Ik heb geen ervaring met credit cards enzo, maar ik gebruik het internet bankieren wel om acceptgiro's te betalen. Als ik nu een bedrag over zou maken naar je rekening, staat het er morgen op. Een dag dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef xlicious het volgende:
**** dat was snel :/, Rabobank had ik ook al in gedachte. Nu nog die vraag over internet bankieren
(Of is iemand het niet eens met skiczukie?)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:41 schreef skiczukie het volgende:
Rabobank.
Postbank is gewoon kut.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:48 schreef werty het volgende:
ING bank internetbankieren verwerkt langzamer (overboekingen tussen eigen rekeningen duren een dag). De rest heb ik geen ervaring mee.
Hier hebben we iets orgineelsquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef QyRoZ het volgende:
Fortis Bank.
En waarom is Fortis zo goed?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef QyRoZ het volgende:
Fortis Bank.
Hehehe.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Omdat ze mij elke maand loon geven.
En als je met Internetbankieren geld overmaakt op een andere postbank-rekening dan staat het op datzelfde moment ook op die rekening. Ik ben er eerlijk gezegd verbaasd over dat de Rabobank e.d. dat niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef Cybje het volgende:
Postbank is een stuk sneller geworden hoor. Als ik iets overmaak per girotel met als transactiedatum bijv. maandag, dan is het in de loop van maandag op me rabo rekening te vinden.
Ook bij de Rabobank is het zo dat geld naar een andere Rabo-rekening er meteen opstaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef qltel het volgende:
[..]
En als je met Internetbankieren geld overmaakt op een andere postbank-rekening dan staat het op datzelfde moment ook op die rekening. Ik ben er eerlijk gezegd verbaasd over dat de Rabobank e.d. dat niet voor elkaar krijgen.
Mi ligt dat meer aan paypall dan aan de rabo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef xlicious het volgende:
fok, internet bankieren is niet zo snel als ik dacht dus :/ najah fok! it, ik ga voor Rabobank, thx mensen, punkass SNS Bank.
Wat heeft spraakgebrek met een schriftelijke overboeking te maken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:02 schreef Nexxennium het volgende:
Nooit gedonder gehad bij SNS. Prima bank. xlicious, heb je soms een spraakgebrek ofzo? Misschien dat dat wat verklaart.
SNS Medewerker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Krush het volgende:
Dan hoef je nog niet het personeel vast te binden![]()
Wat wel minder tof is dat het aparte banken op zichzelf zijn. Dat kan wel weer lastig zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef Wombcat het volgende:
Rabobank is tof idd.
Dan moet je zorgen dat je een rekening bij de Bank of America krijgt, daar heeft Paypal namelijk hun eigen rekening lopen en dat is de enige methode om het daar zo snel te krijgen. Bij alle andere banken zal het altijd 2 tot 5 werkdagen duren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef xlicious het volgende:
Ik wil namelijk vaak geldl overmaken naar mijn Paypal account ik wil echt niet langer dan een uur wachten voordat het geld erop staat, (bij SNS duurt het dus 4 dagen, ALS ze geen administratieve fout maken).
Als ik geld overmaak naar Paypal maak ik geld over naar hun NEDERLANDSE bank die gevestigd is in Amsterdam! Weet alleen niet welke bank ze lid van zijn :/quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een rekening bij de Bank of America krijgt, daar heeft Paypal namelijk hun eigen rekening lopen en dat is de enige methode om het daar zo snel te krijgen. Bij alle andere banken zal het altijd 2 tot 5 werkdagen duren.
Ook hun bank in Amsterdam is van de Bank of America. Het zou in principe bij elke bank in NL even snel moeten gaan om daar iets op te storten, behalve dan bij de Postbank.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef xlicious het volgende:
[..]
Als ik geld overmaak naar Paypal maak ik geld over naar hun NEDERLANDSE bank die gevestigd is in Amsterdam! Weet alleen niet welke bank ze lid van zijn :/
Ja, de bank of america dus...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef xlicious het volgende:
[..]
Als ik geld overmaak naar Paypal maak ik geld over naar hun NEDERLANDSE bank die gevestigd is in Amsterdam! Weet alleen niet welke bank ze lid van zijn :/
Bij de Rabobank zijn ze veel klantvriendelijker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef Falco het volgende:
Rabobank en ABN Amro zijn de beste. Zit weinig verschil ook bij die twee.
Tsja...het blijft een bank door boeren opgericht natuurlijk, dus dan heb je een hele andere mentaliteit dan zo'n arrogante amsterdamse (ABN is toch Amsterdams?) bankquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef DaveM het volgende:
[..]
Bij de Rabobank zijn ze veel klantvriendelijker.
Dat moet de verklaring zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Tsja...het blijft een bank door boeren opgericht natuurlijk, dus dan heb je een hele andere mentaliteit dan zo'n arrogante amsterdamse (ABN is toch Amsterdams?) bank![]()
Algemene Bank Nederlandquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:52 schreef Plotinus het volgende:
Weet iemand trouwens of 'ABN Amro' en 'SNS' afkortingen zijn, en zoja waar ze voor staan?
Voor zover ik weet alleen Rotterdamse bank, geen handels. (ik hoor bij mijn ouders tenminste alleen maar rotterdamse bank, en die zijn alletwee iets na de fusie tussen de amsterdamse en rotterdamse bij de AMRO komen te werken)quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:57 schreef DaveM het volgende:
ROtterdamse Handels?bank.
Volgens mij klopt dit inderdaad. En ABN was een fusiebank tussen de Twentsche Handelsbank en de Nederlandsche Handelsmaatschappij (door Koning Willem I opgericht in 1824).quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:48 schreef frederik het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen Rotterdamse bank, geen handels. (ik hoor bij mijn ouders tenminste alleen maar rotterdamse bank, en die zijn alletwee iets na de fusie tussen de amsterdamse en rotterdamse bij de AMRO komen te werken)
Hoezo? Heb ik nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat wel minder tof is dat het aparte banken op zichzelf zijn. Dat kan wel weer lastig zijn.
Zo'n "boete" betaal je bij iedere bank. Helaesch. Die dingen kosten óók geldquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef xlicious het volgende:
Krijg je trouwens gratis zo'n fancy apparaatje dat nodig is bij het online inloggen op je bankrekening? (Bij het openen van een jeugdrekening bij Rabobank)
Want bij SNS Bank kost dat 12,95 volgens mij, of dat is alleen het "strafbedrag" die je moet betalen bij het verliezen van dat ding.
Het ligt aan de soort rekening die je hebt. Zo'n apparaatje is gratis bij een jongerenrekening, een studentenpakket of een totaalpakket.quote:
Klopt. Maar het ging hier om het 'vervangingsappaatje' (als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Het ligt aan de soort rekening die je hebt. Zo'n apparaatje is gratis bij een jongerenrekening, een studentenrekening of een totaalpakker.
Die zijn ook gratis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Klopt. Maar het ging hier om het 'vervangingsappaatje' (als ik me niet vergis).
Nou, eigenlijk vergis je je wel, want ik vroeg enkel hoeveel het kostte vervolgens maakte ik een opmerking over het prijs van zo'n apparaatje bij de SNS Bank maar ik dacht daarna dat dat alleen van toepassing was op een VERVANGINGquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Klopt. Maar het ging hier om het 'vervangingsappaatje' (als ik me niet vergis).
Bij de Rabo iig wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nóh waar? Bij ABN en SNS iig niet..
Officieel moet je er bij ABN Amro inderdaad 15 euro voor betalen, als je er eentje extra wil. Maar als je de servicelijn belt met de mededeling "hij doet het nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nóh waar? Bij ABN en SNS iig niet..
Je kunt hem inderdaad gewoon gratis krijgen als je als de oude "kapot" is. Ook krijg je nog wel eens een nieuwe als je iets laat wijzigen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:36 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Officieel moet je er bij ABN Amro inderdaad 15 euro voor betalen, als je er eentje extra wil. Maar als je de servicelijn belt met de mededeling "hij doet het niet", krijg je alsnog een nieuwe zónder kosten
Wellicht kun je er ook eentje oppikken bij een bankshop.
dat hebben ze tegenwoordig volgens mij bij al die bankenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Plotinus het volgende:
Je kunt zo'n beetje tegenwoordig alles online regelen bij de Rabo, zelfs kun je een internetspaaraccount krijgen die alleen via het internet te benaderen is en waarbij de rente hoger ligt dan bij een standaard spaarrekening.
Hier SNS. Werkt prima. Rabobank vinden ik en mijn hub zwaar K*T. Internet bankieren gaat snel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef xlicious het volgende:
Want bij SNS Bank kost dat 12,95 volgens mij, of dat is alleen het "strafbedrag" die je moet betalen bij het verliezen van dat ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |