Nu ook G elftallen bij het rugby!!!!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:33 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Dit is de nieuwe.
[afbeelding]
Morgenochtend de uitslag!
en jouw inzending?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
niveau is zwaar laag bij deze foto![]()
Jij helpt het niveau anders ook niet omhoogquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
niveau is zwaar laag bij deze foto![]()
U hebt gezocht op introdiseren:quote:
weet ik veel maar wil je daar op wachten dan ?quote:
Zie ik hier een voorstel tot het opstellen van een zwarte lijst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:21 schreef AnthonyZeus het volgende:
2 dagen wachten op de uitslag...volgende keer doet zo iemand gewoon niet meer mee...
Anders sla je even door...? Het is geen doodszonde door een paar dagen niet op het forum te komen ofzo...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Petera het volgende:
Zie ik hier een voorstel tot het opstellen van een zwarte lijst?
Ik heb ook niet gezegd dat ik voorstander van een zwarte lijst ben. Liever niet zelf. Vroeg me slechts af of degene waar ik op reageerde die kant op wilde. Als je vindt dat iemand iets niet meer mag, vorm je immers automatisch een soort van zwarte lijst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:13 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Anders sla je even door...? Het is geen doodszonde door een paar dagen niet op het forum te komen ofzo...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:45 schreef Tackleberry het volgende:
Nee hoor, wéér JV gebruiken als onderschrift wordt he-le-maal niet saai... Hoe kom je dáár nou bij?
Dan is het goed, maar ik vroeg me ook af of dat bedoeld werd bij die opmerking toen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:46 schreef Petera het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat ik voorstander van een zwarte lijst ben. Liever niet zelf. Vroeg me slechts af of degene waar ik op reageerde die kant op wilde. Als je vindt dat iemand iets niet meer mag, vorm je immers automatisch een soort van zwarte lijst.
Op 2:quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef armmoetzaaier het volgende:
rugbyers voor blinden hebben soms moeite met bal te vinden
Op 1:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik hier geen strike mee gooi...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef bigben04 het volgende:
Scheids, hij houdt m'n vinger vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |