Was in deel 1 toch ook met Bart? Wel erg grappig iddquote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Hoe kan het toch dat de bij het publiek MEEST populaire mensen bij de bewoners zo slecht liggen?
vals mens probeerde haar gewoon aan het huilen te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef Marrije het volgende:
Wrijf het er maar in Chantal.
Ja klopt niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:17 schreef Jojogirl het volgende:
6x Lieske en 0x Tanja? Zijn ze gek geworden daar?
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef jessie het volgende:
Van mij mag RoelLieske er uit
En wat een stel triestelingen. Niemand op Chantal, niemand op Tanja, niemand op Rob. Daar zitten ze steeds over te vitten. Zwakkelingen
en ik zou ook bijna geloven dat ze het meentquote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
das wel weer lief van Tanja
een pak rammel bedoel je?!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Falco het volgende:
Applausje voor Tanja!
Nee hoor, elke sigaret die je niet rookt is een hapje lucht voor je kind meer. Het is niet alsof je stopt met eten of een andere dringende levensbehoefte.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Tanja mag ik meedoen. Terecht dat ze niet mee mag doen, volgens mij is dat idd slecht ineens stoppen als je ineens moet stoppen zo op t eind van die zwangerschap
![]()
nee dus dat word smullenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Blue Thunder het volgende:
Telt een asbak uitlikken niet mee?
de zeug heeft niks te verliezen... als ze het niet volhoudt, heeft zij niet te lijden onder het rantsoen "want de stress die dat met zich meebrengt is slecht voor de baby".quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
TANJA
![]()
Wat een kutwijf is het ook he? NOT
Zonde van mijn geld, ik heb een zapknopquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft hier iemand zijn TV uit het raam gegooid omdat Tanja niet genomineerd is???
yep goed hoor, ze moeten gewoon allemaal haar voorbeeld volgen en niemand rokenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Apie74 het volgende:
toch netjes van Tanja
Ik ga NU voor jou een weekban aanvragen. Wat ben jij een achterlijke irritante mongeaul!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
----------------------![]()
TANJA
![]()
---------------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....................................................................................................................................................
bijna jaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft hier iemand zijn TV uit het raam gegooid omdat Tanja niet genomineerd is???
Kijk jij welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
TANJA
![]()
Wat een kutwijf is het ook he? NOT
Ik kreeg hem niet van de wand afquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik baalde potverdikke dat ralph nog die derde stem kreeg... Anders had Menno erbij gezeten en dat had het een stuk gemakkelijker gemaakt. maar toch ben ik blij dat Ralph nog maar drie stemmen kreeg... nu nog erin blijven...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef BB-King het volgende:
VERDOMME... 3 toppers zijn genomineerd!!
Terwijl sommige nietsnutten er weer onderuit komen...
Wat zei ze dan? Was ze echt sneller dan de rest?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk jij wel
Het was duidelijk dat Tanja al wist wat de opdracht was, ze zei het zelfs.![]()
Die trol wordt gecoached door de regie.
Ik ben benieuwd of je dat ook nog vindt als ze vannacht peuken uit de asbak staat te vissenquote:
lef en bewondering heb ik pas als ze het een week volhoudt.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Apie74 het volgende:
als Tanja nu meedoet dan toont ze wel lef!
Volgens mij zei Tanja ook al voor Bridget dat de opdracht om 12 uur begint.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ja echt doorgestoken kaart !!! Dit KAN niet... zij wist hiervan en kreeg opdracht dit te roepen...
Deed ze alleen NET iets te vroeg......
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Lolalala het volgende:
Nee Tanja zei toch niet dat ze het wist? Ze zei "jij weet het al" tegen Bridget.
Ja dat zei ze, niet dat Tanja zelf al wist wat het was...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Lolalala het volgende:
Nee Tanja zei toch niet dat ze het wist? Ze zei "jij weet het al" tegen Bridget.
Niet nodig, al gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik ga NU voor jou een weekban aanvragen. Wat ben jij een achterlijke irritante mongeaul!
dat was het nietquote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk jij wel
Het was duidelijk dat Tanja al wist wat de opdracht was, ze zei het zelfs.![]()
Die trol wordt gecoached door de regie.
Boehoequote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap het ook totaal niet, iedereen zeikt op Tanja, zeker na dat gedoe gisteren...en NIEMAND nomineert Tanja. Dat is toch op z'n minst gezegd VREEMD
Dat was al eerder gezegdquote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zei Tanja ook al voor Bridget dat de opdracht om 12 uur begint.
Ze wist het al.![]()
![]()
Huh? wat bedoel jij?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boehoe
Stel je voor dat BB stopt
Dat kan niet, ze moeten wel met hun kop op tv
TANJA!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef eborn het volgende:
Haha, iemand krijgt de geheime missie om stiekem door te roken
Welnee.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef Sassefras het volgende:
nou zo erg was het toch niet??
Vast wel..quote:
ok dan..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee.
Maar ik meld even dat ik het gezien heb.
What's new?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij klopte het niet wat Ruud zei
Er verandert dus niets ....Oprotten met haarquote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef Dynabite het volgende:
we zien dus heel de week een depri Tanja op bed![]()
ik denk dat ze haar niet mogen dwingen(= extra stress) nu kiest ze er zelf voor ok ze wilde Roel helpen niet Chantal of dido denk ik maar goedquote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef Zhenar het volgende:
WTF?!![]()
Eerst is Tanja niet verkiesbaar als rookstopper, "want de stress is schadelijk voor de baby"
Vervolgens kiest Tanja vrijwillig om te stoppen en is alles prima...
...WAAROM KON ZE DAN NIET IN DE EERSTE INSTANTIE REEDS VERKIESBAAR ZIJN?!??!?!???
Dat hele "medische advies" slaat dus nergens op.
...
Oh, iemand moet stiekem doorroken.
Da's dus Tanja.
Geez...![]()
Jammer dat de niet-rokers het niet van hen moeten overnemen...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef D.Rose het volgende:
jammer dat niet iedereen voor straf moet stoppen
Ik denk het juist wel. Dit is haar steuntje in de rug die ze nodig had. Ik heb respect voor haar keuze!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef Flyduck het volgende:
Denk niet dat ze echt doorheeft hoe zwaar het wordt.. is gewoon in een opwelling zonder er verder bij na te denken..
Dá's nog zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat zij constant gestuurd wordt door BB.
mwah.. als je mijn eerdere posts over de zeug gelezen had, zou je deze nog redelijk normaal vindenquote:
Bij de vorige mocht ze ook meedoen, maar dat trok ze niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef zalmsalade het volgende:
dat was het nietze vroeg of ze mee mocht doen want bij vorige weekopdrachten mocht ze dat niet
Als ze onderling (inclusief Tanja) uitmaakten wie er zou stoppen met roken zou ze toch ook niet "gedwongen" zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat ze haar niet mogen dwingen(= extra stress) nu kiest ze er zelf voor ok ze wilde Roel helpen niet Chantal of dido denk ik maar goed
Hummie wil een Emmy. Of zo'n gouden putdeksel. Hoe heet dat ook weer?quote:
Ze riep het iets te vroeg waardoor het zo overduidelijk dubieus is !quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de vorige mocht ze ook meedoen, maar dat trok ze niet.
Kom op zeg, dit is duidelijk opgezet.
De hele week wordt ze met een peuk in haar muil op TV vertoond en nu wil ze opeens stoppen.
Dat moralistische kut-Talpa.
Dat hadden we zonder BB nooit geweten.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Falco het volgende:
60 originele hits voor maar ¤ 14,99!!!
ja misschien wel maar nu kon ze kiezen en anders zou ze als zwak neer gezet zijn als ze niet zelf zegt ik stop welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ze onderling (inclusief Tanja) uitmaakten wie er zou stoppen met roken zou ze toch ook niet "gedwongen" zijn?
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef teamlead het volgende:
Mooi: oproep aan alle streamers....... Gaan we in ploegendienst werken?
*wijst naar signaturequote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef AnTjUh het volgende:
klote nominaties zeg
de 3 populairste gaan dr aan
bah
voor wie moet ik nu gaan bellen dan??
Gouden asbakquote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hummie wil een Emmy. Of zo'n gouden putdeksel. Hoe heet dat ook weer?
Het gaat vast leuke beelden opleveren.. en fijne irritatiesquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de vorige mocht ze ook meedoen, maar dat trok ze niet.
Kom op zeg, dit is duidelijk opgezet.
De hele week wordt ze met een peuk in haar muil op TV vertoond en nu wil ze opeens stoppen.
Dat moralistische kut-Talpa.
Oh... my... GOD!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Falco het volgende:
60 originele hits voor maar ¤ 14,99!!!
http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera5.htmlquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef Lolalala het volgende:
Weet niemand de link waar je straks verder kan kijken na de tv uitzending?
Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook echt furieus.. dit is doorgestoken kaart.......quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef AnTjUh het volgende:
klote nominaties zeg
de 3 populairste gaan dr aan
bah
voor wie moet ik nu gaan bellen dan??
Reden van Ralph was dan ook prima. Zei precies waar het op stond.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Menno is ook een echt vals mennaetje zeg. Hij wist dat Ralph veel stemmen zou krijgen, dus moest hij ervoor zorgen dat 1 ander persoon in ieder geval meer stemmen zou hebben dan hijzelf. Daarom heeft hij duidelijk op Lieske gestemd.
Menno kan het best goed vinden met Lieske, dat hebben we op de streams kunnen zien. Deze stem was puur tactisch,.
Zo voelt het wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Klazieke doorgestoken-kaart-uitzending.
eens!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
wat een grote smoelen allemaal en niemand die tanja nomineert...
walgelijk die joost...eerst de grootst mogelijke teringmuil dat hij tanja nomineert en nu paktie weer ralph met een motivatie die erop wijst dat hij hoopt in nathalie d'r broekje te mogen
TERINGHYPOCRIETEN!
hoop dat ze volgende week de salmiakknotsen voor een maand verbieden!
wehehehe wat een wantrouwigheidquote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Klazieke doorgestoken-kaart-uitzending.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef cpcpb het volgende:
mijn gynaecoloog heeft mij uitgelegd dat het onmogelijk is dat stress zoveel invloed heeft voor de baby.
(mijn dochter loopt 3 weken achter in groei.. en ik heb een paar keer gevraagd (aan meerdere artsen) of dat door de stress kan komen (ik ben bedreigd door een bewoner op mijn werk.. )
ik heb geen idee of het klopt, maar volgens is het eerder de bedoeling om tanja te vriend te houden..
Nee hoor, dit is ziek. Doodziek.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Psssst! Het is "klassieke"!!!
Dat zijn de streams, ik bedoel je kan via inet de studio bekijken, meer interviews etc.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
nee, als ze tactisch gestemd zouden hebben, hadden ze allemaal op ROEL gestemdquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Menno is ook een echt vals mennaetje zeg. Hij wist dat Ralph veel stemmen zou krijgen, dus moest hij ervoor zorgen dat 1 ander persoon in ieder geval meer stemmen zou hebben dan hijzelf. Daarom heeft hij duidelijk op Lieske gestemd.
Menno kan het best goed vinden met Lieske, dat hebben we op de streams kunnen zien. Deze stem was puur tactisch,.
Het vervolg van de studio uitzending zeg maarquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef Lolalala het volgende:
Weet niemand de link waar je straks verder kan kijken na de tv uitzending?
ja er wonen mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische klachten..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Wonen er mensen op jouw werk?!
er staan er sowieso 3 genomineerd elke week [ voorlopig althans]quote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef Sassefras het volgende:
nee, als ze tactisch gestemd zouden hebben, hadden ze allemaal op ROEL gestemd
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
Ingrid is enthousiaster dan tanja....
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef Diego27 het volgende:
Ze denkt dat het een meisje wordt en let op het moet natuurlijk schokkend zijn, het wordt een jongen let op mijn woorden !!
Juist niet, want die stond sowieso genomineerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee, als ze tactisch gestemd zouden hebben, hadden ze allemaal op ROEL gestemd
dan zouden er maar 2 genomineerd staan... Roel en Linda in dit gevalquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
[..]
er staan er sowieso 3 genomineerd elke week [ voorlopig althans]
Gaaf juist!quote:
Ah, dat verklaart een boel.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ja er wonen mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische klachten..
juist, dan maakte het niet uit als ze op hem hadden gestemd....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist niet, want die stond sowieso genomineerd.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef Falco het volgende:
Laat die Tanja deze week eens bevallen, dan zijn we ook weer van dit gezeik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |