quote:
Kennelijk wel, aangezien die cover 1 van de 10 best verkochte singles ooit isquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Dirktator het volgende:
Daarom mijn (retorische) vraag: beste Guus, denk je nu echt dat je door mee te teren op het succes van Hazes, volksheld nummero 1, een ECHTE loopbaan in de muziek kunt opbouwen??
Ja en dan heb je gelijk een loopbaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien die cover 1 van de 10 best verkochte singles ooit is![]()
verpestte je je geloofwaardigheid, TSquote:Hazes, volksheld nummero 1
Ik ben geen Brabander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
Beetje trieste reactie van alle Brabanders hier. Maargoed, als de doelgroep van Guus Meeuwis zich aangevallen voelt, mag ze gerust terugslaan met loze kreten.
Beetje trieste actie van de volksbuurtpauper hier. Maargoed, als de doelgroep van André Hazes hier hun eigen 'held' hoog wil houden door andere prima zangers omlaag te praten, mag ze gerust een eind de lucht in blaten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
Beetje trieste reactie van alle Brabanders hier. Maargoed, als de doelgroep van Guus Meeuwis zich aangevallen voelt, mag ze gerust terugslaan met loze kreten.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
quote:
Triest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef Ronno het volgende:
[..]
Beetje trieste actie van de volksbuurtpauper hier. Maargoed, als de doelgroep van André Hazes hier hun eigen 'held' hoog wil houden door andere prima zangers omlaag te praten, mag ze gerust een eind de lucht in blaten.
Rood-Wit, Rood-Wit, Rood-Wit aan de bal! Dat is Emmen!quote:
Tyf een eind op met je Hazes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Dirktator het volgende:
Hazes, volksheld nummero 1,[/b]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Rood-Wit, Rood-Wit, Rood-Wit aan de bal! Dat is Emmen!
Zegt de man die vast en zeker successupporter is en z'n woonplaats niet in z'n profiel durft te zetten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Sfeer spanning en spektakel aan de Meerdijk!
Hoe kun je nou in godsnaam successupporter zijn van Emmen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegt de man die vast en zeker successupporter is en z'n woonplaats niet in z'n profiel durft te zetten.
Vriend van me heeft een interview met Jan van Dijk gehad, echt een goeie gast volgens hem...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegt de man die vast en zeker successupporter is en z'n woonplaats niet in z'n profiel durft te zetten.
Jij bent een successupporter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in godsnaam successupporter zijn van Emmen?
Ehm, ik ben helemaal geen supporter van Emmen, ik zie (of zag) altijd die geweldige reclamepotjes op Tv Drenthe, meer niet.quote:
Een aantal jaar geleden draaide Emmen standaard mee in de top. Ze hebben zelfs een paar keer de kans op promotie gehad. In een wedstrijd tegen Heerenveen, NEC en Excelsior.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in godsnaam successupporter zijn van Emmen?
Guus Meeuwis nam het nummer al 2 jaar voor de dood van Andre Hazes op, als eerbetoon voor Andre. Ik mag aannemen dat Andre Hazes hier toch wel van op de hoogte was en dat er van 'flink misbruik maken' geen sprake is geweest...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Dirktator het volgende:
Het toeval kwam Guus (zonder de zijnen) tegemoet: Andre Hazes stierf en daar zou maar eens flink misbruik van gemaakt moeten worden.
Jan v. Dijk is echt een goede kerel... nacompetitie zit er zeker in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een interview met Jan van Dijk gehad, echt een goeie gast volgens hem...
Dit jaar eindelijk weer nacompetitie.
Only sing when you're winning....als je het nu nog niet snapt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:46 schreef Murray het volgende:
[..]
Ehm, ik ben helemaal geen supporter van Emmen, ik zie (of zag) altijd die geweldige reclamepotjes op Tv Drenthe, meer niet.
Okee, okee...van 'helpen de carriere van Guus opnieuw in gang te brengen' wel dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef Kauki het volgende:
[..]
Guus Meeuwis nam het nummer al 2 jaar voor de dood van Andre Hazes op, als eerbetoon voor Andre. Ik mag aannemen dat Andre Hazes hier toch wel van op de hoogte was en dat er van 'flink misbruik maken' geen sprake is geweest...
Haha, Youp van 't Hek mag van mij op een stek. Ik ben niet semi-intellectueel, ik ben intellectueel. Verder zal ik altijd door blijven gaan totdat ik klachtloos ben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef Metal_Mart het volgende:
Probeer je nu weer zo'n semi-intellectueel Youp van 't Hek statement te maken Dirktator? Net als in dat topic over Center Parcs. Mijn advies: stop ermee, het lukt je niet al te best.
Kansloos voetbaltopic? Hé het gaat over Emmen meid!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef Nouk het volgende:
Zit hier nou geen kansloos voetbaltopic van te maken!
Guus
[afbeelding]
Ja, ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:50 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Okee, okee...van 'helpen de carriere van Guus opnieuw in gang te brengen' wel dan?![]()
Precies. Dat mensen t daar nog over hebben zo'n clubje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kansloos voetbaltopic? Hé het gaat over Emmen meid!
Als jij nou nog niet snapt dat ik dat sfeer spanning en spektakel sarcastisch bedoelde dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Only sing when you're winning....als je het nu nog niet snapt weet ik het ook niet meer..
Ah rot op, die van de Boogie Bar is veel erger!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Als jij nou nog niet snapt dat ik dat sfeer spanning en spektakel sarcastisch bedoelde dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb igg altijd erg moeten lachen om dat spotje.
Die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah rot op, die van de Boogie Bar is veel erger!
Boogie boogie boogie boogie boogie bar!
Voor goede topics ben je sowieso bij FOK! aan 't verkeerde adres.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef mordradead het volgende:
slecht topic
Boogie Bar is kut, ik gung altied hen Twins, veul gezelliger!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah rot op, die van de Boogie Bar is veel erger!
Boogie boogie boogie boogie boogie bar!
Whehe...Twins!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Boogie Bar is kut, ik gung altied hen Twins, veul gezelliger!
Ach, who cares, over niet al te lange tijd doet hij vast mee aan "Dancing with the Stars", de dumpplaats van mislukte carrieres van BN'ers, en weet niemand meer wie hij is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
guus is ook geen brabander
guus is een limburger die graag brabander wil zijn
Inge de Bruijn is helegaar geen mislukte BN-er joh.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ach, who cares, over niet al te lange tijd doet hij vast mee aan "Dancing with the Stars", de dumpplaats van mislukte carrieres van BN'ers, en weet niemand meer wie hij is.![]()
Inge, wel man... Die is alleen maar de meest succesvolste sportster van Nederland...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inge de Bruijn is helegaar geen mislukte BN-er joh.
Ik weet niet wat ik in dit topic doe , maar als ik die foto bekijk zie ik een 35 (ofzo) jarige Daniel Radcliffe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef Nouk het volgende:
Zit hier nou geen kansloos voetbaltopic van te maken!
Guus
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:15 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik in dit topic doe , maar als ik die foto bekijk zie ik een 35 (ofzo) jarige Daniel Radcliffe. zie ik een enorme kutkick
GSquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef Dirktator het volgende:
Zoeen kudt-kicque.
Idd gaan binnenkort naar zijn concertquote:
sowey orrigineel zeg! helemaal zelf bedacht?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd gaan binnenkort naar zijn concert
* Martijn_77 start Brabant in![]()
Ik ookquote:
Het kofschip, wat doe je???quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:18 schreef mitchell88 het volgende:
Ondertussen rijdt Guus in een Mercedes en jij niet
Mijn droom in het leven, een Mercedes rijden en het levenslied verkondigen in menig studentenkroegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:18 schreef mitchell88 het volgende:
Ondertussen rijd Guus in een Mercedes en jij niet
Dat weten we pas wanneer ie een voltooid deelwoord schrijft héquote:
Ook nog eens?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
guus is ook geen brabander
guus is een limburger die graag brabander wil zijn
inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef JufJoop het volgende:
Guus was geweldig net!!!!!
GRANDIOOS CONCERT, en Rowwen Hčze maakte het compleet![]()
Zeker!!! Heb nu onwijze koppijn.. wahhaha, prima vermaakt!quote:
Limburg & Bestel mar idd.. tsja, echt knallers! Ik vond die stewards wel erg streng, we mochten niet eens van de tribune's af en we moesten steeds bij het middenveld wegblijven.. tsss.. desondanks een erg geslaagd feestje!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:40 schreef Henk_Telefoon het volgende:
was ook op het concert vandaag (weliswaar aant werk, maar was er toch) .. Vond het erg leuk, alleen leek wel of hetpubliek extra opleefde toen Rowwen heze kwam, dat is dus beetje jammer richting Guus Meeuwis,.. Mijn hoogtepunt van 't concert was toch wel het liedje "wees maar niet bang" mijn favo nummer van d'n Guus ..
TS, je kunt hem een sukkel vinden of niet, trek jij eerst maar eens een stadion vol met 45.000 uitzinnige mensen, dan pas verder oordelen over anderen .. iedereen heeft zijn kwaliteiten, de jouwe is schijnbaar jaloers zijn !!!
Wij probeerden nog wel om op het veld te komen, maarjah, dat ging dus niet echt lukken, onze kaarten hadden we voor vak FF, ergens achteraan. Maar we stonden gewoon aan de rechterkant van het podium ergens, aande schaduwkant van het stadion.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:45 schreef Frankie79 het volgende:
Ja, waren erg streng, naast ons mocht iemand niet eens op de nek van de ander zitten![]()
Concert was erg tof![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |