het hq van eurodusniequote:
Ik overweeg ernstig om te gaan, ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent onderdeel van de omsingeling?
Nu weten de Zionisten en Kruisvaarders ook wat hun te wachten staat. De vergelijking gaat dus wel op.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Vergelijkingen met Laurel en Hardy en andere filmfiguren gaan niet op, aangezien die weten wat komen gaat.
Veel succes.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Floripas het volgende:
Ik overweeg ernstig om te gaan, ja.
Precies. Exit Cindy Sheehan.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nu weten de Zionisten en Kruisvaarders ook wat hun te wachten staat. De vergelijking gaat dus wel op.
ja, dus?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars zei ik toch ook?
Ik kan niet voor die anderen spreken, maar ikzelf maak me nogal zorgen over de dienstenrichtlijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Veel succes.
Maar wat ik me afvraag, wat is de drang om het Binnenhof te gaan omsingelen, is dat een stukje links idealisme vermengd met calimero gedrag?
Wat is je angst daarin precies?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan niet voor die anderen spreken, maar ikzelf maak me nogal zorgen over de dienstenrichtlijn.
Wat kwam je doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ging trouwens naar je geliefde Armsterdam.
Wij anti-Amerikanisten begrijpen elkaar tenminste.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Precies. Exit Cindy Sheehan.
Maar de Bolkenstein dienstenrichtlijn is iets dat mogelijk gemaakt zou worden als de Europese grondwetsverdragen geaccepteerd zouden worden. De Partij van de Arbeid en GroenLinks waren er voor om te tekenen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:01 schreef Floripas het volgende:
Ik heb familie die in de glastuinbouw werkt. Ik vrees dat die hun arbo-regels wel kunnen vergeten als die dienstenrichtlijn er komt.
Zowaar ik bakkebaarden heb.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wij anti-Amerikanisten begrijpen elkaar tenminste.
Geinig. Was het wat? Als je de van Baerlestraat zou zijn uitgelopen richting de 2e Constantijn Huygenstraat, dan had je in cafe Souk een heerlijk bakje thee in een relaxte omgeving kunnen nuttigenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ging naar de Souk in het Concertgebouw.
Dat klopt, en da's knap vervelend.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar de Bolkenstein dienstenrichtlijn is iets dat mogelijk gemaakt zou worden als de Europese grondwetsverdragen geaccepteerd zouden worden. De Partij van de Arbeid en GroenLinks waren er voor om te tekenen.
Met een ja had je overigens geen ja gezegd voor de dienstenrichtlijn, maar de beperkingen om die tot stand te laten komen waren weg.
Momenteel heb je alleen nog concurrentievervalsing door Poolse arbeiders.
Ja. In de Grote Zaal werden Stravinsky en Kachaturian afgewisseld met microtonale Berberzang en de 21-jarige zangeresquote:
Okay, maar dan begrijp ik nog niet wat a.s. zaterdag, de demonstratie om je onvrede te spuien over de maatregelen van Kabinet Balkenende 2, te maken heeft met de dienstenrichtlijn, die is immers even van tafel en zal niet meer in zijn huidige vorm terugkomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat klopt, en da's knap vervelend.
Ik heb overigens ook nee gezegd tegen de grondwet, net als bijna iedereen die ik ken. De Europese Commissie wil overigens gewoon doorgaan met de dienstenrichtlijn.
doe ik niet, er zijn tal van redenen om dit kabinet gewoon nooit meer te willen. Een daarvan is de tanende kwaliteit van de gezondheidszorg. Een goede 2e, waar jij je overigens ook nog eens kwaad voor hebt gemaakt, is het barre onderwijsbeleid. Om dan maar tot de 3 te komen, Brinkhorst is een absoluut stuk onbenul dat echt alle natuurwetten omtrent rationaliteit weet te tarten.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed zo, Harry. Verdedig het kabinet!
Zeker!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
. Een goede 2e, waar jij je overigens ook nog eens kwaad voor hebt gemaakt, is het barre onderwijsbeleid. Om dan maar tot de 3 te komen, Brinkhorst is een absoluut stuk onbenul dat echt alle natuurwetten omtrent rationaliteit weet te tarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |