Juist! Daarom schijnt het zonnetje vandaag ookquote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Komt door de linkse lente natuurlijk
Zoals ik al zei, ik was wat 100 jaar oude boekjes aan het leven over het parlementarisme. Daartussen zat ook literatuur over de nieuwe grondwet & de nieuwe kieswet, toen we overstapten van het districtenstelsel naar de evenredige vertegenwoordiging die we nu kennen (boekje uit 1916 of 17 geloof ik). Kieskringen worden daarin ook geintroduceerd en beschreven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Sidekick het volgende:
Among western democracies, only Israel and the Netherlands are free from gerrymandering in the national government, having electoral systems with only one (nationwide) electoral district.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)0-BCCB-B3BDDD17CF27}quote:21/09 Expeditie naar bron van de Nijl gestart
In Egypte is een expeditie gestart naar de bron van de Nijl. Een team van Britten en Nieuw-Zeelanders vaart de komende drie maanden met een kleine boot de Nijl stroomopwaarts op tot aan de bron.
Het expeditieteam bestaat uit vijf mannen en vrouwen. Tijdens hun 6.000 km lange tocht moeten ze verschillende watervallen overwinnen. Daartoe staat hen een ULM-vliegtuigje ter beschikking, dat elk van de drie rubberboten met buitenboordmotor over de hindernissen kan brengen.
Hun tocht gaat van Egypte over Soedan, Oeganda, Tanzania en Rwanda naar Burundi, waar de Witte Nijl ontspringt. De bron van de Blauwe Nijl ligt in Ethiopië. Beide stromen vloeien samen in de Soedanese hoofdstad Khartoem.
Let vooral op zijn geschommel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef Floripas het volgende:
Dank voor het welkom.
Ik ben mijn verveling aan het verdrijven tijdens de boring spells van het begrotingsdebat op TV (lees: als Balkenende er weer eens omheen stottert)
Liever niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Let vooral op zijn geschommel.
Ach, je weet wel... buiten in de zon, Domela Nieuwenhuis onder handbereik, schaapjes blatend in de weiquote:
Zeg, zal ik jou es ff bashen! Ik ben best gezeggelijk, maar me om de oren slaan met "'typisch vrouwengedrag" in een slowchatreeks die bijna uitsluitend door mannen wordt vol-gebept gaat me te ver. Knul.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Je gaat toch niet aan een planoloog jouw omschrijving voor ''boeiend'' uitleggen? Typisch vrouwengedrag.
Is M. slotjes aan het zetten?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef Sidekick het volgende:
Aan digitale entiteiten zonder sociaal leven uit gaan leggen wat vrouwengedrag is.
Bedoelde het min of meer serieusquote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, je weet wel... buiten in de zon, Domela Nieuwenhuis onder handbereik, schaapjes blatend in de wei
Ieder z'n hobby. Ik studeer niet, dan wil je nog wel eens studeren voor je lol.. Tenminste ik wel. Maar ik ben dan ook al oud & wijs![]()
The doctor said you need had a vasectomy.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Tafkahs het volgende:
hoor je het eens van een ander, rennende-pop-met-hand-in-kont
Yohen toch.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Je gaat toch niet aan een planoloog jouw omschrijving voor ''boeiend'' uitleggen? Typisch vrouwengedrag.
Het is voor mij erg moeilijk om te bepalen of dit jouw mening is, dan wel beleid.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Haal die spastische avatar eens weg JdW!
mijn mening = beleidquote:Op donderdag 22 september 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is voor mij erg moeilijk om te bepalen of dit jouw mening is, dan wel beleid.
At one point, yes.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:35 schreef Floripas het volgende:
Mij feeling say you must have need a grammar course.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |