Help effe die oude vol te posten.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:01 schreef BorTheWolf het volgende:
hehehehehe
Nu nog wel, maar de man met de hamer moet nog langskomen. ze moeten to 20:00 doorwerken das niet niksquote:Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Help effe die oude vol te posten.
De lopende band draait overigens nog op volle snelheid, ik denk dat ze het gaan halen.
Op naar deel 12.312!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Hij is vol APK
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:07 schreef BorTheWolf het volgende:
jep vermoeidheid gaat toeslaan
12 topics doorgelezenquote:Op donderdag 22 september 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Mogge!Hoelang zijn die thuiswerkers nog van plan door te gaan!
![]()
Heb net ff 12 topics (of disks;) doorgelezen wordt echt kots misselijk van die Tanja ze verziekt echt het hele forum
![]()
![]()
![]()
(totaal geen aandacht meer voor de andere bewoners!) Ga haar vannaf nu negeren!![]()
Misschien is het een goed idee om dat even in het [FB] Feedback topic aan te kaarten, dat al die Tanja-figuren een ban krijgen in deze topic-reeks!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
(totaal geen aandacht meer voor de andere bewoners!) Ga haar vannaf nu negeren!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om dat even in het [FB] Feedback topic aan te kaarten, dat al die Tanja-figuren een ban krijgen in deze topic-reeks!![]()
Op zich is een observatie van een T. activiteit niet verkeerd. Maar oeverloos gezeik over die K.. zwangerschap.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om dat even in het [FB] Feedback topic aan te kaarten, dat al die Tanja-figuren een ban krijgen in deze topic-reeks!![]()
Ik hoop ook dat ze hem uit z'n lijden verlossenquote:
weltrustquote:Op donderdag 22 september 2005 03:12 schreef APK het volgende:
Anyways, ik ga deze disk -zonder debiele O.P.- verlaten.
Truste.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:12 schreef APK het volgende:
Anyways, ik ga deze disk -zonder debiele O.P.- verlaten.
Truste.![]()
Glaasje sterke ranja kan dodelijk zijn op dit momentquote:Op donderdag 22 september 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze hem uit z'n lijden verlossen
Ja je krijgt er wel een handigheid in hoor op een gegeven moment zie je aan de usersicons wel welke simpele post je zo kan skippenquote:Op donderdag 22 september 2005 03:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
12 topics doorgelezenDeze topics?
nu je het toch over die dingen heb ... * Coraatje wil ook zo'n ding maar snapt niet hoe het werkt newbie hequote:Op donderdag 22 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je krijgt er wel een handigheid in hoor op een gegeven moment zie je aan de usersicons wel welke simpele post je zo kan skippen![]()
Ligt zeker aan mij dat iedereen nu gaat pitten!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga ook slapen adios
ook weltrustquote:Op donderdag 22 september 2005 03:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga ook slapen adios
~quote:Op donderdag 22 september 2005 03:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nu je het toch over die dingen heb ... * Coraatje wil ook zo'n ding maar snapt niet hoe het werkt newbie he![]()
Ik wou ook al gaan, maar blijf nog ff speciaal voor jouquote:Op donderdag 22 september 2005 03:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ligt zeker aan mij dat iedereen nu gaat pitten!![]()
Later!
wilde iets met dat visite kaartje van me fotoboek doen... moest dit wel 3 x lezen van oorsprong blond en het is al bijna half 4 hequote:Op donderdag 22 september 2005 03:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Je wilt een usericon? kan je uploaden via je profiel als je al een plaatje hebt kan ik hem wel ff uploaden dan moet je hem alleen nog zelf in je profiel plaatsen. Snap je?
Kan ook wel even een user icon voor je maken als je zegt wie of wat het moet zijn?
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou ook al gaan, maar blijf nog ff speciaal voor jou
Waarom dacht ik toch dat dit het nieuwe nachtelijke onzinspamtopik was.....?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:57 schreef APK het volgende:
En hier weer verder zonder zielige O.P.
Die laatste van dat paaldansen?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Tanks vond je laatste filmje echt OK, zou nog aan die audiomix gaan beginnen maar nog geen tijd voor gehad!
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:24 schreef svann het volgende:
[..]
Waarom dacht ik toch dat dit het nieuwe nachtelijke onzinspamtopik was.....?
Trusten allemaal.
Ja die was echt top vooral dat douchen met de planten met Didoquote:Op donderdag 22 september 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die laatste van dat paaldansen?
heheheh ik dacht al dat je die bedoelde, ik heb nog een nieuwere, die vond ikzelf minder geslaagd.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja die was echt top vooral dat douchen met de planten met Dido![]()
![]()
jaaaaaaaaaaah!! thanks *smak*quote:Op donderdag 22 september 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
@ cora dacht je aan zoiets? je kan de link copieren in usericon bij profiel wijzigen!
[afbeelding]
http://static.flickr.com/25/45459294_78b292f536.jpg?v=0
Nee pas op wat je zegt... dat is de deepthroat smileyquote:Op donderdag 22 september 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaah!! thanks *smak*<--is dit een zoenend smilie?
Heb de laatste nog niet gezien ga hem gelijk ff downloaden! Vond Sextalk wel de mooist gemaakte maar qua inhoud was die feestavond natuurlijk top!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
heheheh ik dacht al dat je die bedoelde, ik heb nog een nieuwere, die vond ikzelf minder geslaagd.
En ik blijk er kijk op te hebben, want daar reageert niemand op
Maar ging meer om het idee, vorm kon beter![]()
lol ..ook goedquote:Op donderdag 22 september 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee pas op wat je zegt... dat is de deepthroat smiley
Ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaah!! thanks *smak*<--is dit een zoenend smilie?
maak hem 60X60...scherperquote:Op donderdag 22 september 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
@ cora dacht je aan zoiets? je kan de link copieren in usericon bij profiel wijzigen!
[afbeelding]
http://static.flickr.com/25/45459294_78b292f536.jpg?v=0
ik is newbie en beetje blond (en kijkend naar de klok merendeels van mijn hersencellen slaapt)..de watte???quote:
die gaan het niet halen die vallen straks om van de slaap ,zelf hyper joost is verdacht stilquote:Op donderdag 22 september 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
Ze worden helemaal niet goed van die opdracht
Alleen weinig irritaties nog![]()
![]()
Ja... met niet zo'n Rob fan! Vond wel leuk hoe je Ingrid zo op de maat er in plaatste. Begrijp de bedoeling van dat LEG niet zo uhhh je bedoelt natuurlijk 'Het Been' ! Beetje vergezocht maar opzich wel OK. Eerdere waten beter! Keep on the good workquote:Op woensdag 21 september 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
Even een kort stukje paaldansen tussendoor
http://rapidshare.de/files/5344447/paaldansen.wmv.html
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die gaan het niet halen die vallen straks om van de slaap ,zelf hyper joost is verdacht stil
Wel bij mijn resolutie 1024X 768quote:Op donderdag 22 september 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is 60x60 de maximale resolutie voor Fok?
Ben ook bang... benieuwd wie er als eerste doordraait/omvalt? Ze zijn al vanaf 9:00 bezig toch? Je kan denk ik geen Whinny the Pooh meer zien!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die gaan het niet halen die vallen straks om van de slaap ,zelf hyper joost is verdacht stil
~quote:Op donderdag 22 september 2005 03:50 schreef Coraatje het volgende:
zo dan? ook thanks dynabite *smak*![]()
* Coraatje gaat nu maar snel naar bed voordat ze nog meer kussen moet gaan uitdelen![]()
weltrusten![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:50 schreef Coraatje het volgende:
zo dan? ook thanks dynabite *smak*![]()
* Coraatje gaat nu maar snel naar bed voordat ze nog meer kussen moet gaan uitdelen![]()
weltrusten![]()
hehehe dat van dat leg vond ik juist wel geinig, smaken verschillenquote:Op donderdag 22 september 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja... met niet zo'n Rob fan! Vond wel leuk hoe je Ingrid zo op de maat er in plaatste. Begrijp de bedoeling van dat LEG niet zo uhhh je bedoelt natuurlijk 'Het Been' ! Beetje vergezocht maar opzich wel OK. Eerdere waten beter! Keep on the good work![]()
De man met de hamerquote:Op donderdag 22 september 2005 03:54 schreef b0ng het volgende:
pauze!!!
Ja je bent toch afhankelijk van de bewoners! Hoop dat ze beetje gaan doordraaien van de weekopdracht!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
hehehe dat van dat leg vond ik juist wel geinig, smaken verschillen![]()
maar ik zal voortaan beter mijn best doen
Maar moet er wel wat leuks gebeuren
Gooi er maar weer wat extra alcohol tegenaan![]()
Laat ze het snel doen, ik ga zo naar bedquote:Op donderdag 22 september 2005 03:55 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je bent toch afhankelijk van de bewoners! Hoop dat ze beetje gaan doordraaien van de weekopdracht!![]()
20:00quote:Op donderdag 22 september 2005 04:05 schreef BBscanner het volgende:
Mogen ze tot 21:00 morgen door werken? Lijkt me dan slimmer om nu 4 uurtjes te slapen en dan om 8:00 nog ff 13 uurtjes door te gaan!
13.800 zitten ze nu...4 uur 's nachts.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:06 schreef b0ng het volgende:
[..]
20:00
ik zou ook gaan slapen want ze zaten al rond de 25000 hoorde ik, of ze telde verkeerd en roel had gelijk met zn 12800![]()
13800 en dan nu nog een dagje tegaanquote:Op donderdag 22 september 2005 04:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
13.800 zitten ze nu...4 uur 's nachts.
Wel alcohol mag ik hopenquote:Op donderdag 22 september 2005 04:11 schreef b0ng het volgende:
[..]
13800 en dan nu nog een dagje tegaan![]()
dat word een week zonder peuken![]()
En ze moeten nog tot 31.000!! Dat halen ze nooit!quote:Op donderdag 22 september 2005 04:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
13.800 zitten ze nu...4 uur 's nachts.
quote:Op donderdag 22 september 2005 04:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En ze moeten nog tot 31.000!! Dat halen ze nooit!![]()
Water en Brood Ole Ole![]()
Water en Brood Ole Ole![]()
die lui gaan zich alleen maar sneller irriteren als er geen drank of rookwaar is.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat wordt bierflessen over de omheining gooien.![]()
trustequote:Op donderdag 22 september 2005 04:22 schreef Dynabite het volgende:
Ik ga slapen hummie...niet met de cijfers knoeien he!!!!! (bigfokkers are watching you... i hope).![]()
Laterquote:Op donderdag 22 september 2005 04:22 schreef Dynabite het volgende:
Ik ga slapen hummie...niet met de cijfers knoeien he!!!!! (bigfokkers are watching you... i hope).![]()
Maar Rob doet niets en gaat zijn tanden poetsen.....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:22 schreef Nostalgist het volgende:
Alsik Rob was zou ik nu héél hard
Sigaretten !!!!!!! roepen.
Zou je eens zien hoe snel de bewoners eruit zouden komen...![]()
![]()
Helaas.....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:24 schreef FlowKey het volgende:
Goedemorgen streamers!!
Niemand een mooie cap van de middelvinger van Nattelie?!![]()
maar niet hard genoeg...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:34 schreef Bep het volgende:
Het zou best lullig zijn als ze het niet haalden , ze hebben best hard gewerkt
regelnazi zul je bedoelenquote:
Dat moeten ze ook gewoon! Ze hebben er nog maar 16000 te gaan...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef Nostalgist het volgende:
Roel vindt dat ze moeten gaan knallen
ja maar ze gaan sowieso op rantsoen ... nu is alleen de kwestie: meteen op rantsoen of nog een dagje wachten ....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Het is alleen vandaag nog maar toch? Echt slap als ze nu al stoppen. Niks gewend zeker.
Tanja moet nodig wat van Lieske zeggen over egoismequote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zitten nu op de 15000. Tanja : ik wil niet weer een week de lul zijn....
Wake up sweetheart. You will be anayway
![]()
idd... ff een dagje doorpuffen en ze hebben morgen en het hele weekend de tijd om uit te rustenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Het is alleen vandaag nog maar toch? Echt slap als ze nu al stoppen. Niks gewend zeker.
waarschijnlijk is ie nu een pak shag in zn hol aan t stoppenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:48 schreef Darklight het volgende:
ze zijn niet echt gemotiveerd
Ik zou nog maar snel een peukje roken als ik Roel was
Tan zou de groep er wel even doorheen slepen..uhum.quote:
Dat weet je niet. Hummie is best flexibel. Als ze het tenminste maar met wat inzet proberen in plaats van klagen en jeremieren.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:47 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ja maar ze gaan sowieso op rantsoen ... nu is alleen de kwestie: meteen op rantsoen of nog een dagje wachten ....
Ja precies, het valt erg op dat ze zich plots bemoeit.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:52 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja gaat zich er ineens mee bemoeien en dat doen ze alleen maar omdat ze bang is dat er dalijk geen sigaretten meer zijn
op zeker
well duhquote:Op donderdag 22 september 2005 08:52 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja gaat zich er ineens mee bemoeien en dat doen ze alleen maar omdat ze bang is dat er dalijk geen sigaretten meer zijn
op zeker
Je merkt idd wél dat alleen Rob weet wat eigen verantwoordelijkheid is en dat dat afhankelijk is van zelfdiscipline.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Precies, tijdens het werken beslissingen maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:56 schreef Darklight het volgende:
als ze nou gewoon gaan beginnen, tonen ze tenminste inzet, ze zitten nu alleen maar te zeuren
okee ... maar het spelletje is ook een beetje: kijken hoe ver BB kan gaan voordat ze met zn 12en een dikke middelvinger opstekenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:56 schreef Darklight het volgende:
als ze nou gewoon gaan beginnen, tonen ze tenminste inzet, ze zitten nu alleen maar te zeuren
Tanja krijgt volgens Linda nog gewoon de noodzakelijke levensmiddelenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:57 schreef Darklight het volgende:
tanja ziet de bui al hangen, geen peuken de komende week
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:58 schreef AnTjUh het volgende:
iedereen moet uit de tuin wegblijven???
tja ... dat kan tanje weinig schelen ... de GEZONDE dingen ...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:58 schreef Loedertje het volgende:
wahahahahahahahhahaha
Linda
Tanja, jij krijgt heus wel ALLE GEZONDE dingen die je nodig hebt hoor...
Rob weet ws wel wat bikkelen is. Van Lieske, behoorlijk beschermd opgegroeid en niks gewend kan ik het nog voorstellen, maar de rest vind ik wat zwak. Het is nog maar 1 dag, dat is best te overzien.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je merkt idd wél dat alleen Rob weet wat eigen verantwoordelijkheid is en dat dat afhankelijk is van zelfdiscipline.
De rest is zo afhankelijk van derden IRL dat men geen enkel idee heeft van * je moet op eigen kracht voor jezelf (en in dit geval , de rest) zorgen.
Verwende nesten.
volgesn mij doen ze dat de hele tijd om ons lekker te makenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:01 schreef teun911 het volgende:
wow, de dagboekkamer in een stream.. dat had ik nog nooit gezien... Helaas zapte regie weer weg.
Maarja, als je van te voren al weet dat je het niet gaat halen. Half dagje rantsoen meer of minder maakt ook niet echt uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Rob weet ws wel wat bikkelen is. Van Lieske, behoorlijk beschermd opgegroeid en niks gewend kan ik het nog voorstellen, maar de rest vind ik wat zwak. Het is nog maar 1 dag, dat is best te overzien.
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:59 schreef FlowKey het volgende:
[..]
tja ... dat kan tanje weinig schelen ... de GEZONDE dingen ...
kan, maar als ze gewoon weer waren begonnen was BB denk ik wel soepel geweest, maar ze zitten nu alleen maar te klagen dat ze het niet gaan halenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:58 schreef FlowKey het volgende:
[..]
okee ... maar het spelletje is ook een beetje: kijken hoe ver BB kan gaan voordat ze met zn 12en een dikke middelvinger opsteken
punt is niet alleen dat ze moe zijn, maar ook dat ze zich vooral nogal genaaid voelenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
kan, maar als ze gewoon weer waren begonnen was BB denk ik wel soepel geweest, maar ze zitten nu alleen maar te klagen dat ze het niet gaan halen
niemand durft te zeggen: zak er maar in, we doen het gewoon niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Inmiddels zitten ze al een uur te ouwehoeren in plaats van te werken.
ik heb de laatste tijd daar toch anders gedacht...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:07 schreef FlowKey het volgende:
[..]
niemand durft te zeggen: zak er maar in, we doen het gewoon niet!
idd ... vooral niks aan BB vragen, maar gewoon doen zoals je denkt dat goed is. Ralph behoudt als enige nog iets van zelfvertrouwenquote:
'was ik maar niet zwanger nu' kan dan weer welquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien (horen) dat ze alles doet om het woord *peuken* te vermijden.
Net of we de liveuitzending te zien krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef AnTjUh het volgende:
ik wil ze vanavond wel eens ff zien tijdens de liveuitzending
helemaal afgestoffeerd allemaal
en dan te horen krijgen dat ze op noodrantsoen moeten zonder shag of sigaretten
dat word dan leuk streamen na de uitzending
wel kort ben ik bang![]()
yeah ... bloedspetters op de camera'squote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef AnTjUh het volgende:
ik wil ze vanavond wel eens ff zien tijdens de liveuitzending
helemaal afgestoffeerd allemaal
en dan te horen krijgen dat ze op noodrantsoen moeten zonder shag of sigaretten
dat word dan leuk streamen na de uitzending
wel kort ben ik bang![]()
ik zal de video ff instellen op vrijdag alvastquote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Bep het volgende:
[..]
Net of we de liveuitzending te zien krijgen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Bep het volgende:
[..]
Net of we de liveuitzending te zien krijgen![]()
En dan Rob die ernaast stond en nog net zijn werkelijke gedachtes over deze opmerking kon inslikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:10 schreef milagro het volgende:
[..]
'was ik maar niet zwanger nu' kan dan weer wel
Hummie zorgt wel voor de 'eerste levensbehoeften' van moeder en kindquote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef teckeltje het volgende:
als tanja geen peuken meer krijgt stapt ze op dat weet ik zeker.
Als je haar vorige week zo wanhopig in die asbakken zag zoeken weet je al dat ze dat niet vol kan houden.
BB:Wil Rob de asbakken in de DBK zetten!!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef teckeltje het volgende:
als tanja geen peuken meer krijgt stapt ze op dat weet ik zeker.
Als je haar vorige week zo wanhopig in die asbakken zag zoeken weet je al dat ze dat niet vol kan houden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan Rob die ernaast stond en nog net zijn werkelijke gedachtes over deze opmerking kon inslikken![]()
Hij zei alleen maar * tjah...*
Hehehe..goeiequote:Op donderdag 22 september 2005 09:17 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
BB:Wil Rob de asbakken in de DBK zetten!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:18 schreef milagro het volgende:
[..]jaaaaaa, precies, heerlijk dat je dat zo kan oppikken, hè, juist door de dingen die iemand níet zegt
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:19 schreef Bep het volgende:
Ralph kan bij mij niet meer stuk , die mag gaan winnen
Ze voelen 'm natuurlijk alweer aankomen "Ralf heeft bij BB de juiste snaar geraakt, hij kan niet genomineerd worden!"quote:Op donderdag 22 september 2005 09:19 schreef Inca het volgende:
zie ze allemaal kijken naar ralf
Of het verstandig is is wat anders..... je hele dag de pleuris werken terwijl je toch te moe bent om te eten. (om vervolgens vanavond alles in te leveren).quote:Op donderdag 22 september 2005 09:18 schreef Loedertje het volgende:
Ralph is het gezever idd zat en gaat plichtsgetrouw aan de werktafel zitten en begint *vol goede moed*
zou wel terecht zijn ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ze voelen 'm natuurlijk alweer aankomen "Ralf heeft bij BB de juiste snaar geraakt, hij kan niet genomineerd worden!"
bij de vorige BB's mocht dat toch ook niet? dan werden ze toch gewoon weggestuurd (of is dat in mijn fantasie zo)quote:Op donderdag 22 september 2005 09:21 schreef AnTjUh het volgende:
Ik vind wel dat ze voor iedere wiswasje de DBK in gaan
Vooral Robheeft daar een handje van
Daar moeten ze een flinke sanctie opzetten
(afpakken dat been!!LOL)
Inderdaad, ik kan d'r toch niet verstaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:20 schreef Bep het volgende:
Linda hou je smoel eens , zijkwijf. als je niet wil werken ok , maar hou aub je mond dicht
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Ik werd vermorgen naar de DBK geroepen.
Daar lag een briefje met een dagopdracht.
Het zal mij niet lukken om dat 20:00 geen negatieve dingen over tanja te schrijven.
Ik ga deze uitdaging aan tot 20:00 geen negatieve dingen over Tanja
Wie sluit zich aan?
uhh wat staat er tegenover?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Het zal mij niet lukken om dat 20:00 geen negatieve dingen over tanja te schrijven.
Wie sluit zich aan?
'quote:Op donderdag 22 september 2005 09:24 schreef Knurkie het volgende:
mannen op het terrein
dat ligt niet aan ons dat ligt aan haar instelling, als zij zich nou een dag aanpast aan de andere doe ik meequote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Wie sluit zich aan?
Mogguh knurkiequote:Op donderdag 22 september 2005 09:24 schreef Knurkie het volgende:
mannen op het terrein
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef Bep het volgende:
En Linda moet zich gaan aankleden , dat debiele boxpakje wat ze steeds draagt , draagt mn kleine nichtje ook
ik denk dat hij de eerste dagen zich beter niet meer kan laten zien in de DBKquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef nicoleV het volgende:
Rob krijgt een donderpreek denk ik.......
niet in de tuin toch? raam is nix over gezegdquote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Attentie bewoners en toen niks.
Tijdje terug had ie al gezegd dat ze niet bij het raam mochten komen.
dat is voor ons alleen maar mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef nicoleV het volgende:
en het werk is vergeten....
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:30 schreef Rica het volgende:
Ze zitten te kijken hoe echt werken eruit ziet. Heel nieuwe ervaring voor hun.
Hij zei letterlijk: niet uit het raam kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
niet in de tuin toch? raam is nix over gezegd
welke stream?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:31 schreef Bep het volgende:
Kunnen jullie het allemaal in de gaten houden , kan ik even gaan douchen
Neen, ze hebben gezegd dat ze NIET in de TUIN mochten komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Attentie bewoners en toen niks.
Tijdje terug had ie al gezegd dat ze niet bij het raam mochten komen.
kennen ze dat 's nachts niet doen stiekumquote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef Inca het volgende:
ppppfftt de jacuzzi word schoongemaakt
hoe langer ik rob niet hoef te horen, hoe beter ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef nicoleV het volgende:
Die DBK ......... duurt lang.........is dat een slecht of goed voorteken ???
Maar ik ben zo nieuwsgierig...........ik wil gaan douchen...maar nu zit ik te wachtenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hoe langer ik rob niet hoef te horen, hoe beter ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |