Maarja, als je van te voren al weet dat je het niet gaat halen. Half dagje rantsoen meer of minder maakt ook niet echt uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Rob weet ws wel wat bikkelen is. Van Lieske, behoorlijk beschermd opgegroeid en niks gewend kan ik het nog voorstellen, maar de rest vind ik wat zwak. Het is nog maar 1 dag, dat is best te overzien.
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:59 schreef FlowKey het volgende:
[..]
tja ... dat kan tanje weinig schelen ... de GEZONDE dingen ...
kan, maar als ze gewoon weer waren begonnen was BB denk ik wel soepel geweest, maar ze zitten nu alleen maar te klagen dat ze het niet gaan halenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:58 schreef FlowKey het volgende:
[..]
okee ... maar het spelletje is ook een beetje: kijken hoe ver BB kan gaan voordat ze met zn 12en een dikke middelvinger opsteken
punt is niet alleen dat ze moe zijn, maar ook dat ze zich vooral nogal genaaid voelenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
kan, maar als ze gewoon weer waren begonnen was BB denk ik wel soepel geweest, maar ze zitten nu alleen maar te klagen dat ze het niet gaan halen
niemand durft te zeggen: zak er maar in, we doen het gewoon niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Inmiddels zitten ze al een uur te ouwehoeren in plaats van te werken.
ik heb de laatste tijd daar toch anders gedacht...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:07 schreef FlowKey het volgende:
[..]
niemand durft te zeggen: zak er maar in, we doen het gewoon niet!
idd ... vooral niks aan BB vragen, maar gewoon doen zoals je denkt dat goed is. Ralph behoudt als enige nog iets van zelfvertrouwenquote:
'was ik maar niet zwanger nu' kan dan weer welquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien (horen) dat ze alles doet om het woord *peuken* te vermijden.
Net of we de liveuitzending te zien krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef AnTjUh het volgende:
ik wil ze vanavond wel eens ff zien tijdens de liveuitzending
helemaal afgestoffeerd allemaal
en dan te horen krijgen dat ze op noodrantsoen moeten zonder shag of sigaretten
dat word dan leuk streamen na de uitzending
wel kort ben ik bang![]()
yeah ... bloedspetters op de camera'squote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef AnTjUh het volgende:
ik wil ze vanavond wel eens ff zien tijdens de liveuitzending
helemaal afgestoffeerd allemaal
en dan te horen krijgen dat ze op noodrantsoen moeten zonder shag of sigaretten
dat word dan leuk streamen na de uitzending
wel kort ben ik bang![]()
ik zal de video ff instellen op vrijdag alvastquote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Bep het volgende:
[..]
Net of we de liveuitzending te zien krijgen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Bep het volgende:
[..]
Net of we de liveuitzending te zien krijgen![]()
En dan Rob die ernaast stond en nog net zijn werkelijke gedachtes over deze opmerking kon inslikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:10 schreef milagro het volgende:
[..]
'was ik maar niet zwanger nu' kan dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |