Tja de belangrijkste mensen zijn weg he, de familie en echte vrienden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef Kos het volgende:
Ze zijn nu overgestapt van de B artiesten naar de C artiesten?
alleen jammer van de zangquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Nouk het volgende:
Oh sax is wel ff mooi.
Die kerel dumpte ze familie toch altijd als hij ze afgewerkt had ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja de belangrijkste mensen zijn weg he, de familie en echte vrienden....
En dan nog beweren dat Rita in de VS zo gevaarlijk isquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
maar zij moet ook weer ff haar orkaankracht spuien.
Dus ze zingt zelf gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef RoelerMF het volgende:
Rosetty?
Ik hoorde raggel tijdens die voorbereiding nog zo zeggen dat niet elke gek mocht optreden...
op paul de leeuw en dulfer na, en in het begin ook nog wat zangers ,valt het tegen kwa zangtalent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef RoelerMF het volgende:
Rosetty?
Ik hoorde raggel tijdens die voorbereiding nog zo zeggen dat niet elke gek mocht optreden...
En dat is dan nog zwak uitgedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
op paul de leeuw en dulfer na, en in het begin ook nog wat zangers ,valt het tegen kwa zangtalent.![]()
![]()
En nu van de Y naar de Z artiesten!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:10 schreef Kos het volgende:
O nu van de C naar de Y artiesten!!!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef ik_zeg_baco het volgende:
Eindelijk kwaliteit...
Beetje wel zo te horen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Kos het volgende:
Xander!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens kijken of hij weer zo'n Amsterdams accent gaat faken!
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiekquote:
en geheime zenderpiratenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiek
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiek
Ach als er bier was met unox worst voelde hij zich overal thuisquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef SoA-Holic het volgende:
ongekend dat het concert in r'dam wordt gehouden. Dr is maar 1 plek waar Dre zich thuis voelde, Mokum dus.
shit, keigemist dus...quote:
geweldig gitaarspel jammer inderdaad van dat kattengejank daar naast hem.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Karina het volgende:
Die gitaarsolo's vind ik wel vet, maar dat mens moet opsodemieteren.
Moet jij niet weer de volgende lyrics postenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja had dan weg gebleven... Het is nu al te laat... Het is te laat!
tong je bent ontspoortquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik wil Lisa Boray beter leren kennen.
Zo zijn de fans van Hazés dit gewentquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat op het einde van een concert altijd de betere artiesten kwamen, maar dit is echt TE erg voor woorden, wat een gebler.
Dat het slechte muziek is net als wat Hazés maaktequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef ik_zeg_baco het volgende:
Wat heeft dit met Hazes te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |