uns juske nietquote:
Plagiaatquote:Op donderdag 29 september 2005 18:03 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Er is er altijd wel weer één bij die zich niet aan de regels houden kan
[afbeelding]
Als ik eens een kwartiertje over heb leg ik je het verschil tussen stage-diven en crowd-surfen uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Plagiaat![]()
Sportfoto-onderschrift-competitie #3
De uitgevoerde handeling blijft toch gelijk? De richting is dan feitelijk niet van belang...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als ik eens een kwartiertje over heb leg ik je het verschil tussen stage-diven en crowd-surfen uit.
Ik zal een tipje van de sluier oplichten:
Stage-diven gaat van voor naar achter en crowd-surfen van achter naar voor.
Dobbelsteen al bij de hand??quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef Petera het volgende:
Okee, de jury gaat die nu UITGEBREID beraden.
Nieuwe onderschriften doen niet meer mee
(Behalve wellicht als ze EXCEPTIONEEL goed zijn)
Heb je Maurice de Hond erbij gehaald ofzo... Of is dit jouw begrip van de term uitgebreid?quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef Petera het volgende:
Okee, de jury gaat die nu UITGEBREID beraden.
Nieuwe onderschriften doen niet meer mee
(Behalve wellicht als ze EXCEPTIONEEL goed zijn)
Dat was kort achter de tweede plaats:quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Nieuw Ter land, ter zee en in de lucht onderdeel: 'Spring hem der in', geen groot succes
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:46 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe hindernissen in de Military stuiten op afkeur van het publiek
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Rolo laat voorproefje van de nieuwe reclame zien.
I'm very charming indeed.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:11 schreef Petera het volgende:
Dat was kort achter de tweede plaats:
![]()
Eigenlijk vond ik een hoop inzendingen achter de eerste van gelijkwaardig niveau. Maar de gezichten van de Charmed-babes gaven de inzending van Lionheaad toch nog net dat beetje extra dat nodig is voor een tweede plaats.
Yes, ben zo corrupt als de pest![]()
Wat dus maar aangeeft dat ik niet geloot heb. Dan was ik sneller klaargeweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
een half uur heeft ie er voor nodig![]()
Dan kan jouw onderschrift volgens jouw theorie toch niet? Aangezien ik niemand van achter naar voor zie komen in dat publiek. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
Stage-diven gaat van voor naar achter en crowd-surfen van achter naar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |