Het is zeker niet de schuld van dit kabinet, maar ik kan mij niet goed vereenzelvigen met het huidige beleid. Althans, met een fors deel.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het verval van het onderwijs lijkt me niet de schuld van dit kabinet.
Daarvoor moet je verder terug de tijd in
ken uw evolutietheorieen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is zeker niet de schuld van dit kabinet, maar ik kan mij niet goed vereenzelvigen met het huidige beleid. Althans, met een fors deel.
Zaterdag is de dag om dat kenbaar te makenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is zeker niet de schuld van dit kabinet, maar ik kan mij niet goed vereenzelvigen met het huidige beleid. Althans, met een fors deel.
Toe vader...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ken uw evolutietheorieen.
Mazzel, ik ga zuipen voor de vrede
Wolffje houdt een plaats vrij.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zaterdag is de dag om dat kenbaar te maken
Ik geef ze daar wel degelijk de schuld van.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het verval van het onderwijs lijkt me niet de schuld van dit kabinet.
Daarvoor moet je verder terug de tijd in
het is bitter, ietwat zoet, wat het met het gestel doetquote:
Ja, maar door de VVD'er Hermans.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Bachelor-master was toch al ingevoerd voordat dit kabinet zitting nam?
Dus strikt gesproken Paars.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar door de VVD'er Hermans.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Floripas het volgende:
Ja. Hoorde je me zeggen dat ik blij was met Paars?
Dat zijn kleine details in het algehele plaatje van het verval in het onderwijs.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef Floripas het volgende:
Ik geef ze daar wel degelijk de schuld van.
Collegegeldverhoging en -differentiatie? VVD gedaan.
Bachelor/Master? VVD gedaan.
Stufi niet gerepareerd? VVD gedaan.
Veel nuttige studies opgeheven ten faveure van nieuwe modestudies (Communicatie, Poep & Managment)? VVD gedaan.
Dat kost idd geld daarom ben ik ook niet tegen verhoging van collegegeld.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:41 schreef Floripas het volgende:
Dus jij bent voor schaalverkleining? Daar ben ik het wel mee eens. Grote faculteiten en scholengemeenschappen opsplitsen, enzovoorts. Klassen met maximaal 15 leerlingen of studenten.
Maar je begrijpt dat dat serieus geld gaat kosten, hè?
Maar waarom zou je daartoe het collegegeld moeten verhogen? Daardoor gaan er toch minder mensen studeren...?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kost idd geld daarom ben ik ook niet tegen verhoging van collegegeld.
Maar verhoging zonder schaalverkleining lijkt me zinloos en dat extra geld verdwijnt enkel in de bureaucratische molen van veel te grote scholengemeenschappen.
Ik vind het ook merkwaardig dat niemand zich hard maakt voor schaalverkleining. Oa het onderwijs staat aan de basis van een goede samenleving en daar moet in geïnvesteerd worden.
Een schaalverkleining kost toch geld en goed onderwijs kost nou eenmaal ook geld.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:47 schreef Floripas het volgende:
Maar waarom zou je daartoe het collegegeld moeten verhogen? Daardoor gaan er toch minder mensen studeren...?
Koopkracht - De cijfersquote:Interessant om te zien vind ik dat het logisch is dat uitkeringsgerechtigden en AOW'ers natuurljik niet hard stijgen in 2001 en 2002, maar dat ze in de jaren daarna erg zijn ontzien
wat een mazzelaars zijn het toch weer. Ze presteren geen flikker en toch gaat het goed met hun koopkracht. We zijn weer eens veel te aardig in dit landje.
Nou, wat zijn we toch weer te aardig voor mensen die veertig jaar gewerkt hebben.
De meeste gepensioneerden hebben een eindloon pensioen, naast hun AOW.
Ik heb geen medelijden met ze.
Als ze geen eindloon pensioen hebben, hebben ze waarschijnlijk niet gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |