Zou ik dan mijn eigen topic krijgen in het forum van speedfreak?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
dikke kans zoveel capabele kandidaten zullen er wel niet zijn.
hoewel Meki het ook wel goed zou doen.
Teveel democratie is ook niet goed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt mij een stuk democratischer dan een monarchie.
Helaas denken ook op dat punt Nederlanders heel anders dan ik![]()
Combinatie van de MP en Koningin waarbij je de monarchie dus kunt afschaffen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De vraag is en blijft wat voor bevoegdheden die president dan krijgt.
Je mag in ieder geval in het oh zo spannende fok! crew (quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zou ik dan mijn eigen topic krijgen in het forum van speedfreak?
En jouw posts deleten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je mag in ieder geval in het oh zo spannende fok! crew () forum komen!
Pff had je die dan nog niet eens?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar gaat het communistische ideaal (alweer)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1127365277801.html
daar mogen ze dan wel eens mee opschieten, met eerlijke natuurlijk
Jaa..is toch leuk..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Daar sta je inderdaad wel alleen mee in Nederland denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Combinatie van de MP en Koningin waarbij je de monarchie dus kunt afschaffen.
Is zo, maar de macht van de Koningin zit me toch niet lekker.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef du_ke het volgende:
Teveel democratie is ook niet goed.
Nu het toch over mij gaat .. waarom zie je mij als soort van centrist richting rechts? Ik zie mezelf iets rechtser aangezien ik economisch behoorlijk wat rechtser ben dan een centrist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jaa..is toch leuk..![]()
Je bent een soortement verrader voor SF1
Ik ben ook voor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar sta je inderdaad wel alleen mee in Nederland denk ik.
De SP is toch ook tegen de monarchiequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef du_ke het volgende:
Daar sta je inderdaad wel alleen mee in Nederland denk ik.
Die quote raden jullie nooit.quote:Als er goede moslims zijn, dan zijn er ook goede nazi's. Laten we wel consequent wezen.
Je hebt wel gelijk... maar ik zie je ook worstelen met konservatief-liberalisme en dat zijn typische d'66-worstelingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nu het toch over mij gaat .. waarom zie je mij als soort van centrist richting rechts? Ik zie mezelf iets rechtser aangezien ik economisch behoorlijk wat rechtser ben dan een centrist.
Ach je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:42 schreef Maerycke het volgende:
Dat schiet op zeg! Daar ga je het wel mee redden...
Koninginnedag is best leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach je moet ergens beginnen![]()
Ik begrijp niet zo goed waarom Nederlanders zo'n waarde hechten aan de monarchie. Of wil iedereen graag de roddels over die mensen lezen en koninginnedag vieren
Presidentsdag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:43 schreef du_ke het volgende:
Ik vind de nostalgie altijd wel erg ok. En zonder koninginnedag zou ik ook niet willen (is het je wel eens opgevallen dat het bijna altijd 1 van de eerste mooie dagen van het jaar is?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |