vrouwen. De keer daarop zou Menno wel eens de klos kunnen zijn en er dan ook uitvliegen. Dan is het al 3 mannen tegen 7 vrouwen. Zal BB gaan ingrijpen??
Dat kun je wel zeggen, hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Volkomen off-topic:
scanman: Met wie heeft Shaffy ook alweer die nieuwe singel gemaakt?
Dat moest ik nou net ff wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef Rianne84 het volgende:
nathalie is nog tot dinsdag ongesteld, dat je t ff weet
Nee, toiletquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Sassefras het volgende:
ging roel de Dagboekkamer in?
Nee joh, geen Jan, Dodi dan maar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef BtheBest het volgende:
Volgens mij is het toch echt een kerel geweest.. denk dat ik Dido voortaan maar Jan noem![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_1.18.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, hij weet het niet...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Pinball het volgende:
Roel
Ik vraag me echt af of Rob nou weet dat Roel rookt of niet. Als ie het niet weet zal ie zich zó in de zeik genomen voelen![]()
Waarom denk je dat? Of heb je Rob nog gesproken vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |