Internet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:13 schreef thefunny het volgende:
Ik verveel me dood hier. Op mn werk. Iedereen is vrij, het is dus dodelijk rustig hier. Mn enige trouwe maatje is mn radio..
Nee, dan weten ze aan wie ze vragen moeten stellenquote:
Dat zou gezeik zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan weten ze aan wie ze vragen moeten stellen
Ach, ook gewoon slaanquote:
Als opwarmer voor volgend jaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je fulltime gaan verbouwen
Hai Godt.quote:
En internet natuurlijk, en fokquote:
De lol is al weer overquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hai Godt.![]()
Loont het de moeite om ook even in singles te komen kijken?![]()
Aanstelsterquote:
allo!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef melismay het volgende:
Ik heb echt klote geslapen, dus ik vind dat ik dat mag...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef nixxx het volgende:
[..]moet je niet zo lang blijven fokken
Daar lag het niet eens aan, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef nixxx het volgende:
[..]moet je niet zo lang blijven fokken
Wellesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar lag het niet eens aan, dus dat telt niet
Lag er een vreemde vent in je bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar lag het niet eens aan, dus dat telt niet
Roddels, dat moeten we hebben!quote:
ik weet niet waartoe je allemaal in staat bent hequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
Hahaha, nee hoor...
Jammer voor al die mannen in arnhemquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Nou tot dat duidelijk niet dus
Je doet iets niet goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Nou tot dat duidelijk niet dus
Het blijkt, ik ben meer beste vriendinnenmateriaalquote:
Het zusjequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Het blijkt, ik ben meer beste vriendinnenmateriaal
Ik wou net posten dat dat toch wel te eng werd voor ons SC-ersquote:
Hoe voelt dat nou om opeens een hele rij broertjes te hebben?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om opeens een hele rij broertjes te hebben?![]()
Wil je ook een hele rij broertjes?quote:
quote:
En zusjesquote:
Ik heb ook maar 1 broertje, en die is ook meeeeeeer dan genoeg, maar aangenomen broertjes en zusjes zijn altijd liever denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft maar 1 broertje en is maar 1x broer van. Meer dan genoeg
oh niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:30 schreef melismay het volgende:
[..]
En zusjes
Het is hartsikke gezellig hoor, maar daar doelde ik niet echt op ofzo
Doorgaans zijn dat juist probleemkinderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 broertje, en die is ook meeeeeeer dan genoeg, maar aangenomen broertjes en zusjes zijn altijd liever denk ik
mijn echte broertje is ook best liev hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 broertje, en die is ook meeeeeeer dan genoeg, maar aangenomen broertjes en zusjes zijn altijd liever denk ik
Nee, eigenlijk nietquote:
Ahhhh, mag ik je adopteren!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:36 schreef Wolkje het volgende:
[..]
mijn echte broertje is ook best liev hoor![]()
maar ik heb toch altijd ook nog een zus(je) willen hebben.
Ah, je hebt m'n mail dus ontvangen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef Pheno het volgende:
Eerste cursist voor de nieuwe cursus heeft zich aangemeld. Ik moet dat ding nu rap af maken
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, je hebt m'n mail dus ontvangen.![]()
Eind volgende weekquote:
Nee hoor zusje, ik ben er nog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
Wat een heerlijke stilte... Rust....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor zusje, ik ben er nog.![]()
als of ik niet wakker benquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
AH, hier zitten jullie: WAKKER WORDEN!
Welnee, het was een zoen op je wang, zoals broers dat bij zusjes doen.quote:
Bah, mijn broertje zoent me nooit...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, het was een zoen op je wang, zoals broers dat bij zusjes doen.![]()
Ik ben geheel nuchter op dit moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Bah, mijn broertje zoent me nooit...
Alleen als ie dronken is...
Daarom klopt er ook helemaal niks van!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben geheel nuchter op dit moment.![]()
Waarom zo wantrouwend? Probeer ik een liefhebbende broer te zijn is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom klopt er ook helemaal niks van!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zo wantrouwend? Probeer ik een liefhebbende broer te zijn is het weer niet goed.![]()
Daar kun je niets aandoen, totdat wij allemaal overleden zijn zul jij broertjes hebben.quote:
Je mag de mijne wel hebben hoor.........quote:
Thanx Godtquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
Als zelfs je eigen broer je niet wil zoenen![]()
Prachtig he zo'n forum?quote:
Thanx! Doeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, nu ben ik er wel vandoor en kan Melis van de rust gaan genieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |