Als ze onderling (inclusief Tanja) uitmaakten wie er zou stoppen met roken zou ze toch ook niet "gedwongen" zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat ze haar niet mogen dwingen(= extra stress) nu kiest ze er zelf voor ok ze wilde Roel helpen niet Chantal of dido denk ik maar goed
Hummie wil een Emmy. Of zo'n gouden putdeksel. Hoe heet dat ook weer?quote:
Ze riep het iets te vroeg waardoor het zo overduidelijk dubieus is !quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de vorige mocht ze ook meedoen, maar dat trok ze niet.
Kom op zeg, dit is duidelijk opgezet.
De hele week wordt ze met een peuk in haar muil op TV vertoond en nu wil ze opeens stoppen.
Dat moralistische kut-Talpa.
Dat hadden we zonder BB nooit geweten.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Falco het volgende:
60 originele hits voor maar ¤ 14,99!!!
ja misschien wel maar nu kon ze kiezen en anders zou ze als zwak neer gezet zijn als ze niet zelf zegt ik stop welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ze onderling (inclusief Tanja) uitmaakten wie er zou stoppen met roken zou ze toch ook niet "gedwongen" zijn?
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef teamlead het volgende:
Mooi: oproep aan alle streamers....... Gaan we in ploegendienst werken?
*wijst naar signaturequote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef AnTjUh het volgende:
klote nominaties zeg
de 3 populairste gaan dr aan
bah
voor wie moet ik nu gaan bellen dan??
Gouden asbakquote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hummie wil een Emmy. Of zo'n gouden putdeksel. Hoe heet dat ook weer?
Het gaat vast leuke beelden opleveren.. en fijne irritatiesquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de vorige mocht ze ook meedoen, maar dat trok ze niet.
Kom op zeg, dit is duidelijk opgezet.
De hele week wordt ze met een peuk in haar muil op TV vertoond en nu wil ze opeens stoppen.
Dat moralistische kut-Talpa.
Oh... my... GOD!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Falco het volgende:
60 originele hits voor maar ¤ 14,99!!!
http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera5.htmlquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef Lolalala het volgende:
Weet niemand de link waar je straks verder kan kijken na de tv uitzending?
Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook echt furieus.. dit is doorgestoken kaart.......quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef AnTjUh het volgende:
klote nominaties zeg
de 3 populairste gaan dr aan
bah
voor wie moet ik nu gaan bellen dan??
Reden van Ralph was dan ook prima. Zei precies waar het op stond.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Menno is ook een echt vals mennaetje zeg. Hij wist dat Ralph veel stemmen zou krijgen, dus moest hij ervoor zorgen dat 1 ander persoon in ieder geval meer stemmen zou hebben dan hijzelf. Daarom heeft hij duidelijk op Lieske gestemd.
Menno kan het best goed vinden met Lieske, dat hebben we op de streams kunnen zien. Deze stem was puur tactisch,.
Zo voelt het wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Klazieke doorgestoken-kaart-uitzending.
eens!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
wat een grote smoelen allemaal en niemand die tanja nomineert...
walgelijk die joost...eerst de grootst mogelijke teringmuil dat hij tanja nomineert en nu paktie weer ralph met een motivatie die erop wijst dat hij hoopt in nathalie d'r broekje te mogen
TERINGHYPOCRIETEN!
hoop dat ze volgende week de salmiakknotsen voor een maand verbieden!
wehehehe wat een wantrouwigheidquote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Klazieke doorgestoken-kaart-uitzending.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef cpcpb het volgende:
mijn gynaecoloog heeft mij uitgelegd dat het onmogelijk is dat stress zoveel invloed heeft voor de baby.
(mijn dochter loopt 3 weken achter in groei.. en ik heb een paar keer gevraagd (aan meerdere artsen) of dat door de stress kan komen (ik ben bedreigd door een bewoner op mijn werk.. )
ik heb geen idee of het klopt, maar volgens is het eerder de bedoeling om tanja te vriend te houden..
Nee hoor, dit is ziek. Doodziek.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Psssst! Het is "klassieke"!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |