LOLquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... (kuddegedrag)
moet ie wel als eerste gevraagd worden ..wie weet volgende weekquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... (kuddegedrag)
over schapen gesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is ....
Man naar mijn hartquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is ....
Maar ze mag wel blij zijn dat ze iets heeft gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat zo'n kuipje wel heel erg weinig is, wat gewoon waar is
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef qo_ob het volgende:
[..]
over schapen gesproken
[[url=http://images5.theimagehosting.com/haar.th.JPG]afbeelding][/URL]
Hij, of iemand anders, had het donderdag moeten doen omdat de nominaties toen openlijk waren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
moet ie wel als eerste gevraagd worden ..wie weet volgende week
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef qo_ob het volgende:
[..]
over schapen gesproken
[[url=http://images5.theimagehosting.com/haar.th.JPG]afbeelding][/URL]
Tanja kan er komende week niet uit ze hadden die kamer gekocht dus daarom alleen al moest ze nog ff blijven ...helaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij, of iemand anders, had het donderdag moeten doen omdat de nominaties toen openlijk waren.
Dat was de laatste kans denk ik.
maar ze hebben toch van te voren in de dbk bekend moeten maken op wie ze zouden stemmen? ze zeiden in live-uitzending ook steeds 'ik heb op ... gestemd, omdat'quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij, of iemand anders, had het donderdag moeten doen omdat de nominaties toen openlijk waren.
Dat was de laatste kans denk ik.
Klopt. Hij kon het dus niet meer veranderen, maar hadgewoon in de dbk al Tanja moeten stemmen. Dan was dat later dus in de groep bekend geworden en had misschien gezorgd dat anderen ook Tanja durven stemmen de volgende keer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar ze hebben toch van te voren in de dbk bekend moeten maken op wie ze zouden stemmen? ze zeiden in live-uitzending ook steeds 'ik heb op ... gestemd, omdat'
dat alleen zou voor mij een reden zijn haar te nomineren Ondankbaar m..... eh meisjequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertikt het om de magnetron maaltijden te gaan eten en vertelt dat aan Ingrid (die het dus met brood en uien en pindakaas moet doen). Lekker tactvol Tanja
Of hij was zeker degene geweest die kan vertrekken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij kon het dus niet meer veranderen, maar hadgewoon in de dbk al Tanja moeten stemmen. Dan was dat later dus in de groep bekend geworden en had misschien gezorgd dat anderen ook Tanja durven stemmen de volgende keer.
dat was bij de proefnominatie toch?....quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij was zeker degene geweest die kan vertrekken.
Als ik me niet vergis is Rikkert de enige geweest die ooit Tanja genomineerd heeft.
En waar is Rikkert?![]()
Ik dacht dat hij ook op haar gestemd had met de gewone nominaties?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat was bij de proefnominatie toch?....
hij maakt een 'pannekoek' van brood, eerst brood nat maken, dan uitknijpen en in de pan gooien..quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef TRiXeS het volgende:
Wat is menno nou toch aan het doen?
Die poll is gefucked.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
Ben toch bang dat lieske donderdag vertrekt.
Ze staat er niet goed voor op de fok poll
De fok poll is gesloten aangezien er vannacht mee gekloot is. Lieske stond gisteravond laat nog ver bovenaan. In een paar uur tijd hadden Roel en Ralph er 150 stemmen bij en Lieske niets.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
en gisteren stond ze nog bovenaan, er kan dus nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
Bah, wat zielig van die gasten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll is gesloten aangezien er vannacht mee gekloot is. Lieske stond gisteravond laat nog ver bovenaan. In een paar uur tijd hadden Roel en Ralph er 150 stemmen bij en Lieske niets.
Die gaat vandaag gegarandeerd weer aan de sigarettenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Nog even een gunstige foto van Tanja
[afbeelding]
neeee, dank je geen blote chantal pleasequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef mazaru het volgende:
En waarom hebben hun nog zulk mooi weer dat ze bloot buiten kunnen zitten?![]()
mijn poll?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll is gesloten aangezien er vannacht mee gekloot is. Lieske stond gisteravond laat nog ver bovenaan. In een paar uur tijd hadden Roel en Ralph er 150 stemmen bij en Lieske niets.
denk het wel de douchequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:07 schreef TRiXeS het volgende:
Denkt hier iemand dat Roel voor pakweg 18.00 nog een sigaretje gaat roken?
Ik wist ook niet wat ik hoordequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertikt het om de magnetron maaltijden te gaan eten en vertelt dat aan Ingrid (die het dus met brood en uien en pindakaas moet doen). Lekker tactvol Tanja
Ja zekerquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn poll?
Dus omdat Lieske bijna geen stemmen meer krijgt is er waarschijnlijk mee geknoeit
Dát zijn nou uien....quote:
Niet méér, ze hebben onbeperkt uien en brood toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef flugeltje het volgende:
Tanja, ik weet wel dat het niet lekker is, maar je hebt nog altijd méér dan de rest.
LOL!quote:
Als in zeer korte tijd Roel en Ralph ieder 150 stemmen erbij krijgen en Lieske niets... ja, dan is er idd mee geknoeid. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn poll?
Dus omdat Lieske bijna geen stemmen meer krijgt is er waarschijnlijk mee geknoeit
Nee, jam jam overheerlijke jam.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Wel GVD... Lieske is PINDAKAAS aan het eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gisteren ook, heb er nog een cap van geplaatst..quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Wel GVD... Lieske is PINDAKAAS aan het eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als in zeer korte tijd Roel en Ralph ieder 150 stemmen erbij krijgen en Lieske niets... ja, dan is er idd mee geknoeid. Lijkt me duidelijk.
Als ze werkelijk allergisch is voor pinda's dan kan ze straks lekker naar het ziekenhuis en krijgt ze daar etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, alle Lieske fans hebben gewoon al gestemd, en dus stijgen de overige 2 nogquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als in zeer korte tijd Roel en Ralph ieder 150 stemmen erbij krijgen en Lieske niets... ja, dan is er idd mee geknoeid. Lijkt me duidelijk.
Néé néé..... De jam die ze gehad heeft zat in van die kleine kuipjes. Wat ze nu op het laatste stukje pannekoek smeerde kwam regelrecht uit de pindakaaspot.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, jam jam overheerlijke jam.
Zou best wel eens een beschuitje met lieske willen eten.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk.... En toen de vorige keer Tanja van de laatste plaats in de populariteitspoll naar de eerste plaats ging met 150 stemmen in een uur tijd, toen was het ook echt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef D.Rose het volgende:
denk dat alleen Lieske-fans zoiets denken
Ik denk dat het nogal uitmaakt of de vraag is: wie gaat er uit vergeleken met wie gaat er niet uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voor
Poll
Wie gaat eruit volgende week?
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Day het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of Roel volgende week mag (en zal) zeggen wat zijn geheime opdracht was. En ook hoe de rest erop zal reageren, hij verdient er wel geld voor zichzelf mee en niet voor de groep.
Dat is geen populariteitspoll, maar een 'wie denk je dat eruit gaat' poll. Is dus wel wat anders. Bijna niemand denkt dat Roel eruit gaat, ook omdat BB duidelijke voorkeur voor hem heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voor
Poll
Wie gaat eruit volgende week?
Ralph [44.8%]
Lieske [42.6%]
Roel [12.7%]
Stemmen: 498
http://bigbrother5online.web-log.nl/?d=0
Is dat zo? Ik ben de opdracht al weer een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.
volgens mij niet, roel is alleen zijn geld kwijtquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |