regelnazi zul je bedoelenquote:
Dat moeten ze ook gewoon! Ze hebben er nog maar 16000 te gaan...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef Nostalgist het volgende:
Roel vindt dat ze moeten gaan knallen
ja maar ze gaan sowieso op rantsoen ... nu is alleen de kwestie: meteen op rantsoen of nog een dagje wachten ....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Het is alleen vandaag nog maar toch? Echt slap als ze nu al stoppen. Niks gewend zeker.
Tanja moet nodig wat van Lieske zeggen over egoismequote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zitten nu op de 15000. Tanja : ik wil niet weer een week de lul zijn....
Wake up sweetheart. You will be anayway
![]()
idd... ff een dagje doorpuffen en ze hebben morgen en het hele weekend de tijd om uit te rustenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Het is alleen vandaag nog maar toch? Echt slap als ze nu al stoppen. Niks gewend zeker.
waarschijnlijk is ie nu een pak shag in zn hol aan t stoppenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:48 schreef Darklight het volgende:
ze zijn niet echt gemotiveerd
Ik zou nog maar snel een peukje roken als ik Roel was
Tan zou de groep er wel even doorheen slepen..uhum.quote:
Dat weet je niet. Hummie is best flexibel. Als ze het tenminste maar met wat inzet proberen in plaats van klagen en jeremieren.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:47 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ja maar ze gaan sowieso op rantsoen ... nu is alleen de kwestie: meteen op rantsoen of nog een dagje wachten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |