Hij heeft zo'n instelling van "alles komt goed" maakt zich niet druk om examens ook, en weet je...hij heeft nog gelijk ookquote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Auticia het volgende:
Ik kan er ook om lachen, pea!
Verplicht of vrijwillig?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Vliegvrager het volgende:
ik ga weer eens met mijngrote liefde
op de bank zitten. 'avond dames.
en Xil
Klinkt goed, ik moet die instelling ook eens ergens kopenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n instelling van "alles komt goed" maakt zich niet druk om examens ook, en weet je...hij heeft nog gelijk ook
Marktplaats? misschien een tweedehandsje om te beginnenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik moet die instelling ook eens ergens kopen.
Jij moet gewoon een goeroe ofzo hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Xilantof het volgende:
En Ties, als je die winkel hebt gevonden... mail me het adres even
Klote-buiquote:
Die instelling heb ik doorgaans ook, maar ik loop tgenwoordig toch wel tegen momenten aan dat ik ernstige twijfels krijg. Dat "verstand komt met de jaren" blijkt meer een last dan een gemak als je denkt zoals je zoon en ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n instelling van "alles komt goed" maakt zich niet druk om examens ook, en weet je...hij heeft nog gelijk ook
Dusquote:
Hoi allemaalquote:
We blijven wel aardig vandaag hequote:
Dag Offyquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef Offy het volgende:
Pea, Mooie kop zeg
[..]
We blijven wel aardig vandaag he![]()
Ha die Briggy
Kom gezellie naar IRCquote:
Ik op IRC... das engquote:
Het is helemaal zo'n mooi beest, ben gek op uilenquote:
interesse meldt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is helemaal zo'n mooi beest, ben gek op uilen
[afbeelding]
Ik kan trouwens misschien in de (nabije) toekomst een meet regelen bij een valkenier...moet ff kijken wat mogelijk is
quote:
You'd better!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]dat kan ik wel onthouden denk ik
WHZquote:
quote:
Het is weer 12 uur geweest hoor...lol...komt de eerste nachtbraker al aan...quote:
Schip ahoy!quote:
Ohoh...dan lukt slapen niet meer, dan ben je te lolligquote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
pffffffff en ik probeer dus net te gaan slapen
bezoek en ik hebben zojuist 16 "laatste biertjes" op
slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ohoh...dan lukt slapen niet meer, dan ben je te lollig
Nachtbraker? Ik moet vroeg naar bed hoor, moet morgen al om 10 uur op m'n werk zijn!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is weer 12 uur geweest hoor...lol...komt de eerste nachtbraker al aan...
Wegens te kort aan licht op je werkplek of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef pea4fun het volgende:
jaja, langslapers...ik moet om half 7 op, jaja, das al een kwartiertje later als in de zomer
yep, de zon gaat niet op commando op hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wegens te kort aan licht op je werkplek of zo?
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
ja sorry ik wist ff niets![]()
Moguh!!quote:
Whoei, dat wordt dus weer wat eerder richting het werk met de camera om mijn nek.quote:Op donderdag 22 september 2005 07:55 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgen
Wat ziet het er weer mooi uit buiten met die mist boven de weilanden en de opkomde zon![]()
nee niet zo zeer slecht, maar heb zo'n idee dat ik steeds te kort slaap, maar ik kan ook niet vroeger naar bed want dan ben ik nog te wakkerquote:
Hee!! Ons stralende middelpunt is er weerquote:
WHZquote:Op donderdag 22 september 2005 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk zit weer op kantoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef -Marjo- het volgende:
Modjes kunnen toch alle posts editten??
Hehehe.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef -Marjo- het volgende:
Hoi A!!!
Niet snel er tussen posten he! Mijn post was antwoord op die van Puckzzz...
Noh, niet zo'n zin in. Ik tai chi zo wel even.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
http://users.telenet.be/a(...)toons/hondenpoep.jpg
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
http://users.telenet.be/a(...)toons/hondenpoep.jpg
afgezien van de . aan het einde van je zin, is ie verder gewoon goed. Je bent geslaagd en mag van mij naar huisquote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef PoseidonVS het volgende:
Is het al 5 uur?
Ik wil naar huis en niet de hele middag een spellingcursus krijgen met al mijn collega's
quote:
dan hoop ik toch wel dat het een spaarlamp is, die gaan wat langer meequote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Faux het volgende:
En dat je dan licht gaat geven als je opgewonden raakt...![]()
"Is dat een gloeilamp in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien?"
*Faux ziet het al helemaal voor zich.![]()
Het gerucht gaat dat spaarlampen morfolgisch gezien ook gunstiger zijn dan gloeilampenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan hoop ik toch wel dat het een spaarlamp is, die gaan wat langer mee
Niks aan de hand Puckzzz, alles komt goed!quote:Op donderdag 22 september 2005 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Euh...Sub??
Ik heb mijn inzending gewijzigd en naar jou gemaild, maar kan jij het wel wijzigen? Het is tenslotte een post van HGT waar mijn inzending in staat
Ik moest het ook opzoeken!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog niet bij de 'm' in het woordenboek![]()
Tja eehhmm. Het is niet mijn stijl van website-layout, maar ik vind hem wel mooi.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef Vliegvrager het volgende:
pssst, FOT-tertjes. Ik heb een testversie van mijn nieuwe website online gezet. Kunnen jullie eens een blik werpen en eerlijk, mooi en lelijk commentaar geven?
"qua vorm gesproken"quote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog niet bij de 'm' in het woordenboek![]()
Mooie site Vlieg!! Ik vind 'm heel apart...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef Vliegvrager het volgende:
pssst, FOT-tertjes. Ik heb een testversie van mijn nieuwe website online gezet. Kunnen jullie eens een blik werpen en eerlijk, mooi en lelijk commentaar geven?
aaaaaah okeequote:
Behulpzaam: +1quote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
Kweenie Vlieg....ik hou niet zo van scrollen op de frontpage....waarom zo groot?
ik zal een screenshot voor je makenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Behulpzaam: +1![]()
Daarom test ik m dus. Bij mijn instellingen hoef ik niet te scrollen. Zo kom ik erachter dat anderen dat wel moeten. Moet je veel scrollen? Hoe veel zie je zonder scrollen?
Nog andere kweenies?
kewl, een screenshot van mijn websitequote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zal een screenshot voor je maken
Statistics View Galleries : You have 15 galleries and 373 images online.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
pBase zegt:
View Galleries : You have 15 galleries and 373 images online.
These pages have been viewed a total of 18425 times.
View Usage and Payment History : Your photos are using 737 Megabytes of storage space.
You have 9 months of service left on your account.
On average, your photos use 2025 KB each.
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat opschonen bij pBase heeft wel degelijk zin gehad
[..]
Statistics View Galleries : You have 15 galleries and 373 images online.
These pages have been viewed a total of 18548 times.
View Usage and Payment History : Your photos are using 56 Megabytes of storage space.
You have 29 months of service left on your account.
On average, your photos use 154 KB each.
Graag, graag, hoe meer hoe beter en spaar me niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
als ik dan toch nog wat opmerkingen mag maken
...maar verwacht niet dat ik overal wat mee doe. Sommige opmerkingen neem ik voor kennisgeving aan.quote:ik vind je icoontjes allemaal wat 'zweven' er is geen samenhang
je verzint leuke titels, maar dan weet ik nog niet wat ik ga krijgen als ik erop klik
dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Graag, graag, hoe meer hoe beter en spaar me niet...
[..]
...maar verwacht niet dat ik overal wat mee doe. Sommige opmerkingen neem ik voor kennisgeving aan.Zo vind ik 'samenhang'en 'voorspelbaarheid' volstrekt onbelangrijk.
![]()
Kan helaas niet zo snel in Utrecht zijn heb jij zo'n lousy overstap?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:08 schreef Faux het volgende:
En ook ik ga huiswaarts - voor de mensjes uit Utrecht en omstreken: ben over een half uurtje tot en met 18:15 op CS te bewonderen...
![]()
hmmmz, maar als je weggaat uit het afstudeerlokaal, ben je dan ook afgestudeerd?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:10 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit nog op school. Zit alleen in dit afstudeerlokaal.
Moet straks als ik weg ga de beveiliging bellen om het lokaal te laten afsluiten
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 22 september 2005 17:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmz, maar als je weggaat uit het afstudeerlokaal, ben je dan ook afgestudeerd?
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
Bankoverval in Enschede
Ik heb daar eergister nog een half uur binnen gezeten om een extra rekening te openen... stel dat ik dat vandaag gedaan had...
kookze flesquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi VV
Ik zal eens gana kokenHeb net ff op bed gelegen en daar word je behoorlijk loom van
Als je je verveelt mag je allerlei constructief en minder constructief, maar vooral eerlijk commentaar geven opquote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef PoseidonVS het volgende:
BigBrother op tv. Ik vlucht dus weer even naar mijn pc-tje
Een half uur? Dan sta je nu op de lijst met verdachten!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
[upd] Gijzelnemer Enschede ontevreden klant
Ik heb daar eergister nog een half uur binnen gezeten om een extra rekening te openen... stel dat ik dat vandaag gedaan had...
Wow, je hebt er echt goed de tijd voor genomen. Dank je wel!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef PoseidonVS het volgende:
Ok, here goes nothing:
De betreffende foto is gecentreerd op het oog, weet nog niet of ik dat wil laten.quote:* Je hoofd staat niet in het midden van de pagina, dat stoort mij.
Heb ik ook gezien, ben ik mee bezig.quote:* Er staan in Firefox vierkantjes om een aantal van de plaatjes, maar niet om allemaal.
Dat had ik nog niet gezien, ga ik aan werken.quote:* De achtergrond van bv de envelop is niet zwart maar donkerbruin.
Goed punt, ik ga even nadenken hoe of wat.quote:* De "Man and Machine serie vind ik geweldig maar heel raar dat één van de foto's opeens een kader heeft, zou ik niet doen.
Ok, wordt al opgelost doordat ik een ander probleem op ga lossen.quote:* Ik zou de "Home" knop consequent op één plaats houden. ķf boven ķf onder (kies boven!)
Dat is een kwestie van belichting, die i is gewoon te donkerquote:* Suzuki mist een i in je plaatje?
Klinkt ernstig, ga ik naar kijkenquote:* Je email link werkt niet altijd ofzo? De eerste keer iig niet bij mij.
Hij is mij na 1 dag ook al gaan vervelen iddquote:* Je knipperende ooievaar is niet mijn ding, ik zou hem gewoon zichtbaar houden maar dat is smaak.
Valt mee hoor, het is niet de eerste keer dat ik een website test, dat weet je wel gauw waar op te letten. Daarnaast is het best een leuke site met mooie foto's, dat maakt het een stuk leuker.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wow, je hebt er echt goed de tijd voor genomen.
....
heel erg bedankt voor je uitgebreide commentaar. Daar kan ik heel wat mee.![]()
je hebt gelijk. Ga ik ook naar kijken. Dank je.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
Klopt het dat Rye6 niet wordt weergegeven??
Ja, had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
Klopt het dat Rye6 niet wordt weergegeven??
weet ik inmiddels wel (snel voortschrijdend inzicht), ga ik aanpassen.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
De betreffende foto is gecentreerd op het oog, weet nog niet of ik dat wil laten.
Die was al door een paar mensen gemeld. Is inderdaad niet de bedoeling. Ik ga alle pagina's terugbrengen tot max 750 pixels hoogquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja, had ik nog niet gezien.
en wat ik nog vergeten was: ik moet ook scrollen op veel pagina's incl. de frontpage ondanks 1280*1024
helemaal biek!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als je je verveelt mag je allerlei constructief en minder constructief, maar vooral eerlijk commentaar geven op
www.camera-absurda.nl
Top, mag ik je trouwens complimenteren met je url, ik vind het leuk gevonden.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die was al door een paar mensen gemeld. Is inderdaad niet de bedoeling. Ik ga alle pagina's terugbrengen tot max 750 pixels hoog
Dat ze dood zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat staat er op die plaquettes trouwens?
quote:
Poetisch als het niet zo triest was: je valt uit de hemel om in de hemel te komenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou zeggen... Zoiets zal het niet zijn
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou zeggen... Zoiets zal het niet zijn
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef mother-mother het volgende:
joehoe TOEHOEEEEEEEEPS!!!!!
kijk es
Toeps !!! Yildiz wil met je verkeren !!!
![]()
ahh joh was een schreeuw om hulp om msnquote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net alsof dat iets nieuws is
![]()
NIET RICK ZAT AL EEN UUR LANG TE MEKKEREN VAN IK WIL DIE TOEPS MAAR ZE ZIET ME NIET STAAN EN IK WEET AL BIJNA DR HUISNUMMER , dusquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ahh joh was een schreeuw om hulp om msnvan paultjuhhh
En nu toeteren mijn oren dus...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NIET RICK ZAT AL EEN UUR LANG TE MEKKEREN VAN IK WIL DIE TOEPS MAAR ZE ZIET ME NIET STAAN EN IK WEET AL BIJNA DR HUISNUMMER , dus
wie ben jij sowieso?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NIET RICK ZAT AL EEN UUR LANG TE MEKKEREN VAN IK WIL DIE TOEPS MAAR ZE ZIET ME NIET STAAN EN IK WEET AL BIJNA DR HUISNUMMER , dus
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoezo je zeurt al maanden om toepsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan
Tevens, overdrijven danwel tact is ook een vak apart
joh doe jij eens ff normaal. Mag je hier alleen komen als je het eerst aan jou vraagt of zo??quote:
Nee, zeg ik dat ergens? Hij komt uiit het niets hier als een achterlijke malloot binnenschreeuwen en ik vraag wie hij is. Precies hetzelfde als met jou vorige week. Moet ik me tegen iedere wildvreemde voor iedere post gaan lopen verantwoorden of zo? Doe zelf normaal zegquote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
joh doe jij eens ff normaal. Mag je hier alleen komen als je het eerst aan jou vraagt of zo??
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
joh doe jij eens ff normaal. Mag je hier alleen komen als je het eerst aan jou vraagt of zo??
als hier een nieuwe komt begint je meteen te schreeuwen van wie ben jij eigenlijk. Nou eens moet de eerste keer zijn. Je kunt ook wel wat vriednelijker doen tegen nieuwe mensen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat ergens? Hij komt uiit het niets hier als een achterlijke malloot binnenschreeuwen en ik vraag wie hij is. Precies hetzelfde als met jou vorige week. Moet ik me tegen iedere wildvreemde voor iedere post gaan lopen verantwoorden of zo? Doe zelf normaal zeg
ik val net binnen.quote:
te laat voor taart?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik val net binnen.
duss ehh telaat voor wat?
uhmmmm nee, vort hup naar bed jijquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
taart!?dan blijf ik nog ff wakker
![]()
![]()
taart in bed!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:27 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmmm nee, vort hup naar bed jij
owkee stukkie dan?
ja in bed!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:28 schreef -Marjo- het volgende:
Hoor ik taart???
Oh lekker!! Schuif eens op....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja in bed!![]()
![]()
![]()
stukkie extra Re![]()
ja kies maar uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja in bed!![]()
![]()
![]()
stukkie extra Re![]()
1x goose down voor mn voeten , en chocolate fudge gaarnequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:32 schreef Re het volgende:
ik heb touwens dus echt een kussen menu kaart hier:
Neck pillow (fibre)
Non Allergic pillow
Goose Down pillow (extra warm)
Buckweat pillow (hot pillow delivered to the room)
Tempur pillow
Taart
Chocolate fugde
Key Lime
Raspberry cake
en mocca fantasy
90 kronen voor 25 clquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:30 schreef blackbully het volgende:
hmmm zoetigheid
niks voor mij.
iemand bier over?
Chocolate fudge graag!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:32 schreef Re het volgende:
ik heb touwens dus echt een kussen menu kaart hier:
Neck pillow (fibre)
Non Allergic pillow
Goose Down pillow (extra warm)
Buckweat pillow (hot pillow delivered to the room)
Tempur pillow
Taart
Chocolate fugde
Key Lime
Raspberry cake
en mocca fantasy
mooi effe roomservice bellen dann, komt Benny (dacht eerst Bjorn maar nee toch die andere, ik heb hem gezien vandaag ) zelf brengenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
1x goose down voor mn voeten , en chocolate fudge gaarne![]()
![]()
![]()
mag ook glaasje champagne erbij hoor 430 Kronerquote:
En aardbeien??quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef Re het volgende:
[..]
mag ook glaasje champagne erbij hoor 430 Kroner, baas betaald
nee dat dan weer niet, raspberries, blueberries, cranberries etc.quote:
Oeh! Cranberries...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:39 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet, raspberries, blueberries, cranberries etc.
whehehe erg he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef mother-mother het volgende:
shit ik heb gelijk echt trek in chocolate fudge![]()
Maxwell's urban hang suite!!!! En dan het 4e nummer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Re het volgende:
oww en qua muziek hebben we
Maxwell's urban hang suite
ABBA Waterloo
ABBA voulez-vous
ja je ziet wel wie de eigenaar is hier
resisitance is futile, you'll be chocilliatedquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou , ik moet echt oppassen dat ik niet snoeppot induik nu
nou ik zit nu bijna mn sigaret op zitten eten ik doe t niet , niet ,niet ...uhhmquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:51 schreef Re het volgende:
[..]
resisitance is futile, you'll be chocilliated
niet... nou dan vreet ik het zelf wel opquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ik zit nu bijna mn sigaret op zitten eten ik doe t niet , niet ,niet ...uhhmnee niet
![]()
kap es ff joh!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:54 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb nog chocolade ijs van B&J bedenk ik me net...
Slaap lekker!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef Re het volgende:
doink
zo die viel zwaar....
ik pak mijn goose down maar
truste
die lag op mijn voeten!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef Re het volgende:
doink
zo die viel zwaar....
ik pak mijn goose down maar
truste
ow die was van jou ja.... nou een bukweatje voorjou dan jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die lag op mijn voeten!![]()
nu weer kouwe tenenen bedankt , maarre truste he
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Xilantof het volgende:
mogguh vanaf de school...
gister was ik als laatste weg, nu als eerste weer hier
Kijk eens wat vrolijker manquote:
do i hear browniesquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net de brownies uit de oven gehaald![]()
![]()
![]()
quote:
buiten? vanaf hier kan ik niets zienquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk eens wat vrolijker manHet is mooi weer buiten
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]maar niet voor jou
* PdeHoog gaat nu naar kantoor
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Xilantof het volgende:
Streber!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
pffffffff goeiemogguh!!
* Puckzzz zit met een kater op het werken ik stink naar shoarma
ah bah joh smerig wijfquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
pffffffff goeiemogguh!!
* Puckzzz zit met een kater op het werken ik stink naar shoarma
Sow, da's nog eens subtiel!quote:
what can I say? het smaakte allemaal weer zo verdomd goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah bah joh smerig wijf
kusje op je kater
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sow, da's nog eens subtiel!meisjes hebben geen kater, joh!
*meldtquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:21 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgen
Kan het zijn dat ik alcohol en shoarma ruik?![]()
![]()
ziek gemeld? of gewoon vrij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie zit met een kater thuis ... maar dit geen geen shoarma gegeten ... maar broodjes kaas ananas.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb er toch lekker schijt aan, want het was gewoon gezellig
Kreeg net n mailtje van de bieb hier, dat me boeken verlopen zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Xilantof het volgende:
Niks ziek ... gewoon op dit moment ff vrij, mag vanavond weer aan de bak. Dus weet niet of ik een vent ben, maar ben gewoon vrij en heb een kater. Was rond 4 uur thuis ...geloof ik. Moet zo wel een fotoshoot doen ..ohoh.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ziek gemeld? of gewoon vrij?
's avonds een vent, 's ochtends een vent he Pie?
Heb ik even een mooi topic voor jequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Niks ziek ... gewoon op dit moment ff vrij, mag vanavond weer aan de bak. Dus weet niet of ik een vent ben, maar ben gewoon vrij en heb een kater. Was rond 4 uur thuis ...geloof ik. Moet zo wel een fotoshoot doen ..ohoh.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sow, da's nog eens subtiel!meisjes hebben geen kater, joh!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
Mooggghhh![]()
Jeeeeeemig het muft hier naar knoflook en bier.![]()
voeg daar ook nog even koffie aan toequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
Mooggghhh![]()
Jeeeeeemig het muft hier naar knoflook en bier.![]()
Anijsquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb gisteren gewoon op anijsthee geleefd ja
Nee hoor, ik ben altijd Briggy geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:
had briggy niet eerst een andere naam![]()
Nope... daar ben ik niet geweestquote:
Nee dat was je zelfquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:
had briggy niet eerst een andere naam![]()
welbekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
lunch zit er weer inVerder aan de slag maar dan
Je kan ook een gekookt eitje proberen te bakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb alleen een gekookt eitje, ik ben brood vergeten mee te nemen
te laatquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook een gekookt eitje proberen te bakken
ik meld me wel aan heb nog wel leuk spul om mee te gooienquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef Vliegvrager het volgende:
*mental note maakt: in geval van food fight heeft Puckzzz heel weinig amo![]()
vruchtwater telt niet meequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik meld me wel aan heb nog wel leuk spul om mee te gooien![]()
Die zijn lekker man!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een prefab sandwicht kip kerrysalade in de vuilnisbak gekieperdGatverdamme zeg je kan nog beter een emmer groene zeep leeglikken
* inkoptquote:
ik wou het niet zeggenquote:
* HMaster-II eerst rubber handschoenen aandoet, prefab-broodje uit de prullebak vist en er voor de zekerheid een bol van kneed...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een prefab sandwicht kip kerrysalade in de vuilnisbak gekieperdGatverdamme zeg je kan nog beter een emmer groene zeep leeglikken
smeerlapquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II eerst rubber handschoenen aandoet, prefab-broodje uit de prullebak vist en er voor de zekerheid een bol van kneed...
Ik heb alvast ammo![]()
quote:
geen kantine op je werk op een winkel in de buurtquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet het de rest van de middag doen met drinkbouillon........
wat zal ik een honger krijgen dadelijk
Is goed voor je ongetwijfeld nu al prachtige lijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet het de rest van de middag doen met drinkbouillon........
wat zal ik een honger krijgen dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |