Wij spelen tenminste nog een helft goed voetbalquote:
Elke net-niet voorzet is slecht, dus of je nu 20 voorzetten geeft die over de achterlijn gaan, of 20 die rakelings over 't hoofd van de spits, je hebt er allebei geen kloot aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef devv05 het volgende:
Ik vond Rosales gister ook een van de beteren.. Snel en er kwam dreiging van uit. Zijn schot op doel was ook gewoon goed, had er in gegaan als de keeper er niet aan had gezeten.
Verder waren zn voorzetten altijd nog beter dan die van Babel, DAT was pas drama.
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel is al weken drama, dat verbloemd ie af en toe met een fraaie treffer. Hij komt zn tegenstander niet voorbij, geeft geen goede voorzetten en vooral zijn zijn passes over een paar meter gewoonweg slecht te noemen.
Oehhh, dat klinkt nog coolerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je hem dan nog niet gemaakt heb, zou ik het wat Spaanser doen: Juanfrantástico
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.
Ik snap Babel gewoon niet. Hij heeft een fenomenale snelheid, heeft 'ie al talloze keren laten zien. Maar wanneer hij de diepte in wordt gestuurd durft 'ie het duel gewoon niet aan en houdt 'ie in. Terwijl 'ie zodra er acht spelers voor 'm staan gaat slalommen als Alberto Tomba.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.
Dat klinkt zeker erg oke.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oehhh, dat klinkt nog cooler
we zijn nu nog maar bij JuanFran
Tja, ik vind het niet echt een linksachter.quote:
Hoeft niet hoor en dit klinkt zeker cooler.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij vindt het toch niet erg hèIk zet je er nog wel bij
Jullie hebben meer punten laten liggen tegen kleinere clubs, tegen AZ en fnoord moet je nog maar even zien te winnen en daar verlies je normaal gesproken de competitie niet mee. Bovendien vind ik Ajax een stuk beter spelen, ook al wordt dat betere spel nog lang niet genoeg benut.quote:
Voorbeeld is gemaakt. Nu wacht ik op een Spaanse tolkerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor en dit klinkt zeker cooler.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:
Rosenberg heeft veel potentie, die komt er wel. Hij heeft bewezen dat hij makkelijk kan scoren, hij heeft alleen vertrouwen en moraal nodig, dat moeten wij als toeschouwers ook geven en niet meteen beginnen te fluiten naar één gemiste kans!quote:En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.
Shota was en is een publiekslieveling, als je die voor niks kan halen dan moet je hem halen, ten koste van anustaciou bijvoorbeeld! Ik vond het jammer dat hij niet naar ajax ging destijds, nu helemaal natuurlijk.quote:En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...
Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.
Maar dan wel babel in het midden en die andere net iets dieper naast elkaar. Denk dat je daar meer mee bereikt dan nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)
Babel - Harry - Rosenberg
Denk niet dat die zal lachen hij blijft tenslotte een ajaciedquote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Super zelfs.
[..]
als vdv nu de teletekst bekijkt, zal hij Ajax uitlachen
Als die dat dan maar niet tegen arsenal probeert vind ik het goed, is jammer dat ze pas tegen 010 hebben gespeeld hadden ze het daar tegen kunnen proberen!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)
Babel - Harry - Rosenberg
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
En die bijna-eigen goal, ga je hem dat nu werkelijk verwijten?
Een spits die goed speelt maakt doelpunten, niet bijna-doelpunten (ookal zijn ze in eigen doel).quote:Bij Charisteas is het nog altijd lastig te zeggen van welke kwaliteit hij het wél moet hebben. Zijn balbehandeling is belabberd, zijn handelingssnelheid laag en om te zeggen dat hij beschikt over een vernietigend schot, nee. Van Charisteas wordt gezegd dat hij goed kan koppen, maar wie hem aan het werk ziet, krijgt niet bepaald de indruk dat hij een kopsterke spits is in de traditie van Kieft en Bosman. Zijn misser in de zevende minuut - de Griek kwam vrij voor doelman De Vries, die een schot van Rosales niet onder controle kreeg - gaf voeding aan dat vermoeden. Voor open doel kopte hij naast.
Moet je nagaan wat wij van Urby denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat voor iemand die nog geen wedstrijd heeft gepresteerd in het eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |