werken voor geld ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
Denk je dus een gezellig avondje te planne met allemaal maatjes, dus vraag iedereen over msn en bijna iedereen zegt nee ik kan niet... Waarom niet? ja ik heb geen geld.
VERDOMME 2 mensen die maar mee willen en die WEL geld ervoor over hebben damn sloebers ga eens werken voor geld![]()
![]()
dit neem ik natuurlijk terugquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
werken voor geld ?
Het leven is duur man. Men je weet toch. Die maatjes zijn tenminste slim, niet stappe als ze geen geld hebben in plaats van die sloebers die nix hebben en toch gaan stappen en schulden gaan creeren. PAUPERZ ZIJN HET!
Hou je bek, ik ben ook armquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
Denk je dus een gezellig avondje te planne met allemaal maatjes, dus vraag iedereen over msn en bijna iedereen zegt nee ik kan niet... Waarom niet? ja ik heb geen geld.
VERDOMME 2 mensen die maar mee willen en die WEL geld ervoor over hebben damn sloebers ga eens werken voor geld![]()
![]()
UpUpDownLeftRightABSelectquote:
Inderdaad, dat is het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
UpUpDownLeftRightABSelect
Is dit niet voor level select van Sonic 3?
Waar het ook van is, het past niet in het kadertje op het forum.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
UpUpDownLeftRightABSelect
Is dit niet voor level select van Sonic 3?
Indien ik een keer mijn bankpasje vergeet of echt geen geld heb dan betalen mijn vrienden. En dat doe ik ook als zij een keer geen geld bij zich hebben. Ook indien we uit gaan eten en het 200+ euro betreft. Daar zijn het vrienden voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef jiigg het volgende:
OK
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |