Internet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:13 schreef thefunny het volgende:
Ik verveel me dood hier. Op mn werk. Iedereen is vrij, het is dus dodelijk rustig hier. Mn enige trouwe maatje is mn radio..
Nee, dan weten ze aan wie ze vragen moeten stellenquote:
Dat zou gezeik zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan weten ze aan wie ze vragen moeten stellen
Ach, ook gewoon slaanquote:
Als opwarmer voor volgend jaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je fulltime gaan verbouwen
Hai Godt.quote:
En internet natuurlijk, en fokquote:
De lol is al weer overquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hai Godt.![]()
Loont het de moeite om ook even in singles te komen kijken?![]()
Aanstelsterquote:
allo!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef melismay het volgende:
Ik heb echt klote geslapen, dus ik vind dat ik dat mag...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef nixxx het volgende:
[..]moet je niet zo lang blijven fokken
Daar lag het niet eens aan, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef nixxx het volgende:
[..]moet je niet zo lang blijven fokken
Wellesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar lag het niet eens aan, dus dat telt niet
Lag er een vreemde vent in je bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar lag het niet eens aan, dus dat telt niet
Roddels, dat moeten we hebben!quote:
ik weet niet waartoe je allemaal in staat bent hequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
Hahaha, nee hoor...
Jammer voor al die mannen in arnhemquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Nou tot dat duidelijk niet dus
Je doet iets niet goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Nou tot dat duidelijk niet dus
Het blijkt, ik ben meer beste vriendinnenmateriaalquote:
Het zusjequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Het blijkt, ik ben meer beste vriendinnenmateriaal
Ik wou net posten dat dat toch wel te eng werd voor ons SC-ersquote:
Hoe voelt dat nou om opeens een hele rij broertjes te hebben?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om opeens een hele rij broertjes te hebben?![]()
Wil je ook een hele rij broertjes?quote:
quote:
En zusjesquote:
Ik heb ook maar 1 broertje, en die is ook meeeeeeer dan genoeg, maar aangenomen broertjes en zusjes zijn altijd liever denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft maar 1 broertje en is maar 1x broer van. Meer dan genoeg
oh niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:30 schreef melismay het volgende:
[..]
En zusjes
Het is hartsikke gezellig hoor, maar daar doelde ik niet echt op ofzo
Doorgaans zijn dat juist probleemkinderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 broertje, en die is ook meeeeeeer dan genoeg, maar aangenomen broertjes en zusjes zijn altijd liever denk ik
mijn echte broertje is ook best liev hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 broertje, en die is ook meeeeeeer dan genoeg, maar aangenomen broertjes en zusjes zijn altijd liever denk ik
Nee, eigenlijk nietquote:
Ahhhh, mag ik je adopteren!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:36 schreef Wolkje het volgende:
[..]
mijn echte broertje is ook best liev hoor![]()
maar ik heb toch altijd ook nog een zus(je) willen hebben.
Ah, je hebt m'n mail dus ontvangen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef Pheno het volgende:
Eerste cursist voor de nieuwe cursus heeft zich aangemeld. Ik moet dat ding nu rap af maken
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, je hebt m'n mail dus ontvangen.![]()
Eind volgende weekquote:
Nee hoor zusje, ik ben er nog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
Wat een heerlijke stilte... Rust....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor zusje, ik ben er nog.![]()
als of ik niet wakker benquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
AH, hier zitten jullie: WAKKER WORDEN!
Welnee, het was een zoen op je wang, zoals broers dat bij zusjes doen.quote:
Bah, mijn broertje zoent me nooit...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, het was een zoen op je wang, zoals broers dat bij zusjes doen.![]()
Ik ben geheel nuchter op dit moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Bah, mijn broertje zoent me nooit...
Alleen als ie dronken is...
Daarom klopt er ook helemaal niks van!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben geheel nuchter op dit moment.![]()
Waarom zo wantrouwend? Probeer ik een liefhebbende broer te zijn is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom klopt er ook helemaal niks van!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zo wantrouwend? Probeer ik een liefhebbende broer te zijn is het weer niet goed.![]()
Daar kun je niets aandoen, totdat wij allemaal overleden zijn zul jij broertjes hebben.quote:
Je mag de mijne wel hebben hoor.........quote:
Thanx Godtquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
Als zelfs je eigen broer je niet wil zoenen![]()
Prachtig he zo'n forum?quote:
Thanx! Doeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, nu ben ik er wel vandoor en kan Melis van de rust gaan genieten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef nixxx het volgende:
Zo de stroom doet het weer aan de andere kant van het huis... waar het kabelmodem staat![]()
Aardlek had uitgeschakeld, wij alle stekkers los in die helft van het huis.. nog steeds..kreeg ik tien minuten geleden een briljant idee.. het geisertje onder de wasbak... die waren we vergeten.. en ja hoor
Maar goed dat we nog niet begonnen waren de diepvries leeg te etenquote:
Hahaha, inderdaad, vaak is het wel te lossen inderdaad door gewoon de oorzaak te zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar goed dat we nog niet begonnen waren de diepvries leeg te eten
Ja, maar de schuldige waren we dus even vergeten..... tsja.. en nu weer aan het werkquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef melismay het volgende:
Eerst zoeken op stekkers toch? Daarna heb je inderdaad een probleem
steek melis niet aanquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dat zal wel meevallen, dit is gewoon totaal niet belangrijk, komt wel weer goed
En ik deed het net ook bijna jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Alles
aan
jou
is
belangrijk
voor
ons
Ik zou er bijna van gaan kotsen
Of " Ja, we gaan wel trouwen, maar dat maakt ons nog niet verloofdquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:21 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dat zou een mooie zijn ja
"Nee hoor, ik ga niet trouwen"
Voor mn sletjes altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:04 schreef melismay het volgende:
Hhahahaha, je bent zo heerlijk complimenteus
Hahaha, ja preciesquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Of " Ja, we gaan wel trouwen, maar dat maakt ons nog niet verloofd"
Je kan alles ontkennen als je dat wil hequote:
Welterustenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor mn sletjes altijd
Ik ga weer even proberen te slapen zo
Wacht maar niet op de mail, moet even mijn woorde zorgvuldig kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor mn sletjes altijd
Ik ga weer even proberen te slapen zo
Luxemburg -> Clervauxquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest van het weekend: even de twee verlofdagen invullen (Dus een beetje op internet zoeken naar een leuk uitje). En Donkey Konga natuurlijk
Een daguitje, eerst effe trouwen, dan de rest van de dag wat leuks doen. De dag erop natuurlijk ookquote:
Hoeft niet perséquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
Dus je zoekt een hotel in de buurt van waar je trouwt
In ieder geval niet midden in de stad neequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:31 schreef melismay het volgende:
Ja, gewoon leuk hotelletje? In mooie omgeving ofzo?
Alleen ga je inderdaad nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef melismay het volgende:
Ik ga dat zeker in de gaten houden, ik moet iemand vinden die met mij naar dat soort dingen toe wil... Alleen ga je niet zo snel, maar ik wil het wel eigenlijk
Waarom niet? Als het goed is praat je niet tijdens de voorstellingquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef melismay het volgende:
Ik ga dat zeker in de gaten houden, ik moet iemand vinden die met mij naar dat soort dingen toe wil... Alleen ga je niet zo snel, maar ik wil het wel eigenlijk
Stiekem af en toe woordjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het goed is praat je niet tijdens de voorstelling
Dat is misschien leuker, maar ik zie geen reden om niet te gaan in je eentje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stiekem af en toe woordje
En je wil delen of het leuk was![]()
Ratpack?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen ga je inderdaad niet![]()
Zaterdag zit ik were bij de Ratpack
Volgende week vrijdag JayK![]()
![]()
![]()
Omdat ik het als een avondje uit zie en niet als iets wat ik zo even tussendoor doe.... daarom wil ik dat inderdaad met iemand delenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is misschien leuker, maar ik zie geen reden om niet te gaan in je eentje.
Ik zag het ook altijd als avondje uit hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik het als een avondje uit zie en niet als iets wat ik zo even tussendoor doe.... daarom wil ik dat inderdaad met iemand delen
Damn, ik heb echt een vriendje nodig![]()
Hahaha, nee zonder gein, is het een revival ofzo?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nee zonder gein, is het een revival ofzo?
Deed jij dat wel dan? Ik doe het ook niet hoor in mijn eentje naar zoiets toe gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is misschien leuker, maar ik zie geen reden om niet te gaan in je eentje.
6 andere gasten die die liedjes doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nee zonder gein, is het een revival ofzo?
Buitenlands idee of Nederlands idee?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
6 andere gasten die die liedjes doen
Nederlands geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Buitenlands idee of Nederlands idee?
Ik ben benieuwd wie t doen namelijk, vind Ratpack op zijn tijd eigenijk erg leuke muziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nederlands geloof ik
ben mee gevraagd
Vriend van me vind het leuk ik ga mee
Waarom niet. Op vakantie deed ik ook hoor. Omdat je alleen zou zijn moet je ook maar als kluizenaar leven?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed jij dat wel dan? Ik doe het ook niet hoor in mijn eentje naar zoiets toe gaan.
ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie t doen namelijk, vind Ratpack op zijn tijd eigenijk erg leuke muziek
Dan horen we wel hoe het wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd
hou ook wel van de muziek
Kijken of ze het een beetje leuk doen
Alleen op vakantie gaan doe ik wel ja. Maar alleen naar het theater of zelfs naar de bioscoop, nog nooit gedaan echt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet. Op vakantie deed ik ook hoor. Omdat je alleen zou zijn moet je ook maar als kluizenaar leven?
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan doe ik wel ja. Maar alleen naar het theater of zelfs naar de bioscoop, nog nooit gedaan echt.
Ik wil wel met je mee naar X-Men 3 hoor !quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ik vermoed dat ik volgend jaar voor een paar films weer lekker alleen ga: Transformers, X-Men 3
Films die _arual_ niet kunnen boeien. Maar ik wil ze wel zien
1 van de weinige comic films waar ik naar toe ben geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee naar X-Men 3 hoor !
Het kan natuurlijk wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ik vermoed dat ik volgend jaar voor een paar films weer lekker alleen ga: Transformers, X-Men 3
Films die _arual_ niet kunnen boeien. Maar ik wil ze wel zien
Ik vond Spiderman 2 leuker dan deel 1... Veel meer lose ends en ik kan niet wachten op het volgende deel dus eigenijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 van de weinige comic films waar ik naar toe ben geweest
Hulk heb ik nog niet gezien (niet echt boeiend), Spiderman 1 vond ik tegenvallen, dus 2 ook nog niet gezien. F4 heb ik op schijf staanmoet ik nog zien. Sinds die vloed van comicfilms kwam is de kwaliteit
X-men volgt ook niet geheel de comics, maar het is zeker te pruimen. Hopelijk begint de Phoenix saga in deel 3, de hint op het einde van deel 2 was zooooo overduidelijk.
Dat kan. Ik ben niet zo'n op-de-bank-dvd-kijk-typequote:
Ik kom niet verder dan een stuk of 100 dvd's.quote:
Ik ga zo vaak alleen ergens naar toe. Ik probeer wel eens vrienden mee te krijgen maar die durven haast dit gat niet te verlaten. Dus daar gaat onze eenzame cowboy Breetai weer op pad. Je moet toch iets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen op vakantie gaan doe ik wel ja. Maar alleen naar het theater of zelfs naar de bioscoop, nog nooit gedaan echt.
Ik tel ze als 1 hoor, anders moet ik nog mijn best gaan doen ook om te tellenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Tellen boxen als 1 of tellen alle dvd's dan los?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak alleen ergens naar toe. Ik probeer wel eens vrienden mee te krijgen maar die durven haast dit gat niet te verlaten. Dus daar gaat onze eenzame cowboy Breetai weer op pad. Je moet toch iets.
Ook al op m'n uppie naar festivals geweest en dat soort happenings. Vanavond blijf ik waarschijnlijk thuis. Het kan me ff niks meer schelen op dit moment.
Hahaha, dan heb ik er 63, anders heb ik er 99quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik tel ze als 1 hoor, anders moet ik nog mijn best gaan doen ook om te tellen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef melismay het volgende:
Mijn portemonnaie geeft het geld uit aan camera en duikenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef melismay het volgende:
Zover ben ik nog niet, maar dat komt omdat mijn portemonnee het niet toelaat
Schat, ik heb jou pas 3 maanden gevondenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]HALLO!
![]()
Ik heb alleen bijna nooit geld, dat is een beetje jammer
Ik ben echt verslaafd aan Dvd's en boekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn portemonnaie geeft het geld uit aan camera en duiken
- duikuitrusting
- duikcursssen
- duiklevensverzekering mocheten er tot 6 debielen gek gnoeg zijn om met me mee te duiken
- duikgeld, om mezelf actief divemaster te noemen. En dan duik je een jaar niet meer
quote:Bruce die een plechtige belofte doet..
--------------------------------------------------------------------------------
Te vinden door Op disc 1, selecteer in het menu Bonusmateriaal het aquariumsymbool onderaan. Druk nu op pijltje naar links waardoor een groen visje oplicht. Druk nu op enter en je hoort een kort audiofragment met Bruce.
Een kort filmfragmentje met Dory en Nemo.
--------------------------------------------------------------------------------
Te vinden door Op disc 1, selecteer onderaan het menu het pijltje om een menustap terug te gaan. Druk nu op pijltje naar beneden waardoor een groen visje oplicht. Druk nu op enter en je ziet het 9 seconden durende filmfragmentje.
Nog een grappig filmfragmentje met Dory en Bruce
Te vinden door Op disc 1, ga naar het menu van Visuele Toelichting. Selecteer het aquariumsymbool onderaan het menu, druk dan op pijltje naar boven. Een groen visje licht op. Druk nu op enter en je ziet het 17 seconden durende filmfragment.
Bruce die je vertelt dat er helemaal niks te vinden is op deze plaats.
Te vinden door Op disc 1, ga naar het menu Index visuele toelichting. Selecteer de optie 'alles spelen' en druk dan op pijltje naar links waardoor een groen visje oplicht. Druk nu op enter en je hoort een kort audiofragment met Bruce. Eenzelfde fragment is ook te vinden onder het Set-up menu. Selecteer hierop Talen en druk dan op pijltje naar links. Wederom licht een groen visje op, druk op enter en je hoort Bruce.
Bruce legt je uit hoe het virtuele aquarium werkt.
Te vinden door Op disc 1, ga naar het menu van Virtuele Aqauria. Selecteer nu de laatste menuoptie Zanderig Koraalrif en druk dan op pijltje naar beneden. Een groen visje licht op. Druk nu op enter en je hoort de uitleg van Bruce.
Reclamespot voor de Aquascum 2003
Te vinden door Op disc 2, in het menu Bonusmateriaal selecteer je de pijl onderaan waarmee je kunt terugkeren naar het hoofdmenu. Druk op het pijltje naar onder en er zal bovenaan een groen visje oplichten. Druk nu op enter voor het 34 seconden durende
reclamefilmpje.
Dory die probeert zich uit je TV scherm te bevrijden.
Te vinden door Op disc 2, navigeer naar het menu Achter de schermen. Selecteer op dit menu het pijltje om een menustap terug te keren en druk op pijltje naar rechts. Een groen visje licht op, druk nu op enter en je ziet het 9 seconden durende filmfragment.
Dory ziet zoogdieren zitten aan de andere kant van de TV.
Te vinden door Op disc 2, selecteer De encyclopedie van meester Ray. Op deze pagina selecteer je de pijl om weer een menustap terug te gaan en je drukt dan op pijltje naar onderen. Een groen visje licht op, druk nu op enter en je ziet het 9 seconden durende filmpje.
Ik heb al mijn films al minimaal 2 keer gezien en sommigen en veel en veel vakerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga dat niet redden zoveel DVDs
De meeste films kijk ik ook niet 2x ofzo, ik zie het nut er niet van in
Ja daar heb ik er 3 of 4 van, die moet ik nog steeds een keer kijken, maar dat komt er elke keer niet van...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn films die ik toch een keer of 6 per jaar kijk. Andere heb ik nog nooit gezien al heb ik de dvd.
Boekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan Dvd's en boeken
Nee, ik ga ze checkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan Dvd's en boeken
Trouwens wist je dat er op de dvd van Nemo heel veel EasterEggs zitten?
[..]
Die box heb ik dus pas gekochtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik moet LotR nog op dvd bekijken
Ik heb alleen de extras van deel 1 gezien, de rest moet nog
In de bios vind ik een film toch altijd leuker, alleen degene die ik gemist heb huur ik
Ik heb in de bios genoten. 1 van de weinige films die ik 2x in de bios heb gezienquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Die box heb ik dus pas gekochtGa er nog wel een keer voor zitten, maar ik ken geloof ik niemand die het ook leuk vind, dus dat word een keer alleen kijken
Ja dat vertelde je jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in de bios genoten. 1 van de weinige films die ik 2x in de bios heb gezien
Met als toetje deel 3 in Wellington, waar er een bioscoop is gemaakt voor de film. Nazgul op het dak, heerlijke zitplaatsen (leren fauteuil). Ik zou het zo weer doen
Ik kijk wel mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Die box heb ik dus pas gekochtGa er nog wel een keer voor zitten, maar ik ken geloof ik niemand die het ook leuk vind, dus dat word een keer alleen kijken
Ik was bij de mediamarkt aan het kijken naar die beamer opstelling, lijkt me heeel cool om zo die films te kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk wel mee hoor
Die films zijn zo ongelovelijk goed![]()
* marc is nogal jaloers nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in de bios genoten. 1 van de weinige films die ik 2x in de bios heb gezien
Met als toetje deel 3 in Wellington, waar er een bioscoop is gemaakt voor de film. Nazgul op het dak, heerlijke zitplaatsen (leren fauteuil). Ik zou het zo weer doen
Vandaar de pijnlijke herinneringen dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
Ik ga naar het eerste deel met mijn vader, het tweede ook, de derde was ie pleite...
3 maanden pas, zijn we nog maar zo pril?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat, ik heb jou pas 3 maanden gevonden
We spraken pas eind juni af, dus inderdaad het lijkt al veel langer, maar dat is het helemaal nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
3 maanden pas, zijn we nog maar zo pril?het lijkt al veel langer.
Yup, de derde heb ik samen met mijn nichtje gekeken en dat was gezellig hoor, maar daarom wil ik eigenlijk het liefst alle drie de delen nog een keer kijken met iemand die ik wel lief vindquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar de pijnlijke herinneringen dus
Ooit....maar goed, ik mag niet in clichees pratenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, de derde heb ik samen met mijn nichtje gekeken en dat was gezellig hoor, maar daarom wil ik eigenlijk het liefst alle drie de delen nog een keer kijken met iemand die ik wel lief vind
Ik zou alleen niet alle 3 de delen op 1 dag kijken, dus je zal ook nog een extra avond plan moeten hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, de derde heb ik samen met mijn nichtje gekeken en dat was gezellig hoor, maar daarom wil ik eigenlijk het liefst alle drie de delen nog een keer kijken met iemand die ik wel lief vind
Potverdorie zegquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
[..]
We spraken pas eind juni af, dus inderdaad het lijkt al veel langer, maar dat is het helemaal niet
Downloaden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een stuk of 100 dvd's.
En ik download nog wel eens iets![]()
Dat zijn dingen die ik niet bewaar, dan is het gezien is weg (de meeste dan). Vind ik het echt goed koop ik het origineel wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Downloaden?
Dan zit ik over de 1000 gok ik![]()
Ik geef de laatste tijd idd ook alles weg wat ik heb gezienquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik niet bewaar, dan is het gezien is weg (de meeste dan). Vind ik het echt goed koop ik het origineel wel.
Ik zou je toch niet gelovenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit....maar goed, ik mag niet in clichees praten
weet ikquote:
Ik ben wel eens naar zo'n klein theater geweest, deed mijn vriendin toen mee... Was inderdaad echt superleukquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Potverdorie zegDe tijd lijkt te vliegen met jou. Gelukkig doet dat het niet echt
Zeg, ik zat te bedenken he. Hier in Utrecht zijn op zich best veel low-budget theater dingen te bezoeken. Moeten we ons maar eens wat meer in verdiepen. Wel amateuristisch allemaal, maar dat is ook leuk![]()
Oh, je moet ook echt eens mee naar DOX. Dat is echt vet
We moeten iig naar een toneelvoorstelling, cabaret, een pop concert. Moet voor mn opleiding heh.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar zo'n klein theater geweest, deed mijn vriendin toen mee... Was inderdaad echt superleukDaar moeten we inderdaad maar eens mee aan de gang gaan ja, zie ik je ook eens een keer
Ik brand het al niet eens meer, tenzij iemand het hebben wil .....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik geef de laatste tijd idd ook alles weg wat ik heb gezien
Precies, het is ook echt verschrikkelijk allemaal dat je dat moet doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
We moeten iig naar een toneelvoorstelling, cabaret, een pop concert. Moet voor mn opleiding heh.
Verder hoop ik dat je mime heel erg leuk vindt, want daar moet ik ook heen. Serieusquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Precies, het is ook echt verschrikkelijk allemaal dat je dat moet doen![]()
't schijnt leuk te zijn en zo niet, dan kan je er mooi een lekkere sarcastische recensie over schrijven....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat je mime heel erg leuk vindt, want daar moet ik ook heen. Serieus
Mooi, hoef ik daar ook niet in m'n eentje heen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef melismay het volgende:
[..]
't schijnt leuk te zijn en zo niet, dan kan je er mooi een lekkere sarcastische recensie over schrijven....
Die recensies kun je mooi in Godt's topic kwijt dan
Je hoeft nergens in je eentje heen, je hoeft het alleen maar te vragenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik daar ook niet in m'n eentje heen.
Dat is wel een goed idee.
Ik voel me nog helemaal verrrot van m'n kobudo examen en het drinken daarna. Gisteren nuchter geblevn in de stad maar dat werd ook weer te laat. Eerst mezelf weer ff fit voelen.quote:
Kan ook zeer ok zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:36 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik voel me nog helemaal verrrot van m'n kobudo examen en het drinken daarna. Gisteren nuchter geblevn in de stad maar dat werd ook weer te laat. Eerst mezelf weer ff fit voelen.
Misschien dat het tegen 01:00u weer gaat en dan zie ik wel. Ik denk dat ik zo na het eten op de bank crash en verdomd weinig meer doe.
Wat een kutopleiding.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
We moeten iig naar een toneelvoorstelling, cabaret, een pop concert. Moet voor mn opleiding heh.
Yeah. Bier, weed en vrouwen. Random order.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:07 schreef QyRoZ het volgende:
Weekend. Jeej.
Ja het is echt walgelijk dat we van die toffe stomme dingen moeten doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een kutopleiding.
Ik zou iets anders gaan doen als ik jou was.
Euhm, nee. Hoewel.. Ik heb wel een vrouw tot mn beschikking dit weekendquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Yeah. Bier, weed en vrouwen. Random order.
Ik wist wel dat jij zou happen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Euhm, nee. Hoewel.. Ik heb wel een vrouw tot mn beschikking dit weekend
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Euhm, nee. Hoewel.. Ik heb wel een vrouw tot mn beschikking dit weekend
Nou, gewoon. Doortypen, kreng!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:12 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Hoe kan ik nu je mail beantwoorden als je me elke keer afleidt met zulke opmerkingen
Ligt eraan he. Ik zou zeggen: "Ja, DOH".quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook bier in huis, maar ik weet niet of dat wel zo verstandig voor mij is![]()
Ik ben al de hele week ziek en nog niet echt beter. Dus. I don't knowquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Ik zou zeggen: "Ja, DOH".
Mietje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week ziek en nog niet echt beter. Dus. I don't know![]()
Het bier roept je. Hoor je dat niet?quote:
Mannen en bier. Moet ik dat echt uitleggen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Mn huisgenoot wilde me gister ook al aan het bier hebben, wat is dat toch met jullie
Nou dan. Steek een lekkerrrrrrrrrr sigaretje op. Rook wat moed naar binnen, loop op je gemakje naar de koelkast, en zie! Alle biertjes blij!quote:
Wanneer gaan we weer bier drinken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Mn huisgenoot wilde me gister ook al aan het bier hebben, wat is dat toch met jullie
Bier drinken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Vandaag heb ik ook al dingen te doen. Morgen verzin ik die wel.
Is dat niet al van een aantal topics terugquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Copycat, ik wil je tieten ziennnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!
En terecht, dat geeft vast minder gezeik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:17 schreef melismay het volgende:
OMG Twist!!! Dat duurt niet lang meer voor jij lesbo wordt
Ja he?! Ik wil echt dat ik nu ineens lebo wordquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En terecht, dat geeft vast minder gezeik.
Ik heb ze gezien. Gecamoufleerd, maar toch.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Copycat, ik wil je tieten ziennnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!
quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet al van een aantal topics terug![]()
als we nou allebei gaan transformeren tot lesbo's vannacht dan gaan we wel een heel leuk weekend tegemoedquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja he?! Ik wil echt dat ik nu ineens lebo word
Verstandig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En terecht, dat geeft vast minder gezeik.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als we nou allebei gaan transformeren tot lesbo's vannacht dan gaan we wel een heel leuk weekend tegemoed
Als je het niet meer snapt, dan horen we het wel he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
De ontwikkelingen gaan hier wel razend snel zeg.![]()
Ik geloof dat ik het helemaal snap, maar misschien ben ik daarom wel zo geschokt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je het niet meer snapt, dan horen we het wel he.
Ik begrijp dat het voor jou best even schrikken is als je beseft dat je iets snapt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het helemaal snap, maar misschien ben ik daarom wel zo geschokt.![]()
Ja, kan er ook niks aan doen dat Onze Lieve Heer me maar weinig verstand heeft meegegeven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou best even schrikken is als je beseft dat je iets snapt.
Ik verzin nog wel wat spannende verhalen hoor en anders breng ik een griezelfilm meequote:
Wat is er lief aan die gast?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, kan er ook niks aan doen dat Onze Lieve Heer me maar weinig verstand heeft meegegeven.![]()
Goeie vraag, als hij lief was geweest dan zag m'n leven er nu iets anders uit.quote:
Die ontwikkelingen zag ik weken geleden al . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
De ontwikkelingen gaan hier wel razend snel zeg.![]()
Je hebt zo waar mijn rotsvaste geloof in God onderuitgehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Dat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |