Ik les bij de anwb, en daar kon je voor je theorie een boek en een cdrommetje kopen voor iets van 25 euro of zo. Ik heb dat niet gedaan omdat ik het theorieboek van mijn vriend kon gebruiken, All in Solo. Eenmaal bij de theoriecursus aangekomen (Bij koos van de bilt, grote baas van de anwb, ik werd daar automatisch naar door verstuurd) kreeg ik te horen dat de dingen op een vreemde volgorde staan in het anwb boek, en dat het incompleet is. Cdrommetjes moest je ook maar niet doen want daar zaten fouten in. Nou daar was natuurlijk de meerderheid niet blij mee want die hadden al de anwb spullen al gekocht.
Nouja ik heb dus dat boek met 1300 examenvragen of zo er bij genomen en geoefend totdat ik een ons woog. + een cursus van 2x 8 uur op een zaterdag. Best een hel maar je leert er echt heel veel van als je er bij blijt met je hoofd.
Nouja anyway als ik jouw was zou ik je praktijk gewoon zo snel mogelijk halen want het is gewoon makkelijker als je alle regels al weet in de auto en die dus ook kunt toepassen.
![]()
Als er iemand hier trouwens dat boek met die 1300 vragen wil overkopen dan graag, want ik doe er nu niks meer mee. Je kunt het ook bij sommigen bibliotheken lenen.
En dan nu een kansloze mededeling; ik ben vandaag voor de 2e keer gezakt. Ik moet besluitvaardiger en zekerder rijden. Tja hoe oefen je dat? Iemand nog tips? Ik was zo VRESELIJK zenuwachtig. Van te voren ging het nog.. beter dan de eerste keer. Ik stap in die auto en zit gewoon te shaken. :s En hup de ene na de andere blunder..
![]()
Dat terwijl ik dit keer zo'n aardige examinator had, een stuk menselijker dan de kerel die ik eerst had. Ze adviseerde me in ieder geval volgende keer van tevoren naar de dokter te gaan om iets tegen de zenuwen te krijgen.
19 okt mag ik al weer voor de 3e keer. Best snel!
![]()
Anwb.