Boehoequote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap het ook totaal niet, iedereen zeikt op Tanja, zeker na dat gedoe gisteren...en NIEMAND nomineert Tanja. Dat is toch op z'n minst gezegd VREEMD
Dat was al eerder gezegdquote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zei Tanja ook al voor Bridget dat de opdracht om 12 uur begint.
Ze wist het al.![]()
![]()
Huh? wat bedoel jij?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boehoe
Stel je voor dat BB stopt
Dat kan niet, ze moeten wel met hun kop op tv
TANJA!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef eborn het volgende:
Haha, iemand krijgt de geheime missie om stiekem door te roken
Welnee.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef Sassefras het volgende:
nou zo erg was het toch niet??
Vast wel..quote:
ok dan..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee.
Maar ik meld even dat ik het gezien heb.
What's new?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij klopte het niet wat Ruud zei
Er verandert dus niets ....Oprotten met haarquote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef Dynabite het volgende:
we zien dus heel de week een depri Tanja op bed![]()
ik denk dat ze haar niet mogen dwingen(= extra stress) nu kiest ze er zelf voor ok ze wilde Roel helpen niet Chantal of dido denk ik maar goedquote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef Zhenar het volgende:
WTF?!![]()
Eerst is Tanja niet verkiesbaar als rookstopper, "want de stress is schadelijk voor de baby"
Vervolgens kiest Tanja vrijwillig om te stoppen en is alles prima...
...WAAROM KON ZE DAN NIET IN DE EERSTE INSTANTIE REEDS VERKIESBAAR ZIJN?!??!?!???
Dat hele "medische advies" slaat dus nergens op.
...
Oh, iemand moet stiekem doorroken.
Da's dus Tanja.
Geez...![]()
Jammer dat de niet-rokers het niet van hen moeten overnemen...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef D.Rose het volgende:
jammer dat niet iedereen voor straf moet stoppen
Ik denk het juist wel. Dit is haar steuntje in de rug die ze nodig had. Ik heb respect voor haar keuze!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef Flyduck het volgende:
Denk niet dat ze echt doorheeft hoe zwaar het wordt.. is gewoon in een opwelling zonder er verder bij na te denken..
Dá's nog zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat zij constant gestuurd wordt door BB.
mwah.. als je mijn eerdere posts over de zeug gelezen had, zou je deze nog redelijk normaal vindenquote:
Bij de vorige mocht ze ook meedoen, maar dat trok ze niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef zalmsalade het volgende:
dat was het nietze vroeg of ze mee mocht doen want bij vorige weekopdrachten mocht ze dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |