werken voor geld ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
Denk je dus een gezellig avondje te planne met allemaal maatjes, dus vraag iedereen over msn en bijna iedereen zegt nee ik kan niet... Waarom niet? ja ik heb geen geld.
VERDOMME 2 mensen die maar mee willen en die WEL geld ervoor over hebben damn sloebers ga eens werken voor geld![]()
![]()
dit neem ik natuurlijk terugquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
werken voor geld ?
Het leven is duur man. Men je weet toch. Die maatjes zijn tenminste slim, niet stappe als ze geen geld hebben in plaats van die sloebers die nix hebben en toch gaan stappen en schulden gaan creeren. PAUPERZ ZIJN HET!
Hou je bek, ik ben ook armquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
Denk je dus een gezellig avondje te planne met allemaal maatjes, dus vraag iedereen over msn en bijna iedereen zegt nee ik kan niet... Waarom niet? ja ik heb geen geld.
VERDOMME 2 mensen die maar mee willen en die WEL geld ervoor over hebben damn sloebers ga eens werken voor geld![]()
![]()
UpUpDownLeftRightABSelectquote:
Inderdaad, dat is het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
UpUpDownLeftRightABSelect
Is dit niet voor level select van Sonic 3?
Waar het ook van is, het past niet in het kadertje op het forum.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Indien ik een keer mijn bankpasje vergeet of echt geen geld heb dan betalen mijn vrienden. En dat doe ik ook als zij een keer geen geld bij zich hebben. Ook indien we uit gaan eten en het 200+ euro betreft. Daar zijn het vrienden voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
![]()
Ja ik betaal ook voor iedereen eigenlijk teveel eigenlijk, maar het moet niet van 1 kant komenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Indien ik een keer mijn bankpasje vergeet of echt geen geld heb dan betalen mijn vrienden. En dat doe ik ook als zij een keer geen geld bij zich hebben. Ook indien we uit gaan eten en het 200+ euro betreft. Daar zijn het vrienden voor.
Welk spel dan?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is het niet.
Cheaterquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
"Interessant".quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik werk me dood, maar ik heb ook geen geld, loon komt over een paar dagen.
Niet! Jullie zijn te kort.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En hij verneukt idd de lay...
Het gaat niet om de lengte maar het gaat erom wat je ermee doet..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Niet! Jullie zijn te kort.
Dat zit wel snor, me dunkt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar het gaat erom wat je ermee doet..
mjah dat is vorige maand ook de laatste keer voor me geweest aangezien ik er al 4 jaar doorheen zit. Ook arme sloeber nu maarja ga idd baan zoeken en werken voor me geld:) zow hoort het gewoon!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef jeloo het volgende:
maar de stufi is weer binnen \o/
Je kunt ook lenen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Stievus het volgende:
[..]
mjah dat is vorige maand ook de laatste keer voor me geweest aangezien ik er al 4 jaar doorheen zit. Ook arme sloeber nu maarja ga idd baan zoeken en werken voor me geld:) zow hoort het gewoon!
whehe idd, zo deed ik het ook altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als jij jezelf een vriend noemt betaal jij toch?
Jij wil een avondje uit, het is niet zo dat ze jou bellen!
Ik vermoed ook dat die 'maatjes' wat leuks gaan doen met andere mensen die niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die vermoed dat het geld in dit geval geen probleem is voor deze 'maatjes'?
Lenen betekent opzich .. of je werkt te weinig, of je geeft teveel geld uit ..quote:
Mooi beschrevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef i-spy24 het volgende:
Die gasten die jij tegenkomt en zeggen dat ze geen geld hebben zijn wel vaak die mooi weer praters
die begin van de maand altijd "als man vd wereld rondlopen" en hun geld uitgeven aan alles wat maar nieuws is en dan klagen dat ze geen geld meer hebben voor de gewone sociale dingen.
Dat heet dus de verkeerde keuzes maken. Je moet het zo zien:
" nieuw klokje? " Dan kopen we die want.. " ik moet patsen tegen m'n matties " en dat het geld om te eten erbij inschiet, ach...dan lenen we toch wat? Of dan klagen we dat we het zo moeilijk hebben..
Er is 1 regel: Dure uitjes is een luxe! Geen eerste vereiste! Maar ja maakt dat maar eens wijs aan de meeste verwende nono's die liever die reclame spot na willen doen: " image is eveything "
(je kent die toch wel van die actionhero die in films de een na andere boef tot gort slaat met zijn karate-acts en tijdens de premiere een blikje 7Up naar zijn hoofd krijgt gegooid door fans en dat mist?)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:46 schreef 3rdStrike het volgende:
Misschien hebben ze geen zin om met jou te gaan stappen maar kunnen ze geen goeie smoes bedenken.
Ja, maar daar zijn toch geen chickies? Je gaat ook op stap om olijke popkes te versieren toch? Ik wel iig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom moet je persé uitgaan?
Nodig je maten uit bij jou thuis, of bij hun thuis.
Lap dat geld, koop een krat of 2 of 3 bier, snacks, chips, en klaar ben je.
Goedkoper, ook leuk, dvd huren, computers aansluiten op netwerkje, gamen.
Ook sociaal, en leuk.
Ok, niet in een pauper tent waar mensen normaal heengaan.
Bij mooi weer elk 4 euro meer lappen en lekker bbq'en![]()
ben je gay ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook sociaal, en leuk.
Dit is natuurlijk iets VOOR het uitgaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook sociaal, en leuk.
Ik ben gotdulle arm!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
![]()
Thanks god voor types zoals jij, dat geeft nog een beetje humor enzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn toch geen chickies? Je gaat ook op stap om olijke popkes te versieren toch? Ik wel iig.
Er moet geneukt worden in het weekend idd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn toch geen chickies? Je gaat ook op stap om olijke popkes te versieren toch? Ik wel iig.
Begrijp je hierdoor dan niet dat ze je gewoon niet leuk genoeg vinden??quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef jiigg het volgende:
ja maar dan zeg ik ga je morgen nog wel stappen? ja tuurlijk man zeggen ze dan![]()
Idd. Mijn vrouw is ook een stuk jongen dan ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
Nou....uit ervaring weet ik dat die jonge chickies je als oudere interessanter vinden dan hun stoere *nep* bling bling leeftijdsgenoten,zeker omdat ze vinden dat je ze tenminste als een jonge vrouw behandeld in plaats van dat gestuntel van hun mannelijke leeftijdsgenoten Voor jou zijn ze natuurlijk helemaal geweldig als die hun mond...afijn laat maar
![]()
Of van die sloebers die in de kroeg staan en:quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
werken voor geld ?
Het leven is duur man. Men je weet toch. Die maatjes zijn tenminste slim, niet stappe als ze geen geld hebben in plaats van die sloebers die nix hebben en toch gaan stappen en schulden gaan creeren. PAUPERZ ZIJN HET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |