quote:
Kennelijk wel, aangezien die cover 1 van de 10 best verkochte singles ooit isquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Dirktator het volgende:
Daarom mijn (retorische) vraag: beste Guus, denk je nu echt dat je door mee te teren op het succes van Hazes, volksheld nummero 1, een ECHTE loopbaan in de muziek kunt opbouwen??
Ja en dan heb je gelijk een loopbaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien die cover 1 van de 10 best verkochte singles ooit is![]()
verpestte je je geloofwaardigheid, TSquote:Hazes, volksheld nummero 1
Ik ben geen Brabander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
Beetje trieste reactie van alle Brabanders hier. Maargoed, als de doelgroep van Guus Meeuwis zich aangevallen voelt, mag ze gerust terugslaan met loze kreten.
Beetje trieste actie van de volksbuurtpauper hier. Maargoed, als de doelgroep van André Hazes hier hun eigen 'held' hoog wil houden door andere prima zangers omlaag te praten, mag ze gerust een eind de lucht in blaten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
Beetje trieste reactie van alle Brabanders hier. Maargoed, als de doelgroep van Guus Meeuwis zich aangevallen voelt, mag ze gerust terugslaan met loze kreten.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
quote:
Triest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef Ronno het volgende:
[..]
Beetje trieste actie van de volksbuurtpauper hier. Maargoed, als de doelgroep van André Hazes hier hun eigen 'held' hoog wil houden door andere prima zangers omlaag te praten, mag ze gerust een eind de lucht in blaten.
Rood-Wit, Rood-Wit, Rood-Wit aan de bal! Dat is Emmen!quote:
Tyf een eind op met je Hazes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Dirktator het volgende:
Hazes, volksheld nummero 1,[/b]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Rood-Wit, Rood-Wit, Rood-Wit aan de bal! Dat is Emmen!
Zegt de man die vast en zeker successupporter is en z'n woonplaats niet in z'n profiel durft te zetten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Sfeer spanning en spektakel aan de Meerdijk!
Hoe kun je nou in godsnaam successupporter zijn van Emmen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegt de man die vast en zeker successupporter is en z'n woonplaats niet in z'n profiel durft te zetten.
Vriend van me heeft een interview met Jan van Dijk gehad, echt een goeie gast volgens hem...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegt de man die vast en zeker successupporter is en z'n woonplaats niet in z'n profiel durft te zetten.
Jij bent een successupporter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in godsnaam successupporter zijn van Emmen?
Ehm, ik ben helemaal geen supporter van Emmen, ik zie (of zag) altijd die geweldige reclamepotjes op Tv Drenthe, meer niet.quote:
Een aantal jaar geleden draaide Emmen standaard mee in de top. Ze hebben zelfs een paar keer de kans op promotie gehad. In een wedstrijd tegen Heerenveen, NEC en Excelsior.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in godsnaam successupporter zijn van Emmen?
Guus Meeuwis nam het nummer al 2 jaar voor de dood van Andre Hazes op, als eerbetoon voor Andre. Ik mag aannemen dat Andre Hazes hier toch wel van op de hoogte was en dat er van 'flink misbruik maken' geen sprake is geweest...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Dirktator het volgende:
Het toeval kwam Guus (zonder de zijnen) tegemoet: Andre Hazes stierf en daar zou maar eens flink misbruik van gemaakt moeten worden.
Jan v. Dijk is echt een goede kerel... nacompetitie zit er zeker in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een interview met Jan van Dijk gehad, echt een goeie gast volgens hem...
Dit jaar eindelijk weer nacompetitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |