abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30820143
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Oow ja vertel en leg uit devv?
Wij spelen tenminste nog een helft goed voetbal
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:24:30 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30820201
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef devv05 het volgende:
Ik vond Rosales gister ook een van de beteren.. Snel en er kwam dreiging van uit. Zijn schot op doel was ook gewoon goed, had er in gegaan als de keeper er niet aan had gezeten.

Verder waren zn voorzetten altijd nog beter dan die van Babel, DAT was pas drama.
Elke net-niet voorzet is slecht, dus of je nu 20 voorzetten geeft die over de achterlijn gaan, of 20 die rakelings over 't hoofd van de spits, je hebt er allebei geen kloot aan.
pi_30820217
Babel is al weken drama, dat verbloemd ie af en toe met een fraaie treffer. Hij komt zn tegenstander niet voorbij, geeft geen goede voorzetten en vooral zijn zijn passes over een paar meter gewoonweg slecht te noemen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 22 september 2005 @ 12:25:52 #79
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30820251
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel is al weken drama, dat verbloemd ie af en toe met een fraaie treffer. Hij komt zn tegenstander niet voorbij, geeft geen goede voorzetten en vooral zijn zijn passes over een paar meter gewoonweg slecht te noemen.
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30820257
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je hem dan nog niet gemaakt heb, zou ik het wat Spaanser doen: Juanfrantástico
Oehhh, dat klinkt nog cooler

we zijn nu nog maar bij JuanFran
pi_30820278
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.
Het zou zomaar kunnen...
Of Blind m dan meteen naar het 4e wil verwijderen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 22 september 2005 @ 12:27:15 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30820300
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik snap Babel gewoon niet. Hij heeft een fenomenale snelheid, heeft 'ie al talloze keren laten zien. Maar wanneer hij de diepte in wordt gestuurd durft 'ie het duel gewoon niet aan en houdt 'ie in. Terwijl 'ie zodra er acht spelers voor 'm staan gaat slalommen als Alberto Tomba.
pi_30820423
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Oehhh, dat klinkt nog cooler

we zijn nu nog maar bij JuanFran
Dat klinkt zeker erg oke.
That's all folks!
pi_30820459
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat klinkt zeker erg oke.
Jij vindt het toch niet erg hè Ik zet je er nog wel bij
pi_30820463
Dat IS het hem dus met Rosales het ZIET er dreigend uit door zijn snelle rushes en vele pogingen, optisch bedrog zou ik het noemen. Het resultaat is 0,0.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 22 september 2005 @ 12:38:15 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30820574
Juanfrantastico klinkt inderdaad nog net een stukkie cooler
pi_30820605
Beetje lullig voor Urby .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30820630
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Beetje lullig voor Urby .
Tja, ik vind het niet echt een linksachter.

Wat ook gaaf zal zijn.

AFC AJAX - WIJ ZIJN AJAX - DE BESTE. Maar dan in het spaans
pi_30820729
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Jij vindt het toch niet erg hè Ik zet je er nog wel bij
Hoeft niet hoor en dit klinkt zeker cooler.
That's all folks!
pi_30821155
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Oow ja vertel en leg uit devv?
Jullie hebben meer punten laten liggen tegen kleinere clubs, tegen AZ en fnoord moet je nog maar even zien te winnen en daar verlies je normaal gesproken de competitie niet mee. Bovendien vind ik Ajax een stuk beter spelen, ook al wordt dat betere spel nog lang niet genoeg benut.
pi_30821195
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor en dit klinkt zeker cooler.
Voorbeeld is gemaakt. Nu wacht ik op een Spaanse tolker
  donderdag 22 september 2005 @ 13:07:00 #92
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_30821386
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:
quote:
En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.
Rosenberg heeft veel potentie, die komt er wel. Hij heeft bewezen dat hij makkelijk kan scoren, hij heeft alleen vertrouwen en moraal nodig, dat moeten wij als toeschouwers ook geven en niet meteen beginnen te fluiten naar één gemiste kans!
Verder speelde Angelos gister als een dweil, ik heb wel vertrouwen in die kerel, maar wat die gister liet zien was niet hoopvol. Ok, hij werd door teamgenoten vrijwel de hele wedstrijd genegeerd (viel me ook op bij de wissel, geeneens handje klap met De Jong) en kwamen de voorzetten nooit bij hem aan. Maar hij beweegt veels te weinig, hij sjokte gister maar een beetje over het veld en zette maar af en toe aan als er dreiging was, hij had veel meer druk moeten uitoefenen op de Haagse verdediging die niet al te best stond.
quote:
En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...

Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.
Shota was en is een publiekslieveling, als je die voor niks kan halen dan moet je hem halen, ten koste van anustaciou bijvoorbeeld! Ik vond het jammer dat hij niet naar ajax ging destijds, nu helemaal natuurlijk.

Maar goed, ik vind het bestuur van ajax zeer slecht functionerend. Resultaten zijn er amper terwijl we toch de meest potentie volle spelersgroep en het meeste geld in kas hebben. Een trainer kan zijn spelers niet motiveren om een wedstrijd te winnen (geconcentreerd uit te spelen), terwijl dat gister toch echt volgens Blind een noodzaak was! Dat we in eigen huis tijd moeten rekken tegen ADO. Boukhari erin brengen die vervolgens een vrije trap de 16 van ADO injaagt waar geen medespeler te vinden is...de wedstrijd heeft iig genoeg tot napraten bij Blind en zijn spelersgroep. Laten we hopen dat hij ze voor de volgende wedstrijd wel kan motiveren en de kneepjes van het proffesioneel uitspelen van een voetbalwedstrijd kan bijbrengen.
Accept you're dead and start living
  donderdag 22 september 2005 @ 13:07:47 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30821405
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

[afbeelding]
En dat voor iemand die nog geen wedstrijd heeft gepresteerd in het eerste.
A.M.A.B
pi_30821437
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)
Babel - Harry - Rosenberg
Maar dan wel babel in het midden en die andere net iets dieper naast elkaar. Denk dat je daar meer mee bereikt dan nu.
pi_30821554
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Super zelfs.
[..]

als vdv nu de teletekst bekijkt, zal hij Ajax uitlachen
Denk niet dat die zal lachen hij blijft tenslotte een ajacied vander vaart
  donderdag 22 september 2005 @ 13:14:10 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30821593
Na vijf wedstrijden staan we acht punten achter op AZ en Feyenoord, geen man overboord dus. Ik schat FC Shota het hoogst in van deze twee, maar zij spelen nog tweemaal tegen Feyenoord, tweemaal tegen PSV en moeten nog op bezoek bij Ajax. Er is dus helemaal niets aan de hand.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30821606
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)
Babel - Harry - Rosenberg
Als die dat dan maar niet tegen arsenal probeert vind ik het goed, is jammer dat ze pas tegen 010 hebben gespeeld hadden ze het daar tegen kunnen proberen!
pi_30821789
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef twi het volgende:

[..]

En die bijna-eigen goal, ga je hem dat nu werkelijk verwijten?
Het was zijn beste kopbal van de wedstrijd

Even de Volkskrant erbij pakken:
quote:
Bij Charisteas is het nog altijd lastig te zeggen van welke kwaliteit hij het wél moet hebben. Zijn balbehandeling is belabberd, zijn handelingssnelheid laag en om te zeggen dat hij beschikt over een vernietigend schot, nee. Van Charisteas wordt gezegd dat hij goed kan koppen, maar wie hem aan het werk ziet, krijgt niet bepaald de indruk dat hij een kopsterke spits is in de traditie van Kieft en Bosman. Zijn misser in de zevende minuut - de Griek kwam vrij voor doelman De Vries, die een schot van Rosales niet onder controle kreeg - gaf voeding aan dat vermoeden. Voor open doel kopte hij naast.
Een spits die goed speelt maakt doelpunten, niet bijna-doelpunten (ookal zijn ze in eigen doel).
pi_30821818

Maar nu wil ik de onderste regel in het spaans
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En dat voor iemand die nog geen wedstrijd heeft gepresteerd in het eerste.
Moet je nagaan wat wij van Urby denken
pi_30821993
Ik snap het echt niet, speel je zo'n goede 1e helft, ik heb ajax echt lange tijd niet zo lekker zien spelen. goeie combinaties, veel kansen gecreerd, wat aanvallen van de zijkant met rosales, 2 prachtige goals gescoord. Charisteas had een beetje pech, de bal kwam steeds net niet goed, maar ik vond hem wel beter spelen dan Rosenberg de laatste wedstrijden.

en dan is het de 2e helft opeens complete bagger, ga ik op het einde even naar de wc, kom ik terug staat het 2-1. 5 minuten later laten ze iemand compleet vrij staan Vonk lag bij de 1e goal een beetje te slapen in de hoek ofzo, en bij de 2e vond ik hem er ook niet lekker uitzien.
erg slechte invalbeurt ook van Heitinga, hij kwam erin en werdt eerst gekapt, toen kreeg ie een panna en daarna kreeg hij geel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')