quote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe carrière Jos Verstappen begint hoopvol, pas in de 56e ronde de grindbak in
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:27 schreef Petera het volgende:
[afbeelding]
Peter Pan gesignaleerd bij motorcross
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
NK van-de-motor-vliegen kent opvallende winnaar
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
is dit nou een vliegende start of een vliegende keep ?
Kun je er ook nog even bijzetten dat diegene die de winnaar moet bepalen, niet zelf kan meedoen? Niet dat ik verwacht dat iemand anders dan ikzelf zo onbeleefd zou zijn om zichzelf tot de winnaar uit te roepen, maar dan is alles tenminste weer echt up to date.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Plaats hier je humoristische onderschrift bij de sportfoto.(1 per user)
Binnen 24 uur wordt de winnaar bekend gemaakt door de user die het plaatje gepost heeft.
De winnaar plaatst de volgende foto, gaat dit te langzaam naar de wens van de rest van de users,
wordt er door iemand anders een foto geplaatst.
De laatste foto uit het vorige deel: Sportfoto-onderschrift-competitie #2
[afbeelding]
Uitslag morgenvroeg, duurt dit te lang moet iemand anders het vanavond maar even doen.
Ben je op het kerkhof dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie helaas kruisjes.
Gebeurdquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Petera het volgende:
[..]
Kun je er ook nog even bijzetten dat diegene die de winnaar moet bepalen, niet zelf kan meedoen? Niet dat ik verwacht dat iemand anders dan ikzelf zo onbeleefd zou zijn om zichzelf tot de winnaar uit te roepen, maar dan is alles tenminste weer echt up to date.
int bordeelquote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben je op het kerkhof dan?![]()
leuk onderschriftquote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Zie je deze wel Vaduz?
leuk onderschriftquote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Zie je deze wel Vaduz?
quote:
Aanvulling: Kom anders ff van je motor af en kom dichterbij!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Zie je deze wel Vaduz?
Jazeker.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Zie je deze wel Vaduz?
2quote:SocialDisorder
Nieuwe carrière Jos Verstappen begint hoopvol, pas in de 56e ronde de grindbak in
3quote:erikh
Alldays Ultra, zo licht dat het lijkt of je vliegt
quote:Bjoro
is dit nou een vliegende start of een vliegende keep ?
Niet bij een gedeelde tweede plaatsquote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
we hebben in elk geval genoeg om een podium te vullen
nu welquote:Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef Petera het volgende:
[..]
Niet bij een gedeelde tweede plaats![]()
Klopt, maar wat ik zei klopte toch al niet. Bij een gedeelde tweede plaats is er immers sowieso geen derde plaats meer te vergeven. Dus is het podium ook "volledig" bij een gedeelde tweede plaats.quote:
Was het nog wel van plan, helaas vergeten...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar je voelt je niet geroepen wat leuks te bedenken
2equote:Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
39: "Zal ik je ff optillen knul, anders val je straks misschien lellijk op je elleboog"
1equote:Op donderdag 22 september 2005 13:57 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
39: Geef hier die bal!!
84: Je kunt m'n rug op!!!
Gefeliciteerd Schorpioen, game on!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Weer gekkenhuis bij uitverkoop van de laatste strijkplanken.
Nummer 37 "Deze plank is van mij !!"
stimulatie-beleidquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Eerste poging hier en meteen prijs......
Nu maar snel dan een leuke foto zoeken.
Gelukkig ben jij er nog om ons te verblijden met een leuke grap !quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:02 schreef Baklap het volgende:
Wat zijn ze toch weer leuk
Onee wacht, ze zijn erg matig...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
I did not know it was a granade
Omdat zijn Engels niet zo goed is zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
We hebben de winnaar al volgens mij....
Ohh...ik was eerstequote:Op zondag 25 september 2005 11:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
De uitslag !
1. Lionheaad
I did not know it was a grenade
2.Smurfin
Hé...maar ik rook niet
3. tong80
Bush start tegen alle adviezen in met tweede golfoorlog
Lionheaad gefeliciteerd en succes met het vinden van een leuke foto !
Andere foto is geplaatst....quote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef Robbie1979 het volgende:
Ehm...dit kan niet de bedoeling zijn...
Zou het eraan liggen dat het een voetbalfoto is?quote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef numero_uno het volgende:
veel deelnemers bij deze foto!!
Dacht ik ook al.quote:Op maandag 26 september 2005 19:58 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Zou het eraan liggen dat het een voetbalfoto is?
2e plaatsquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
Shirtsponsor Pattex verslikt zich in 1 april grap.
3e plaatsquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Petera het volgende:
Schots voetbal: 3 centen gevonden op veld van Hibernian
Captain_Chaos gefeliciteerd en succes met het vinden van een nieuwe foto...quote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef Robbie1979 het volgende:
Spelers uitzinnig blij na winnen van 10.000 liter bier
ik denk dat het wachten tot 10.24 isquote:
Eén onderschrift is genoeg hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:14 schreef Trainspotter het volgende:
[afbeelding]
De Friese Mensachtige loopt inmiddels ook bijna rechtop.
of
[afbeelding]
Nieuwe drainage voetbalveld SC Heerenveen kampt nog met kinderziektes.
Vind je 15 inzendingen niet voldoende?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
bij afwezigheid van CC: game on!
uitslag vanavond 17.00 bij voldoende animo
-edit- de sport in kwestie is oud-hollands fierljeppen!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Belgen na 87 jaar pas uit loopgraaf; Amaai, het d'n Wilhelm d'n oorlog dan tóch nie gewonne zunne ! ?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:06 schreef maril het volgende:
[afbeelding]
studio sport wanhopig op zoek naar andere sporten dan eredivisievoetbal.
gefeli, en sorry voor de late uitslag, was nogal druk op m'n werk (believe it or not)..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
fierljeppen nu ook populair in New Orleans
hehe... scherp...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef erikh het volgende:
[afbeelding]
"Lig je even een dutje te doen op een golfbaan, ontploft er opeens een granaat naast je"
rustig vriend....ben net op m'n werkquote:Op woensdag 28 september 2005 08:15 schreef Robbie1979 het volgende:
Lionheeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad...foooooooooootoooooooooooooooooo auuuuuuuuuuuuubbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Sorry, als je als student 'vroeg' bent opgestaan, verwacht je dat de rest al lang bezig isquote:Op woensdag 28 september 2005 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
rustig vriend....ben net op m'n werk
zoek effe een nieuwe op...
nee zeker niet zelfs, maar ook geen idee wie welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Is dit wel Gibernau?
klinkt bekend robbie..........quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef Robbie1979 het volgende:
[afbeelding]
Jos Verstappen moedeloos na ongelukkig debuut in MotoGP: "Ook hier lukt het niet. Sorry Nederland."
Hoe bedoel je? Qua plagiaat ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
klinkt bekend robbie..........
Sportfoto-onderschrift-competitie #2quote:Op woensdag 28 september 2005 10:01 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua plagiaat ofzo?
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sportfoto-onderschrift-competitie #2
Ik denk dat het gaat over het feit dat het ook een onderschift is bij een motorsport plaatje...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef Robbie1979 het volgende:
E.e.a. pleit wel voor de universele toepasbaarheid van onze Jos....
Nog niets, maar willen we dat eigenlijk wel?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Wat zegt het reglement hierover?
idd, een regelement hebebn we toch niet nodig. als jij denkt dat je een kans maakt met een bepaald onderschrift palats je hem toch gewoon? Als we maar niet twee zeer op elkaar gelijkende onderschriften bij een foto krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:22 schreef Petera het volgende:
[..]
Nog niets, maar willen we dat eigenlijk wel?
Als iemand van mening is dat er geplagieerd wordt, kan die dat toch aangeven? Dan kan de plaatser van de foto wel bepalen of het wel of niet origineel meer is. Indien niet leuk/origineel win je immers toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij hoef je um niet te wijzigen...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef Robbie1979 het volgende:
Ik wil 'm wel wijzigen, maar dan kan 2 opmerkingen over Gibernau bij deze foto ook niet...
van mij hoeft 'ie ook niet te wijzigenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Van mij hoef je um niet te wijzigen...
Dit is een nieuwe ronde, dus is het een "nieuw" onderschrift....
Jos zal nog wel vaker langskomen al zul je er bij mij niet mee winnen net zoals whatsgeburt of zoiets
Van mij mag je hem aanpassen.......
2x een naam gebruiken lijkt me niet zo boeiend, als het onderschrift maar heel ergens anders op slaat.
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef snellejelle het volgende:
van mij hoeft 'ie ook niet te wijzigenbehalve als tong jury is want die kiest altijd flauwe onderschriften uit
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
En war is die Opel dealer dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
Droog is het wel, ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef Tackleberry het volgende:
[..]tong80
heeft gewoon erg droge humor
Een tactische keuze dus...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:36 schreef Petera het volgende:
Droog is het wel, ja.
Of het ook humor is, daar zal ik me maar niet over uitlaten. Tenslotte wil ik nog wel winstkansen houden volgende keer dat tong jureert![]()
Succes is relatief.quote:Maar eigenlijk is het niet aan mij om te oordelen over zijn humor.
Mijn onderschriften zijn immers ook maar zelden een succes![]()
Die spoiler was van de motor afgevallen, dus vandaar.......quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Baklap het volgende:
Vooral die spoiler erbij zetten zegt genoeg over de kwaliteit van de grap..
Indien mogelijk; omkerenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Wat rechtsaf? klote navigatiesysteem!
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef Robbie1979 het volgende:
Jesusbeeld vanuit Rio de Janeiro verplaatst naar circuit om rijders te behoeden...
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef dramslag het volgende:
Wat rechtsaf? klote navigatiesysteem!
Gefeliciteed en succes met het vinden van een nieuwe foto!!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Petera het volgende:
Roofoverval op klaarlichte dag tijdens Moto GP in Italië
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Robbie1979 het volgende:
Wat een wereldfoto...ik moet bij ieder onderschrift lachen...
Goed hoor,quote:Op donderdag 29 september 2005 10:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Om het tempo er maar een beetje in te houden hier de nieuwe foto:
[afbeelding]
Petera, wel zelf de uitslag doen hè![]()
Ze zijn een beetje TE leuk als je't mij vraagt. Dit wordt een moeilijke keuze.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Robbie1979 het volgende:
Wat een wereldfoto...ik moet bij ieder onderschrift lachen...
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Wederom geen succces carrieremove Jos Verstappen
Volgens mij heb je iets tegen "uns juske"quote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Wederom geen succces carrieremove Jos Verstappen
Wie niet he?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets tegen "uns juske"
uns juske nietquote:
Plagiaatquote:Op donderdag 29 september 2005 18:03 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Er is er altijd wel weer één bij die zich niet aan de regels houden kan
[afbeelding]
Als ik eens een kwartiertje over heb leg ik je het verschil tussen stage-diven en crowd-surfen uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Plagiaat![]()
Sportfoto-onderschrift-competitie #3
De uitgevoerde handeling blijft toch gelijk? De richting is dan feitelijk niet van belang...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als ik eens een kwartiertje over heb leg ik je het verschil tussen stage-diven en crowd-surfen uit.
Ik zal een tipje van de sluier oplichten:
Stage-diven gaat van voor naar achter en crowd-surfen van achter naar voor.
Dobbelsteen al bij de hand??quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef Petera het volgende:
Okee, de jury gaat die nu UITGEBREID beraden.
Nieuwe onderschriften doen niet meer mee
(Behalve wellicht als ze EXCEPTIONEEL goed zijn)
Heb je Maurice de Hond erbij gehaald ofzo... Of is dit jouw begrip van de term uitgebreid?quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef Petera het volgende:
Okee, de jury gaat die nu UITGEBREID beraden.
Nieuwe onderschriften doen niet meer mee
(Behalve wellicht als ze EXCEPTIONEEL goed zijn)
Dat was kort achter de tweede plaats:quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Nieuw Ter land, ter zee en in de lucht onderdeel: 'Spring hem der in', geen groot succes
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:46 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe hindernissen in de Military stuiten op afkeur van het publiek
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Rolo laat voorproefje van de nieuwe reclame zien.
I'm very charming indeed.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:11 schreef Petera het volgende:
Dat was kort achter de tweede plaats:
![]()
Eigenlijk vond ik een hoop inzendingen achter de eerste van gelijkwaardig niveau. Maar de gezichten van de Charmed-babes gaven de inzending van Lionheaad toch nog net dat beetje extra dat nodig is voor een tweede plaats.
Yes, ben zo corrupt als de pest![]()
Wat dus maar aangeeft dat ik niet geloot heb. Dan was ik sneller klaargeweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
een half uur heeft ie er voor nodig![]()
Dan kan jouw onderschrift volgens jouw theorie toch niet? Aangezien ik niemand van achter naar voor zie komen in dat publiek. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
Stage-diven gaat van voor naar achter en crowd-surfen van achter naar voor.
Voldoet deze?quote:
Natuurlijk niet !quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:32 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
De uitgevoerde handeling blijft toch gelijk? De richting is dan feitelijk niet van belang...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef Petera het volgende:
[..]
Voldoet deze?
[afbeelding]
jureren moet iemand anders doen, want ik ben vanavond en morgen waarschijnlijk niet online
Op 2:quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Trainspotter het volgende:
[afbeelding]
Gerard Joling viert tevreden debuut op rugbyveld.
Op 1:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Sporter die van twee geslachten houdt : Een Rug Bi.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:05 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe vorm van zakkenrollen opgedoken in de Amsterdam Arena.
idd ik verbaas me soms ook voer de keuze van anderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Tackleberry het volgende:
Over smaak valt te twisten, maar in mijn ogen zaten er toch een aantal betere onderschriften tussen.
Maar het is een persoonlijke keuze natuurlijk.
Nu ook G elftallen bij het rugby!!!!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:33 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Dit is de nieuwe.
[afbeelding]
Morgenochtend de uitslag!
en jouw inzending?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
niveau is zwaar laag bij deze foto![]()
Jij helpt het niveau anders ook niet omhoogquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
niveau is zwaar laag bij deze foto![]()
U hebt gezocht op introdiseren:quote:
weet ik veel maar wil je daar op wachten dan ?quote:
Zie ik hier een voorstel tot het opstellen van een zwarte lijst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:21 schreef AnthonyZeus het volgende:
2 dagen wachten op de uitslag...volgende keer doet zo iemand gewoon niet meer mee...
Anders sla je even door...? Het is geen doodszonde door een paar dagen niet op het forum te komen ofzo...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Petera het volgende:
Zie ik hier een voorstel tot het opstellen van een zwarte lijst?
Ik heb ook niet gezegd dat ik voorstander van een zwarte lijst ben. Liever niet zelf. Vroeg me slechts af of degene waar ik op reageerde die kant op wilde. Als je vindt dat iemand iets niet meer mag, vorm je immers automatisch een soort van zwarte lijst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:13 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Anders sla je even door...? Het is geen doodszonde door een paar dagen niet op het forum te komen ofzo...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:45 schreef Tackleberry het volgende:
Nee hoor, wéér JV gebruiken als onderschrift wordt he-le-maal niet saai... Hoe kom je dáár nou bij?
Dan is het goed, maar ik vroeg me ook af of dat bedoeld werd bij die opmerking toen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:46 schreef Petera het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat ik voorstander van een zwarte lijst ben. Liever niet zelf. Vroeg me slechts af of degene waar ik op reageerde die kant op wilde. Als je vindt dat iemand iets niet meer mag, vorm je immers automatisch een soort van zwarte lijst.
Op 2:quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef armmoetzaaier het volgende:
rugbyers voor blinden hebben soms moeite met bal te vinden
Op 1:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik hier geen strike mee gooi...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef bigben04 het volgende:
Scheids, hij houdt m'n vinger vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |